گوشی شیائومی مدل Xiaomi Civi دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 و رم 8

Xiaomi Civi Dual SIM 256GB And 8GB Ram Mobile Phone

رنگ را انتخاب کنید:
سفید سفید
مشکی مشکی
رنگ
رنگ را انتخاب کنید
نوع
گارانتی 18 ماهه شرکتی ( رجیستر شده )
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صنعت تلفن‌های همراه مدت‌هاست که در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند زنانه در حال فعالیت است به طوریکه شاید نام برخی از آن‌ها را به یاد داشته باشید. در مقایسه با افرادی که به شدت به حوزه فناوری‌های دیجیتال و موبایل علاقه دارند، یک تلفن همراه می‌تواند تنها از جنبه‌های فنی مورد نقد و بررسی قرار گیرد. در مقابل، خانم‌هایی که از تلفن همراه هوشمند استفاه می‌کنند در هنگام خرید یک تلفن همراه هوشمند، تنها به ظاهر گوشی و برخی قابلیت‌های مشخص دستگاه توجه می‌کنند بنابراین سود فروش تلفن هوشمند در بازار مختص زنان، به طور طبیعی بیشتر است و اکثر تلفن‌های همراه هوشمند، به نوعی تمایل دارند تا سهمی از این بازار داشته باشند. Xiaomi Civi درست پیش از عرضه و معرفی رسمی، قطعا در لیست اولویت دختران قرار گرفته است. طراحی بسیار زیبا و دخترانه این محصول در کنار برخی قابلیت‌هایی که اکثرا بانوان به آن نیاز دارند، این محصول را به یک گزینه ضروری در لیست خرید هر دختری تبدیل کرده است.

صنعت تلفن‌های همراه مدت‌هاست که در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند زنانه در حال فعالیت است به طوریکه شاید نام برخی از آن‌ها را به یاد داشته باشید. در مقایسه با افرادی که به شدت به حوزه فناوری‌های دیجیتال و موبایل علاقه دارند، یک تلفن همراه می‌تواند تنها از جنبه‌های فنی مورد نقد و بررسی قرار گیرد. در مقابل، خانم‌هایی که از تلفن همراه هوشمند استفاه می‌کنند در هنگام خرید یک تلفن همراه هوشمند، تنها به ظاهر گوشی و برخی قابلیت‌های مشخص دستگاه توجه می‌کنند بنابراین سود فروش تلفن هوشمند در بازار مختص زنان، به طور طبیعی بیشتر است و اکثر تلفن‌های همراه هوشمند، به نوعی تمایل دارند تا سهمی از این بازار داشته باشند.

Xiaomi Civi درست پیش از عرضه و معرفی رسمی، قطعا در لیست اولویت دختران قرار گرفته است. طراحی بسیار زیبا و دخترانه این محصول در کنار برخی قابلیت‌هایی که اکثرا بانوان به آن نیاز دارند، این محصول را به یک گزینه ضروری در لیست خرید هر دختری تبدیل کرده است. در ادامه این مقاله، قصد داریم تا گوشی شیائومی مدل Xiaomi Civi دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و 8 گیگابایت رم را از جنبه‌های مختلف، نقد و بررسی کنیم.

گوشی شیائومی مدل Xiaomi Civi | نقد و بررسی

آنچه در نگاه اول به گوشی جدید شیائومی توجه شما را جلب می‌کند، طراحی بسیار ظریف و چشم‌‌نواز آن با رنگبندی ملیح و جذاب است که قطعا دل هر دختری را خواهد برد. به نظر می‌رسد شیائومی با عرضه این گوشی جدید قصد دارد تا به طور مشخص، بازار تلفن همراه مختص بانوان را از آن خود کند. همانطور که انتظار می‌رفت این گوشی هوشمند در تاریخ 27 سپتامبر 2021 به طور رسمی معرفی شد و به نظر می‌رسد از ویژگی‌هایی برخوردار است که به طور مشخص برای بانوان طراحی شده است. 

گوشی شیائومی مدل Xiaomi Civi

به نظر می‌رسد شیائومی پس از تصمیم‌گیری در مورد حذف برند Mi از گوشی‌های جدید خود، قصد دارد تا سیاست خود در مورد نامگذاری محصولاتش را تغییر دهد چرا که به نظر می‌رسد CC نام جدید سری گوشی‌های شیائومی خواهد بود و Civi احتمالا اولین عضو این خانواده خواهد بود. Xiaomi Civi را با در نظر گرفتن ویژگی‌هایی که دارد می‌توان در دسته گوشی‌های میان‌رده قرار داد. در حال حاضر، مدل Pro یا مدل خاصی برای این گوشی در نظر گرفته نشده است و تنها یک مدل از آن عرضه شده است. در ادامه این مطلب قصد داریم تا این گوشی را از جنبه‌های مختلف مورد نقد و بررسی قرار دهیم. 

طراحی بدنه و صفحه نمایش

بهتر است در ابتدا از این مسئله آگاه باشید که این گوشی، بدون شارژر عرضه شده همچنین از آنجایی که این گوشی بدون جک 3.5 میلی‌متری هدفون عرضه شده است، یک کابل مبدل Type-C To Audio درون جعبه قرار گرفته است که می‌تواند بسیار کاربردی باشد. گوشی جدید شیائومی مجهز به یک صفحه نمایش AMOLED با ابعاد 6.55 اینچ و پشتیبانی از رزولوشن 2400*1080 است. از سایر ویژگی‌های آن می‌توان به نرخ نوسازی 120 هرتزی، پشتیبانی از 1 میلیار رنگ، Dolby Vision و +HDR10 اشاره کرد. از لحاظ نمایش تصویر باید گفت صفحه نمایش این محصول پیشرفت بسیار چشمگیری داشته است و می‌تواند برای کاربران این تلفن همراه تجربه بصری فوق‌العاده منحصر به فردی را فراهم کند. صفحه نمایش این محصول در اطراف کمی منحنی است و به لطف وجود فناوری COP نسل دوم در طراحی این گوشی، شاهد هستیم که حاشیه اطراف صفحه نمایش تنها به 2.5 میلی‌متر رسیده است که حتی از Xiaomi 11 نیز باریک‌تر است.

در پشت بدنه گوشی، 3 لنز دوربین 64+8+2 تعبیه شده است و لنز جلو، به شکل حفره قرار گرفته است که محل دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی این گوشی است. شیائومی حجم زیادی از تبلیغات خود را به 3 کلمه زیبایی، سلفی و ظاهر خوب اختصاص داده است. علاوه بر اینکه این گوشی ظاهر زیبایی دارد، تجربه فوق‌العاده‌ی از کار با دوربین سلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دوربین سلفی این محصول از الگوریتم زیبایی طبیعی استفاده می‌کند حتی قادر است برخی ویژگی‌ها و احساسات مربوط به صورت را تشخیص دهد تا زیبایی بیشتری در اختیار کاربران قرار دهد. از دیگر قابلیت‌های این دوربین سلفی می‌توان به بهبود رنگ پوست، از بین بردن سیاهی و چروک زیر چشم و... اشاره کرد.

عملکرد

پردازنده این گوشی، با عنوان رسمی "بیگانه آرام در عصر آتش" معرفی شده است که حقیقتا عنوان بسیار برازنده‌ای برای Snapdragon است که یکی از پردازنده‌هایی است که توسط بسیاری از تولیدکنندگان تلفن همراه مورد استفاده قرار گرفته است.Snapdragon 778G این محصول با پردازش 6 نانومیلی‌متری TSMC و معماری eight-core Kryo 670 و با حداکثر فرکانس 2.4 گیگاهرتز عرضه شده و درمقایسه با نسل قبلی، عملکرد پردازنده تا 40 درصد افزایش داشته است.

باتری

Xiaomi Civi با یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی عرضه شده که از قابلیت شارژ سریع 55 وات به صورت سیمی پشتیبانی می‎‌کند. پس از انجام تست‌های واقعی، پس از اجرای 30 دقیقه بازی، باتری این گوشی تنها 8 درصد کاهش داشت. همچنین شارژ این محصول نیز به لطف پشتیبانی از fast charging، بسیار ایده‌آل و مطلوب است. بدیهی است که شیائومی CIVI، عملکرد بسیار خوب و روانی را، هم به لحاظ طراحی و هم از نظر پیکربندی در اختیار شما قرار می‌دهد. شاید بهتر است بگوییم این گوشی، به مواردی که برای آقایان اهمیت بیشتری دارد، چندان اهمیت نمی‌دهد. هدف این گوشی، بیشتر جلب رضایت بانوانی است که تمایل دارند با گوشی خود بازی کنند و زمان خود را به گرفتن عکس‌های سلفی اختصاص دهند.

دوربین

همانطور که کمی قبل‌تر اشاره شد، تمرکز اصلی دوربین سلفی بر روی زیبایی و ظاهر و چهره جذاب است و قابلیت‌های آن را نیز تا حدودی بررسی کردیم. حال نگاهی به دوربین‌های اصلی خواهیم داشت. دوربین‌های گوشی Xiaomi Civi قادر هستند تا بهترین نما از محیط و یا سوژه را در معرض نمایش قرار دهند به طوریکه بافت، جزئیات و حتی حس سه بعدی ساختمان‌ها به وضوح قابل مشاهده است. تصاویر ثبت شده توسط این گوشی، به قدری زنده و جذاب هستند که با هر بار نگاه کردن به تصاویر، احساس می‌کنید دوباره در همان لحظه حضور دارید. لنز تله‌فوتو بر روی این دوربین تا 10 برابر از بزرگنمایی دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

Xiaomi Civi

تصویربرداری در طول شب نیز توسط این گوشی، بسیار خوب و مطلوب است. Xiaomi Civi نیز همانند بسیاری از گوشی‌ها، معمولا در مواجهه با تاریکی شب اقدام به افزایش روشنایی می‌کنند که کمی با افزایش نویز نیز همراه است. اگر Night mode را فعال کنید، لنز دوربین قادر است تا جزئیات بیشتری از تصویر را مشاهده کند. این امر در مورد این گوشی نیز رخ می‌دهد به طوریکه دوربین قادر به تشخیص جزئیاتی از جمله رنگ سبز چمن‌ها و یا ابر در آسمان است. این گوشی به طور عمده بر روی زیبایی تصاویر سلفی تمرکز می‌کند و احتمالا یکی از باارزش‌ترین گوشی‌هایی است که توسط شیائومی عرضه شده است. حال نگاهی به دوربین سلفی این محصول خواهیم انداخت. اگر یک آقا باشید، قطعا اثر زیبایی را بسیار کم خواهید دانست اما اگر یک خانم هستید، زیبا دیده شدن در تصاویر سلفی، لذت و هیجان بی‌مثالی برای شما خواهد داشت. عموما لنزهای سلفی، منافذ باز پوست را نمایش می‌دهند. با اینکه این امکان وجود دارد که با استفاده از برخی اپلیکیشن‌ها آن را ادیت کنید اما شاید چندان طبیعی به نظر نرسند. Xiaomi Civi با برخورداری از یک لنز سلفی 32 مگاپیکسلی و نور ملایم و فوکوس خودکار، قادر است تا پوست شما را به شکل زیبایی نمایش دهد با این حال شاید عکس‌ها کمی مصنوعی به نظر برسند.

نتیجه‌گیری

در بازار تلفن‌های همراه هوشمند، هیچ‌گاه کمبود گوشی‌های پرچمدار و مقرون‌به‌صرفه را احساس نخواهید کرد چرا که هردو، راه سریعی برای اختصاص سهم فروش بازار برای برند تولید کننده تلفن همراه محسوب می‌شود.
در مقابل، بازار تلفن‌های هوشمند بانوان کمی خلوت به نظر می‌رسد. خانم‌ها تمایل دارند یک گوشی سبک و زیبا داشته باشند که دوربین خوبی برای گرفتن عکس‌های سلفی در دورهمی و مهمانی‌ها داشته باشد. شیائومی این بار نیز با عرضه گوشی شیائومی Xiaomi Civi توانست تا طرفداران خود را شگفت‌زده کند. این گوشی هوشمند از برند شیائومی با هدف انحصار بازار تلفن‌های همراه بانوان عرضه شده است و دارای ویژگی‌هایی است که شاید از دیدگاه مردان، چندان کارامد نباشد. با این حال، نمی‌توان از تفکیک جنسیتی استفاده کرد. هر فردی می‌تواند بر اساس سلیقه خود می‌تواند محصول مورد علاقه خود را انتخاب و خریداری کند.

شبکه
تکنولوژی
5G , 4G , 3G , 2G
سیمکارت
دو سیمکارت Dual SIM (Nano-SIM, dual stand-by)
رونمایی
تاریخ عرضه
27 سپتامبر 2021
بدنه
ابعاد
7*71.5*158.3 میلی‌متر
وزن
166 گرم
جنس بدنه
مقاوم در برابر رطوبت
صفحه نمایش
فناوری صفحه‌ نمایش
OLED
اندازه
6.55 اینچ
رزولوشن
1080x2400 پیکسل
تراکم پیکسلی
402 پیکسل
نسبت صفحه‌نمایش به بدنه
91.5 درصد
محافظت
Corning Gorilla Glass 5
تعداد رنگ
یک میلیارد
نرخ نوسازی
120Hz
بیشینه روشنایی
950 نیت
پشتیبانی از HDR10
دارد - +HDR10
سایر ویژگی‌ها
پشتیبانی از دالبی ویژن
پلتفرم
تراشه
Qualcomm SM7325 Snapdragon 778G 5G (6 nm)
پردازنده‌
هشت هسته‌ای (4x2.4 GHz Kryo 670 & 4x1.8 GHz Kryo 670)
پردازنده‌ گرافیکی
Adreno 642L
امکانات نرم افزاری
سیستم عامل
Android 11
رابط کاربری
MIUI 12.5
حافظه
اسلات کارت حافظه
رم
8 گیگابایت
حافظه داخلی
256 گیگابایت
دوربین اصلی
تعداد
3
رزولوشن عکس
64 مگاپیکسل
ویژگی‌ها
64 مگاپیکسل (لنز واید 26 میلی‌متری، 1/2.0 اینچ سایز سنسور، 0.7 میکرومتر سایز پیکسل، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، f/1.8)
8 مگاپیکسل (لنز اولتراواید با پوشش 120 درجه، 1.12 میکرومتر سایز پیکسل، 1/4.0 اینچ سایز سنسور، f/2.2)
2 مگاپیکسل (لنز ماکرو، f/2.4)
فلش
فلاش دوگانه‌ی (LED (dual-tone، پانوراما، HDR
فیلمبرداری
4K@30fps، 1080p@30/60/120fps; لرزشگیر الکترونیکی تصویر-ژیروسکوپی
دوربین سلفی
ویژگی
32 مگاپیکسل لنز واید، فوکوس خودکار
فیلمبرداری سلفی
1080p@30fps
صدا
نوع بلندگو
استریو
جک 3.5 میلی‌متری
ارتباطات
Wifi
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6e, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot
Bluetooth
5.2, A2DP, LE
GPS
dual-band A-GPS, GLONASS, BDS, GALILEO
NFC
رادیو
USB
USB Type-C 2.0, USB On-The-Go
Infrared
سایر قابلیت‌ها
حسگرها
حسگر اثرانگشت اپتیکال (زیر نمایشگر)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت
باتری
نوع باتری
لیتیوم-پلیمر
ظرفیت باتری
4500 میلی‌آمپر ساعت
قابلیت تعویض
شارژر
قابلیت
Fast charging 55W, 100% in 45 min
توضیحات
گارانتی
18 ماهه شرکتی ( رجیستر شده )
رنگبندی
مشکی، آبی روشن، صورتی
مدل‌ها
محافظ صفحه نمایش
اقلام همراه

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...