گوشی سامسونگ مدل Galaxy A32 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 و رم 6

Samsung Galaxy A32 5G SM-A326B/DS Dual Sim 128GB And 6GB RAM Mobile Phone

رنگ را انتخاب کنید:
مشکی مشکی
سفید سفید
آبی آبی
بنفش بنفش
رنگ
رنگ را انتخاب کنید
نوع
رجیستر شده
گارانتی 18 ماهه شرکتی
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A32 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و 6 گیگابایت رم را می‌توان یکی از بهترین گوشی‌های سری A کمپانی مطرح سامسونگ دانست که با در نظر گرفتن ویژگی‌های فنی که ارائه می‌کند می‌توان گفت این محصول، ارزش خرید بالایی دارد. با اینکه طراحی بدنه و قاب پشتی از جنس پلاستیک است اما کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. مهم‌ترین ویژگی این محصول را می‌توان پشتیبانی آن از فناوری 5G دانست. اگر دوربین با کیفیت و باتری با دوام بالا برای شما در اولویت قرار دارد می‌توان گفت گوشی A32 سامسونگ قطعا می‌تواند یکی از گزینه‌های خرید شما باشد.  

شاید بتوان گفت سامسونگ هنوز در تولید گوشی‌های میان‌رده، محبوبیت خود را مثل سابق حفظ کرده است. گوشی سامسونگ مدل Galaxy A32 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 و رم 6 یکی از گوشی‌های میان رده و خوش قیمت این کمپانی محبوب است که در سال 2021 به بازار عرضه شد. با نگاه کلی به این محصول، متوجه می‌شوید که با یک گوشی میان‌رده و اما با قابلیت 5G سر و کار دارید چرا که سامسونگ در طراحی این گوشی، تمام تلاش خود را به کار گرفته است. چنانچه قصد خرید Galaxy A32 5G را داشته باشید توصیه می‌کنیم در ادامه این مقاله با پایاتلکام همراه باشید چرا که قصد داریم این محصول را از جنبه‎‌های مختلف مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A32 5G | نقد و بررسی

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A32 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و 6 گیگابایت رم یک نقطه قوت بزرگ دارد و آن پشتیبانی از فناوری 5G است بنابراین می‌توان سرعت انتقال اطلاعات در این محصول، به لحاظ چشمگیری بالاست. این گوشی مجهز به یک نمایشگر 6.5 اینچی TFT LCD است و سامسونگ تلاش کرده تا میزان حاشیه‌ها را به حداقل برساند. قاب پشتی و فریم میانی گوشی، همانند بسیاری از گوشی‌های سامسونگ، از جنس پلاستیک با دوام و قاب جلویی آن از شیشه ساخته شده و ظاهر نسبتا مدرنی به این گوشی بخشیده است. گوشی سامسونگ Galaxy A32 5G با سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3.0 روانه بازار شده است که در کنار پردازنده MediaTek MT6853 و 6 گیگابایت رم، این محصول را به یک گوشی مناسب برای پخش ویدئو و بازی تبدیل می‌کند. این گوشی مجهز به 128 گیگابایت فضای داخلی است که به لطف پشتیبانی از کارت حافظه microSDXC، امکان افزایش آن وجود دارد. دوربین‌های A32 شامل 4 دوربین 48 مگاپیکسل لنز واید، 8 مگاپیکسل لنز اولتراواید، 5 مگاپیکسل ماکرو و 2 مگاپیکسل سنجش عمق می‌شوند. از دیگر جذابیت‌های این گوشی هوشمند می‌توان به باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 15 وات، درگاه USB Type-C و حسگر اثرانگشت اشاره کرد.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A32 5G

طراحی بدنه

گلکسی A32 5G با بدنه‌ای به ابعاد 164.2x76.1x9.1 میلی‌متر و وزن 205 گرم تولید و عرضه شده است. همانند سایر گوشی‌های میان‌رده سامسونگ، این گوشی نیز دارای قاب پشت و فریم پلاستیکی است. قسمت جلوی این گوشی، محل قرارگیری نمایشگر این محصول است که ناچ قطره‌ای دوربین سلفی روی آن تعبیه شده است. پوشش قاب پشتی، کاملا یکدست است و 4 لنز دوربین به همراه فلش LED در این قسمت قرار گرفته‌اند. نام برند Samsung نیز در قسمت پایین قاب پشتی به چشم می‌خورد. 

سمت راست گوشی A32 5G، محل قرارگیری دکمه پاور (سنسور اثر انگشت) و دکمه‌های کنترل صدا است. قسمت چپ بدنه گوشی نیز محل قرارگیری کارت حافظه و سیم‌کارت است. جک 3.5mm هدفون، میکروفون، پورت شارژ و اسپیکر در قسمت پایین گوشی و حفره میکروفن دوم، در قسمت بالا قرار گرفته است. 

صفحه نمایش

برخلاف آنچه انتظار می‌رفت، سامسونگ از نمایشگر AMOLED بر روی این گوشی استفاده نکرده است. در عوض به نمایشگر TFT بسنده کرده و گوشی سامسونگ مدل Galaxy A32 5G را با یک صفحه نمایش 6.5 اینچی به بازار عرضه کرده است. این صفحه نمایش از رزولوشن 1600*720 پشتیبانی می‌کند. به دلیل وضوح تصویر و تراکم پیکسلی پایین این صفحه نمایش باید گفت که کیفیت تصویر مطلوبی در اختیار شما قرار می‌دهد و نباید انتظار چندان زیادی از آن داشت. حداکثر میزان روشنایی صفحه نمایش بسیار خوب است و از این رو در محیط‌ خارجی و تحت نور مستقیم آفتاب، شما را با مشکل در نمایش اطلاعات مواجه نمی‌کند. در کل باید گفت کیفیت این صفحه نمایش، چندان چنگی به دل نمی‌زند با این حال با در نظر گرفتن قیمت این محصول می‌توان گفت عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش می‌گذارد.

عملکرد

اگر بخواهیم گوشی Galaxy A32 5G را به لحاظ سخت‌افزاری مورد بررسی قرار دهیم باید گفت این محصول مجهز به چیپ پردازنده MediaTek MT6853 Dimensity 720 5G (هفت نانومتری) و یک پردازنده 8 هسته‌ای است. همچنین به منظور پردازش و تحلیل داده‌های گرافیکی از پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC3 استفاده می‌کند. به لحاظ سخت‎‌افزاری باید گفت این گوشی در سطح متوسطی قرار دارد اما با در نظر گرفتن برند سازنده و کیفیت بالای سخت‌افزاری که دارد می‌توان گفت A32 5G در مقایسه با گوشی‌های همرده، ارزش خرید دارد.

باتری

منبع تغذیه این گوشی، یک باتری لیتیوم پلیمر با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت است که گوشی را به خوبی تغذیه می‌کند. پشتیبانی از شارژ سریع با توان 15 وات نیز از دیگر قابلیت‌های این محصول است. اگر استفاده سنگینی از گوشی خود نداشته باشید، می‌توانید با یک بار شارژ، تا 1 روز و نیم از گوشی خود استفاده کنید. 

دوربین

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A32 5G مجهز به 4 دوربین است که بر روی پنل پشتی تعبیه شده‌اند. این دوربین‌ها شامل یک لنز واید 48 مگاپیکسل، یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسل، یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسل و تشخیص عمق 2 مگاپیکسل هستند که تصاویر و ویدئوها را با کیفیت بسیار خوبی در اختیار شما قرار دهند. تصاویر گرفته شده با سنسور اصلی (48 مگاپیکسل) کیفیت مطلوبی دارند و وضوح تصویر و جزئیات، به خوبی در آن قابل مشاهده است. سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی چندان مطلوب نیست و عملا قابل استفاده نیست و به نظر می‌رسد تنها برای خالی نبودن عریضه بر روی این گوشی تعبیه شده است. در مورد فیلمبرداری نیز اوضاع به همین روال است و شما امکان فیلمبرداری به صورت 1080p@30fps را خواهید داشت. در نهایت به دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی این گوشی می‌رسیم که اگر بتوانید در یک محیط با شرایط نور خوب قرار بگیرید می‌توان گفت شاید عکس سلفی راضی‌کننده‌ای بگیرید.

نتیجه‌گیری

همانطور که در ابتدای این مقاله گفته شد، این محصول در رده گوشی‌های میان‌رده قرار دارد اما مشخصاتو عملکرد این گوشی، قطعا شما را شگفت‌زده خواهد کرد. می‌توان صفحه نمایش بزرگ، پشتیبانی از فناوری 5G و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی را جزو نقاط قوت آن دانست و اگر قصد خرید این گوشی را داشته باشید باید بدانید که می‌توانید از این گوشی برای انجام امور روزمره نظیر تماس، ارسال پیام و گشت‌وگذار در شبکه‌های اجتماعی، تماشای فیلم و ویدئو استفاده کنید.

شبکه
تکنولوژی
5G , 4G , 3G , 2G
سیمکارت
دو سیم کارته(نانو سیم کارت, استندبای دوگانه)
رونمایی
تاریخ عرضه
13 ژانویه 2021
بدنه
ابعاد
164.2x76.1x9.1 میلی‌متر
وزن
205 گرم
جنس بدنه
قاب پشت و فریم پلاستیکی
مقاوم در برابر رطوبت
صفحه نمایش
فناوری صفحه‌ نمایش
TFT
اندازه
6.5 اینچ
رزولوشن
720x1600 پیکسل
تراکم پیکسلی
270 پیکسل
نسبت صفحه‌ نمایش به بدنه
81.6 درصد
محافظت
Corning Gorilla Glass 5
تعداد رنگ
16 میلیون
نرخ نوسازی
90Hz
بیشینه روشنایی
-
پشتیبانی از HDR10
HDR
سایر ویژگی‌ها
پلتفرم
تراشه
MediaTek MT6853 Dimensity 720 5G (هفت نانومتری)
پردازنده‌
Octa-core (2x2.0 GHz Cortex-A76 & 6x2.0 GHz Cortex-A55)
پردازنده‌ گرافیکی
Mali-G57 MC3
امکانات نرم افزاری
سیستم عامل
Android 11
رابط کاربری
One UI 3.1
حافظه
اسلات کارت حافظه
microSDXC
رم
6 گیگابایت
حافظه داخلی
128 گیگابایت
دوربین اصلی
تعداد
4 ماژول دوربین
رزولوشن عکس
48 مگاپیکسل
ویژگی‌ها
48 مگاپیکسل (لنز واید 26 میلی‌متری، 1/2.0 اینچ سایز سنسور، 0.8 میکرومتر سایز پیکسل، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، f/1.8)
8 مگاپیکسل (لنز اولتراواید با پوشش 123 درجه، 1/4.0 اینچ سایز سنسور، 1.12 میکرومتر سایز پیکسل، f/2.2)
5 مگاپیکسل (ماکرو، f/2.4)
2 مگاپیکسل (دوربین سنجش عمق، f/2.4)
فلش
LED
فیلمبرداری
1080p@30fps
دوربین سلفی
ویژگی
حسگری از نوع عریض (Wide) با رزولوشن 13 مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/2.2
فیلمبرداری سلفی
1080p@30fps
صدا
نوع بلندگو
Mono
جک 3.5 میلی‌متری
ارتباطات
Wifi
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot
Bluetooth
5.0, A2DP, LE
GPS
A-GPS , GLONASS , GALILEO , BDS
NFC
رادیو
USB
USB Type-C 2.0
Infrared
سایر قابلیت‌ها
حسگرها
حسگر اثرانگشت (کنار گوشی)، شتاب‌سنج، سنسور مجاورت، قطب‌نما
باتری
نوع باتری
لیتیوم یونی
ظرفیت باتری
5000 میلی آمپر ساعت
قابلیت تعویض
شارژر
قابلیت
شارژ سریع با توان 15 وات
توضیحات
گارانتی موبایل
-
رنگبندی
-
مدل‌ها
SM-A326B, SM-A326B/DS, SM-A326BR/DS, SM-A326BR
محافظ صفحه نمایش
اقلام همراه
-

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

رسول زنگنه

سلام سامسونگ A32. 5G
128. با رم 6یا 8 موجوده چند

668 روز پیش ارسال پاسخ
ابوالفضل صالحی

کی میرسه به دست

590 روز پیش ارسال پاسخ
مدیرسایت

سلام. اگر امروز ثبت سفارش کنید فردا براتون ارسال میشه و احتمالا تا اخر هفته دستتونه.

590 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...