گوشی سامسونگ مدل B310E دو سیم کارت

Samsung B310E Duos Mobile Phone

رنگ را انتخاب کنید:
مشکی مشکی
سفید سفید
رنگ
رنگ را انتخاب کنید
نوع
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

در دنیای امروز که گوشی‌های هوشمند بازار را قبضه کرده‌اند، هنوز هم گوشی‌های کلاسیک با محوریت تماس ساده‌ی تلفنی و ارسال پیامک تولید می‌شوند. این گوشی‌ها معمولا می‌توانند انتخاب خوبی به‌عنوان گوشی دوم باشند. گوشی «سامسونگ B310E دو سیم کارت» (Samsung B310E) از سری گوشی‌‌های کلاسیک سامسونگ است. گوشی‌های کلاسیک، معمولا نمایشگر رنگی ندارد. اما سامسونگ «B310E» نمایشگر رنگی 2.0 اینچی با فن‌آوری TFT دارد. همچنین این نمایشگر قابلیت نمایش طیف 64هزار رنگ را دارد و از رزولوشن 160 در 128 پیکسل پشتیبانی می‌کند. گوشی «B310E» با ابعاد‌ مناسب به راحتی در کیف‌های کوچک یا جیب لباس جا می‌شود. این گوشی که بدنه‌ی آن تمام پلاستیکی است، فقط 75 گرم وزن دارد. کلید‌های کی‌برد این گوشی هم از جنس پلاستیک هستند و روی آن‌ها حروف فارسی درج شده‌اند. علاوه بر این می‌توانید پیامک‌‌های فارسی با این گوشی به راحتی بخوانید و برای ارسال پیامک هم از زبان فارسی استفاده کنید. این گوشی از دو سیم‌کارت و شبکه‌ی 2G پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این دو سیم‌کارت و رادیو‌ی FM هم برای این گوشی درنظر گرفته شده است. مجهز شدن «B310E» به جک 3.5 میلی‌متری صدا، این امکان را می‌دهد تا بتوانید در هر مکان و زمانی به موسیقی‌های مورد علاقه‌تان گوش کنید. می‌توانید این موسیقی‌ها یا فایل‌های مدیای‌تان را روی کارت‌حافظه‌ی جانبی تا حجم 16گیگابایت ذخیره کنید و در این گوشی مورد استفاده قرار دهید. باتری لیتیوم-یونی با ظرفیت 800 میلی‌آمپرساعت برای این گوشی در نظر گرفته شده است که می‌تواند تا 11 ساعت مکالمه را با یکبار شارژ پشتیبانی کند.

B310E Duos یکی دیگر از گوشی‌های ارزان قیمت و پایین رده‌ی شرکت پرآوازه‌ی سامسونگ می‌باشد. همان گونه که از نام این محصول پیداست، این گوشی از دو سیم کارت به طور همزمان پشتیبانی می‌کند که همین عامل سبب می‌شود تا کاربران نگاه جدی‌تری به این دستگاه به عنوان گوشی دوم بیندازند.

خوشبختانه کلیدهای این گوشی زیبا ساخته شده و دارای اندازه‌ی بزرگی می‌باشد و کاربران به راحتی می‌توانند با آن کار کنند. همچنین، این کلیدها حساسیت خوب و بالایی دارند و سبب می‌شود تا در هنگام کار، کاملا پاسخگو باشند. اما این کلیدها خالی از عیب نبوده. معمولا این نوع کلیدها در گوشی‌های پایین رده یا بدون نور پس زمینه هستند یا نور پس زمینه برای تمامشان در نظر گرفته می‌شود. اما در یک اقدام عجیب و و محیرالعقول، سامسونگ در B310E تنها برای یکسری کلیدها، نور پس زمینه در نظر گرفته است. به این معنا که تنها دکمه های اعداد (1 تا #) این گوشی دارای نور پس زمینه می‌باشند و کلیدهای چهار جهت اصلی و چهار دکمه‌ی کنار آن فاقد نور پس زمینه هستند!

صفحه نمایش مطمئنا شما هم از دیدن صفحه نمایش B310E هیجان زده خواهید شد؛ چرا که این گوشی یک نمایشگر 2 اینچی از نوع TFT به خدمت دارد و تصاویر به نمایش در آمده در این صفحه نمایش واضح است. در مجموع می‌توان گفت که نمایشگر این گوشی برای کارهای اولیه و ابتدایی مناسب بوده و جای هیچ گونه نگرانی از این بابت وجود ندارد. همچنین باید از سامسونگ بابت استفاده از نمایشگر بزرگ 2 اینچی در این گوشی تشکر کرد. همان طور که می‌دانید صفحه نمایش‌های بزرگ نقش پر رنگ و مهمی را در خواندن متون و راحتی کاربر در حین کار با گوشی ایفا می‌کنند. بنابراین نمایشگر بزرگ این گوشی را می‌توان یکی از مزیت‌های اصلی B310E نام برد. اما سامسونگ می‌توانست کیفیتی بهتر از 128 در 160 پیکسل برای نمایشگر این گوشی استفاده می‌کرد تا میزان رضایت کاربران از این گوشی خود را بالاتر می‌برد.

حافظه‌ی داخلی این گوشی به مانند بسیار از گوشی‌های ارزان قیمت دیگر، ناچیز و بسیار کم می‌باشد. اما به لطف پشتیبانی B310E از کارت حافظه‌ی microSD، کاربران می‌توانند حافظه‌ی این گوشی را تا 16 گیگابایت افزایش دهند. به گفته‌ی سازنده‌ی این گوشی، با ارتقای حافظه‌ی B310E تا 16 گیگابایت، کاربران می‌توانند به بیش از 3000 آهنگ گوش فرا دهند و از آن‌ها لذت ببرند. خبر بد در مورد این گوشی آن که با وجود پشتیبانی این گوشی از کارت حافظه‌ی microSD، کاربران نمی‌توانند زنگ پیامک این گوشی را از کارت حافظه انتخاب نمایند. بسیار واضح و روشن است که B310E گوشی هوشمند نیست و شاید نباید انتظار عملکرد یک اسمارت فون را از این پایین رده داشت.

بنابراین نبود چنین قابلیتی در گوشی‌های پایین رده، زیاد جای تعجب ندارد. موضوع بد دیگر در مورد B310E، تاخیر آن در اجرای برخی از برنامه‌هاست. به عنوان مثال B310E در اجرای برنامه‌ی پیامک، دارای کمی تاخیر است که می‌تواند کاربران را آزرده خاطر کند. اما خبر خوب برای کاربران این گوشی، مربوط به پشتیبانی کامل این گوشی از زبان فارسی می‌باشد. B310E دارای منوی فارسی، صفحه کلید فارسی و البته تقویم هجری شمسی است. قابلیت مهم دیگری که در این گوشی دیده می‌شود، چراغ قوه می‌باشد. به واقع داشتن چراغ قوه یکی از مشخصه ها و خصیصه های اصلی گوشی‌های پایین رده می‌باشد و B310E هم از این قاعده مستثنی نیست. علاوه بر این، باید رادیوی FM را به دیگر قابلیت‌های این گوشی افزود. بنابراین نبود چنین قابلیتی در گوشی‌های پایین رده، زیاد جای تعجب ندارد. موضوع بد دیگر در مورد B310E، تاخیر آن در اجرای برخی از برنامه‌هاست. به عنوان مثال B310E در اجرای برنامه‌ی پیامک، دارای کمی تاخیر است که می‌تواند کاربران را آزرده خاطر کند. اما خبر خوب برای کاربران این گوشی، مربوط به پشتیبانی کامل این گوشی از زبان فارسی می‌باشد. B310E دارای منوی فارسی، صفحه کلید فارسی و البته تقویم هجری شمسی است. قابلیت مهم دیگری که در این گوشی دیده می‌شود، چراغ قوه می‌باشد. به واقع داشتن چراغ قوه یکی از مشخصه ها و خصیصه های اصلی گوشی‌های پایین رده می‌باشد و B310E هم از این قاعده مستثنی نیست. علاوه بر این، باید رادیوی FM را به دیگر قابلیت‌های این گوشی افزود.

ابعاد
13.1 × 46.4 × 112.7 میلی‌متر
توضیحات
سیم کارت سایز اصلی (15 × 25 میلی‌متر)
وزن
75 گرم
ساختار بدنه
پلاستیک
ویژگی‌های خاص
دارای صفحه کلید, کلاسیک
تعداد سیم‌کارت
دو سیم‌کارت
پردازنده‌ی مرکزی
Single-Core CPU
فرکانس پردازنده‌ی مرکزی
0.208 گیگاهرتز
مقدار RAM
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
16 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
فناوری صفحه‌نمایش
TFT
بازه‌ی اندازه صفحه نمایش
2.0 تا 2.4 اینچ
اندازه
2.0 اینچ
رزولوشن
160 × 128 پیکسل
تراکم پیکسلی
102 پیکسل بر هر اینچ
محافظت
تعداد رنگ
64 هزار رنگ
شبکه های ارتباطی
2G
شبکه 2G
GSM 900 / 1800
فن‌آوری‌های ارتباطی
رادیو
رادیو
رادیو FM استریو به همراه RDS با قابلیت ضبط رادیو
فن‌آوری مکان‌یابی
درگاه ارتباطی
microUSB v2.0
دوربین‌های پشت گوشی
دوربین سلفی
بلندگو
خروجی صدا
جک 3.5 میلی‌متری
سیستم عامل
پشتیبانی از زبان فارسی
منوی فارسی
قابلیت‌های نرم‌افزاری بازی
پیش‌فرض
موسیقی
MP3 , eAAC , WMA , WAV
ویدئو
MP4 , H.263
ضبط صدا
حسگرها
باتری قابل تعویض
مشخصات باتری
لیتیوم-یون با ظرفیت 800 میلی‌آمپر ساعت
میزان شارژ مکالمه
11 ساعت
اقلام همراه گوشی
باتری, دفترچه‌ راهنما, شارژر

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...