گوشی اپل مدل iPhone 12 Pro Max ZAA دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 و رم 6

Apple iPhone 12 Pro Max A2412 Dual SIM 128GB And 6GB Ram Mobile Phone

دسته بندی : گوشی موبایل
برند : اپل - apple
رنگ را انتخاب کنید:
مشکی مشکی
سفید سفید
آبی آبی
طلایی طلایی
رنگ
رنگ را انتخاب کنید
نوع
گارانتی 18 ماهه شرکتی(رجیستر شده)
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گوشی موبایل «iPhone 12 Pro MAX» پرچم‌دار جدید شرکت اپل است که با چند ویژگی جدید و دوربین چهارگانه روانه بازار شده است. اپل برای ویژگی‌ها و طراحی کلی این گوشی از همان فرمول چند سال اخیرش استفاده کرده است. نمایشگر آیفون 12 Pro MAX به پنل Super Retina مجهز ‌شده است تا تصاویر بسیار مطلوبی را به کاربر عرضه کند. این نمایشگر رزولوشن بسیار بالایی دارد؛ به‌طوری‌که در اندازه­ 6.7 اینچی‌اش، حدود 458 پیکسل را در هر اینچ جا داده است که دقیقاً با تراکم پیکسلی iPhone XS برابر است. قاب پشتی آیفون جدید هم از شیشه ساخته‌ شده تا هم گوشی مشکل آنتن‌‌دهی نداشته باشد و هم امکان شارژ بی‌‌سیم باتری در این گوشی وجود داشته باشد.

 البته قابی فلزی این بدنه شیشه‌ای را در خود جای داده است. این بدنه­‌ی زیبا در مقابل خط‌‌وخش مقاومت زیادی دارد؛ پس خیالتان از این بابت که آب و گردوغبار به‌‌راحتی روی آیفون 12 Pro MAX تأثیر نمی‌‌گذارد، راحت باشد. علاوه‌براین لکه و چربی هم روی این صفحه‌نمایش باکیفیت تأثیر چندانی ندارند اما این هم پایان کار نیست، آیفون جدید می‌تواند به مدت 30 دقیقه در عمق 4 متری آب دوام بیاورد.

 تشخیص چهره با استفاده از دوربین جلو دیگر ویژگی است که در آیفون جدید اپل به کار گرفته شده است. اما جالب‌ترین و واضح‌ترین تفاوت در این محصول جدید، دوربین‌هایی است که این بار به شکل چهار‌گانه در قاب پشتی جا خوش کرده‌اند. سه دوربین با سنسورهای 12مگاپیکسلی به‌همراه دوربین چهارم از نوع عمیق TOF 3D LiDAR scanner عکس‌هایی با کیفیتِ بسیار بالا و کاملاً رضایت‌بخش را به کاربر هدیه می‌دهد. قابلیت اتصال به شبکه­‌های 4G و 5G، بلوتوث نسخه‌ 5، نسخه­‌ی 14 از iOS دیگر ویژگی‌های این گوشی هستند. ازنظر سخت‌‌افزاری هم این گوشی از تراشه­‌ی جدید A14 بهره می‌برد که تا بتواند علاوه بر کارهای معمول، از قابلیت‌های جدید واقعیت مجازی که اپل این روزها روی آن تمرکز خاصی دارد، پشتیبانی کند. به گفته خود شرکت اپل این گوشی دارای سرعتی 80 برابر نسخه 11 خود است.

به لحاظ ابعاد گوشی باید گفت، آیفون 12 پرو مکس بزرگترین و البته بهترین گوشی آیفونی است که اپل تا به امروز تولید کرده است.
طراحی بدنه این گوشی، همانند سایر گوشی‌های خانواده آیفون است که در سال 2020 به بازار عرضه شدند. این گوشی مجهز به قاب‌های کناری کاملا تخت است که کمی صنعتی به نظر می‌رسند. همچنین در مقایسه با مدل‌های قبلی آیفون، نگه داشتن آن در دست، کمی راحت‌تر است. آنچه در نگاه اول ما را مجذوب این گوشی می‌کند، رنگ‌های جذاب و چشم‌نواز آن و لبه‌های فلزی و براق آن هستند.

iPhone 12 Pro Max کمی از 11 Pro Max که در سال گذشته عرضه شد، بزرگ‌‍تر است. اپل با کاهش حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش OLED، توانسته تا ابعاد صفحه نمایش را 6.7 اینچ برساند. تصاویری که بر روی صفحه نمایش بزرگتر مشاهده می‌کنید از وضوح بیشتری برخوردار هستند و امکان انجام امور روزمره، وب‌گردی، تماشای فیلم و ... را بسیار لذتبخش می‌کند. به جرئت می‌توان گفت صفحه نمایش این گوشی، یکی از بهترین نمایشگرهای تلفن همراه موجود در بازار است که طیف‌های مختلف رنگ را به ظرافت در معرض نمایش قرار می‌دهد.

ویژگی اصلی آیفون 12 پرو مکس جدید، ماژول سه‌گانه دوربین آن است که با پردازنده تصویری قدرتمندی، ارتقا پیدا کرده‌اند. بلوک قرارگیری دوربین‌ها، در مقایسه با مدل‌های قبلی، برجسته‌تر است. دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی آن نیز کاملا بهبود یافته تا در محیط‌های کم نور، تصاویر را به بهترین شکل دریافت کند.

اگر قصد تولید محتوای ویدئویی به شکلی حرفه‌ای را داشته باشید باید گفت، 12 Pro Max با قابلیت ضبط Dolby Vision با سرعت 4K و 60 فریم در ثانیه، انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. iPhone 12 Pro Max تمام چیزهایی که شما از یک گوشی هوشمند قدرتمند توقع دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد. صفحه نمایش عالی و بزرگ، دوربین‌های پیشرفته، عمر زیاد باتری و رنگبندی جذاب، تنها بخشی از ویژگی‌های گوشی اپل هستند.


شبکه
تکنولوژی
5G , 4G , 3G , 2G
سیمکارت
دو سیم کارته(نانو سیم کارت, استندبای دوگانه)
رونمایی
تاریخ عرضه
13 اکتبر 2020
بدنه
ابعاد
160.8x78.1x7.4 میلی‌متر
وزن
228 گرم
جنس بدنه
جلوی شیشه‌ای (سرامیک شیلد)، پشت شیشه‌ای (سرامیک شیلد)، فریم استیل ضد زنگ
مقاوم در برابر رطوبت
IP68
صفحه نمایش
فناوری صفحه‌ نمایش
Super Retina XDR OLED
اندازه
6.7 اینچ
رزولوشن
1284x2778 پیکسل
تراکم پیکسلی
458 پیکسل
نسبت صفحه‌ نمایش به بدنه
87.4 درصد
محافظت
پوشش ضد خش، پوشش اولفوبیک برای کاهش بازتاب نور و لکه دست
تعداد رنگ
نرخ نوسازی
60Hz
بیشینه روشنایی
پشتیبانی از HDR10
دارد - +HDR10
سایر ویژگی‌ها
- پشتیبانی از Dolby Vision
- پشتیبانی از فضای رنگی گسترده
- قابلیت True-tone
پلتفرم
تراشه
اپل A14 Bionic (پنج نانومتری)
پردازنده
6 هسته‌ای
پردازنده‌ گرافیکی
پردازنده گرافیکی 4 هسته‌ای اپل
امکانات نرم افزاری
سیستم عامل
iOS 14
حافظه
اسلات کارت حافظه
رم
6 گیگابایت
حافظه داخلی
128 گیگابایت
دوربین اصلی
تعداد
3 ماژول دوربین
رزولوشن عکس
12 مگاپیکسل
ویژگی‌ها
12 مگاپیکسل (لنز واید 26 میلی‌متری، 1.7 میکرومتر سایز پیکسل، فوکوس خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال تصویر از نوع سنسور شیفت، f/1.6)
12 مگاپیکسل (لنز 65 میلی‌متری تله‌فوتو، 1/3.4 اینچ سایز سنسور، 1.0 میکرومتر سایز پیکسل، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال تصویر، زوم اپتیکال 2.5 برابر، f/2.2)
12 مگاپیکسل (لنز 13 میلی‌متر اولتراواید با پوشش 120 درجه، f/2.4)
TOF 3D LiDAR (سنسور تشخیص عمق تصویر)
فلش
فلاش چهارگانه دورنگ
فیلمبرداری
4K@24/30/60fps، 1080p@30/60/120/240fps، فیلم‌برداری 4K@60fps Dolby Vision، ضبط صدای استریو.
دوربین سلفی
ویژگی
12 مگاپیکسل (لنز 23 میلی‌متری واید، f/2.2)
SL 3D (حسگر سه‌بعدی تشخیص چهره و عمق تصویر)
فیلمبرداری سلفی
4K@24/30/60fps، 1080p@30/60/120fps، لرزشگیر الکترونیکی تصویر-ژیروسکوپی
صدا
نوع بلندگو
Stereo
جک 3.5 میلی‌متری
ارتباطات
Wifi
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6، دو بانده، هات‌اسپات
Bluetooth
5.0، A2DP، LE
GPS
بله، با A-GPS، GLONASS، GALILEO، QZSS
NFC
رادیو
USB
Lightning، USB 2.0
Infrared
-
سایر قابلیت‌ها
حسگرها
Face ID، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما، فشارسنج
باتری
نوع باتری
لیتیوم یونی
ظرفیت باتری
قابلیت تعویض
شارژر
قابلیت
- شارژ سریع 20 وات
- USB Power Delivery 2.0
- شارژ سریع بی سیم 7.5 وات Qi و 15 وات در صورت استفاده از MagSafe
توضیحات
گارانتی
18 ماهه شرکتی(رجیستر شده)
رنگبندی
نقره‌ای، نوک مدادی، طلایی، آبی
مدل‌ها
محافظ صفحه نمایش
اقلام همراه

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...