گوشی سامسونگ مدل Galaxy A71 4G دو سیم کارت ظرفیت 128 و رم 6

Samsung Galaxy A71 SM-A715F/DS Dual Sim 128GB Mobile Phone 6GB Ram Mobile Phone

رنگ را انتخاب کنید:
آبی آبی
نقره ای نقره ای
مشکی مشکی
رنگ
رنگ را انتخاب کنید
نوع
گارانتی 18 ماهه شرکتی (رجیستر شده)
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

آنچه سبب شده تا گوشی موبایل گلکسی A71 سامسونگ به یکی از قدرتمندترین محصولات میان‌رده بازار تبدیل شود، حسگر انگشت زیرصفحه نمایش و دوربین چهار‌گانه آن است. باید گفت سال 2019 برای سامسونگ، سال بسیار متنوعی بوده است چرا که به تمامی محصولات سری A خود، تنوع بسیاری بخشیده است. تمامی محصولات این سری، مجهز به صفحه نمایش با کیفیت AMOLED و دوربی‌های بسیار خوب هستند. گوشی سامسونگ مدل Galaxy A71 4G دو سیم کارت ظرفیت 12 گیگابایت و 6 گیگابایت رم نیز از این قائده مستثنی نشده است. در تولید این محصول نیز از صفحه نمایش سوپر آمولد بهره گرفته شده است و سامسونگ تلاش کرده تا با کاهش هرچه بیشتر حاشیه‌ها، ظاهر بسیار زیبایی به آن ببخشد. 

در مورد جنس بدنه این محصول باید گفت قاب پشتی آن از پلاستیک و قاب جلویی آن از جنس شیشه است. این محصول با آخرین نسخه سیستم عامل محبوب اندروید به بازار شده و با بررسی ویژگی‌های آن می‌توان گفت گوشی نسبتا مدرنی محسوب می‌شود. گوشی موبایل گلکسی A71 سامسونگ دارای صفحه نمایش +FullHD با ابعاد 6.7 اینچ است و تصاویر را به شکلی شفاف و بی‌نظیر در اختیار شما قرار می‌دهد. تراکم 393 پیکسل در هر اینچ نیز سبب شده تا تصاویر با وصوح و جزئیات بیشتری نمایش داده شوند. صفحه نمایش این محصول توسط Corning Gorilla Glass 3 محافظت می‌شود که تا حد زیادی در برابر خط و خش مقاوم است. در تولید این محصول از تراشه Qualcomm SDM730 Snapdragon 730 و رم 6 گیگابایت بهره گرفته شده است که در هنگام باز کردن چندین برنامه، عملکرد مطلوبی را از خود به نمایش می‌گذارد. همچنین تراشه گرافیکی Adreno 618 نیز، امکان پخش ویدئو و اجرای برخی از بازی‌ها را بر روی گوشی امکان‌پذیر می‌سازد. این گوشی هوشمند با ظرفیت 256 گیگابایت عرضه شده است اما به دلیل پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، امکان افزایش این حافظه داخلی وجود خواهد داشت.

این محصول با 4 دوربین 5+5+12+64 مگاپیکسل خود که بر روی قاب پشتی گوشی قرار گرفته‌اند به همراه یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، تصاویر را به شکل مطلوبی در اختیار شما قرار خواهند داد. ظرفیت باتری گوشی A71 سامسونگ برابر 4500 میلی‌آمپرساعت است که از فناوری شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند. حسگر اثرانگشت اپتیکال در زیر صفحه‌نمایش و  درگاه USB Type-C نیز از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند هستند. 

سامسونگ گلکسی A71 با یک صفحه نمایش بزرگ 6.7 اینچی، ماژول دوربین 4گانه فوق‌العاده، باتری بزرگ با ظرفیت 4500 میلی‌امپر و البته قیمت فوق‌العاده را می‌توان یک فرمول برنده دانست. آنچه سبب شده تا گوشی موبایل گلکسی A71 سامسونگ به یکی از قدرتمندترین محصولات میان‌رده بازار تبدیل شود، حسگر انگشت زیرصفحه نمایش و دوربین چهار‌گانه آن است. باید گفت سال 2019 برای سامسونگ، سال بسیار متنوعی بوده است چرا که به تمامی محصولات سری A خود، تنوع بسیاری بخشیده است. تمامی محصولات این سری، مجهز به صفحه نمایش با کیفیت AMOLED و دوربی‌های بسیار خوب هستند.

در این مقاله قصد داریم تا به طور دقیق به نقد و بررسی گوشی سامسونگ مدل Galaxy A71 4G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و 6 گیگابایت رم بپردازیم تا چنانچه قصد خرید این گوشی هوشمند را دارید قادر به بهترین تصمیم‌گیری و انتخاب باشید. 

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A71 4G | نقد و بررسی

به جرئت می‌توان گفت کمپانی سامسونگ در بازار گوشی‌های میان‌رده، حرفی برای گفتن دارد و این امر با عرضه گلکسی A71، بیشتر بر ما اثبات شد. سامسونگ معتقد است این گوشی، دقیقا همان چیزی است که کاربر به آن نیاز دارد: صفحه نمایش بزرگ، تعداد زیادی دوربین و عمر باتری طولانی.

گوشی سامسونگ Galaxy A71 4G

تقریبا همه کاربران می‌دادند که این گوشی، بیشتر به نسل طرفداران تیک تاک تعلق دارد یعنی یک مخاطب نوجوان که بخش زیادی از زمان خود را در حال تولید محتوای ویدئویی آنلاین می‌گذارند. سامسونگ با عرضه موفقیت‌آمیز گوشی‌های سری A در سال 2019، این بار در سال 2020 تصمیم گرفت تا با عرضه گوشی A71، موفقیت خود را دوباره تکرار کند. از آن زمان تاکنون، گوشی‌های زیادی توسط سامسونگ عرضه شدند با این حال، Galaxy A71 هنوز هم جایگاه مطلوبی در این بازار دارد. در این بخش قصد داریم تا این گوشی را از جنبه‌های مختلف مورد بررسی قرار دهیم.

طراحی بدنه

هنگامی که از طراحی سامسونگ گلکسی A71 صحبت می‌کنیم، به سرعت صفحه نمایش بزرگ آن در ذهن شما تداعی می‌شود که تمام بخش جلویی گوشی را تحت سلطه خود قرار داده است. دوربین جلویی A71 در مقایسه با Galaxy A51، فضای بیشتری را بر روی صفحه نمایش اشغال می‌کند.

ابعاد 7.7*76*163.6 میلی‌متری و وزن 179 گرمی آن، نگهداری آن را در دست قابل کنترل می‌سازد با این حال، کاربرانی که دست‌های کوچکتری دارند، ممکن است کمی در هنگام کار کردن با گوشی دچار مشکل شوند چرا که دسترسی به بخش‌های بالایی صفحه نمایش، دشوار خواهد بود. کلیدهای پاور و کنترل صدا، در قسمت راست گوشی قرار گرفته‌اند همچنین می‌توانید در قسمت پایین گوشی، جک هدفون را در کنار پورت USB-C با fast-charging برابر 25 وات مشاهده کنید.

طراحی قسمت پشت جدیدترین دستگاه‌های سری A یعنی A71 و A51، بسیار جذاب و چشم‌نواز است. شما می‌توانید با هر سلیقه‌ای که داشته باشید یکی از رنگبندی‌های جذاب این گوشی را از میان رنگ‌های سیاه، نقره ای، آبی و صورتی این گوشی انتخاب کنید.

آنچه باید آن را در نظر داشته باشید آن است که سامسونگ این گوشی را بدون امکان مقاومت در برابر نفوذ آب و رطوبت به بازار عرضه کرده است و به نوعی می‌توان آن را یکی از نقاط ضعف این محصول به شمار آورد. 

صفحه نمایش

این گوشی هوشمند، از فناوری صفحه نمایش Infinity-O سامسونگ استفاده می‌کند که مشابه آن را قبلا بر روی برخی از گوشی‌های این برند دیده بودیم. این یعنی، در قسمت بالای صفحه نمایش، یک punch-hole برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده است. محل قرارگیری آن در نوار  notification است بنابراین مزاحمتی برای شما ایجاد نخواهد کرد. دوربین سلفی بر روی قسمت جلویی این گوشی، فضای بیشتری را اشغال می‌کند به همین جهت، Galaxy A71 از پنل Super AMOLED Plus استفاده می‎‌کند. این پنل صفحه نمایش، نازک‌تر است و وزن کمتری دارد. با این حال به نظر می‌رسید سامسونگ می‌توانست تا فضای کمتری برای دوربین سلفی این گوشی در نظر بگیرد.

این محصول، مجهز به یک صفحه نمایش بزرگ 6.7 اینچی است که تصاویر را به شکل رنگی و با روشنایی بسیار مطلوبی به نمایش می‌گذارد. پشتیبانی از رزولوشن 2400*1080 نیز سبب می‌شود جزئیات مطلوبی از تصاویر در اختیار شما قرار گیرند. اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش تعبیه شده است که می‎‌توانید به جای آن، از تشخیص چهره نیز برای بازکردن قفل گوشی خود استفاده کنید.

Galaxy A71 4G

عملکرد

زیر صفحه نمایش بزرگ سامسونگ گلکسی A71، یک پردازنده 8 هسته‌ای فوق قدرتمند و 6 گیگابایت حافظه رم قرار گرفته است. این محصول همچنین با سیستم عامل اندروید 10 عرضه شده است که در بسیاری از موارد، به شکلی کاملا روان و سریع عمل می‌کند. همچنین 128 گیگابایت فضای داخلی در اختیار دارید که با وجود اسلات microSD، تا 512 گیگابایت قابل افزایش است.

باتری

سامسونگ گلکسی A71 در زمینه عمر و دوام باتری نیز به خوبی درخشیده است. این محصول با یک باتری بزرگ با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت عرضه شده است که در مقایسه با باتری گلکسی اس 10 پلاس (4100 میلی آمپر ساعت) و گلکسی نوت 10 پلاس (4300 میلی آمپر ساعت) بیشتر است. هنوز به طور قطعی نمی‌دانیم که با یک بار شارژ کردن این باتری، تا چند روز دوام خواهد آورد با این حال، امیدواریم این ظرفیت باتری قادر باشد تا 2 روز کامل شما را از شارژ گوشی بی‌نیاز کند.

دوربین

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در مورد Samsung Galaxy A71 بسیار جالب توجه است، دوربین‌های آن هستند. این محصول با 4 دوربین 5+5+12+64 مگاپیکسل خود که بر روی قاب پشتی گوشی قرار گرفته‌اند به همراه یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، تصاویر را به شکل مطلوبی در اختیار شما قرار خواهند داد. دوربین سلفی این گوشی هوشمند، یک دوربین 32 مگاپیکسلی است که می‌تواند تصاویر بسیار با کیفیتی را، حتی در نور کم، ثبت کند. به این شکل می‌توان گفت تا حدودی توانسته تا طرفداران عکس‌های سلفی را راضی نگه دارد.
ماژول 4 گانه دوربین گوشی Galaxy A71 در قسمت پشت آن قرار گرفته‌اند که متشکل از 4 دوربین 5+5+12+64 مگاپیکسل هستند. تصاویر گرفته شده با دوربین اصلی در نور خوب از روشنایی و جزئیات بسیار خوبی برخوردار هستند. سایر دوربین‌های این محصول یعنی دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسل، دوربین ماکرو 5 مگاپیکسل و دوربین عمق 5 مگاپیکسل نیز می‌توانند در عکاسی از نمای نزدیک و وسیع، عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهند. قابلیت تار کردن پس زمینه که سامسونگ به آن Live Focus می‌گوید نیز بر روی این گوشی وجود دارد.

نتیجه‌گیری

به طور کلی اگر بخواهیم نگاه دقیقی به ویژگی‌های این محصول داشته باشیم باید گفت نقاط قوت آن شامل صفحه نمایش بزرگ با رنگ خوب، باتری پر ظرفیت و دوربین‌های عالی هستند و عدم مقاومت در برابر نفوذ آب و عدم پشتیبانی از شارژ وایرلس را می‌توان دو نقطه ضعف این محصول دانست. به نظر می رسد ترکیب صفحه نمایش، دوربین‌ها و باتری، یک ترکیب برنده باشد اما برای داشتن تجربه بهتر، می‌توانید Galaxy A71 را خریداری کنید. باید در نظر داشته باشید، سامسونگ این پیکج قدرتمند و کامل را با قیمت بسیار فوق‌العاده‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد. 

شاید با بررسی تمامی این موارد، به نوعی بتوان گفت که گلکسی A71 همان نسخه ارتقا یافته گلکسی A70 است. عملکرد این گوشی بسیار سریع است و دوربین‌های آن نیز قادر هستند تا با کیفیت بسیار خوب و مطلوبی تصاویر را در اختیار شما قرا دهند. در واقع سامسونگ تلاش کرده تا اجزای این محصول را به شکلی کاملا موزون و هماهنگ در کنار هم قرار دهد تا به یک عملکرد مطلوب و راضی کننده دست پیدا کند. گوشی Galaxy A71 به همراه یک شارژر سریع 25 واتی و کابل USB-C به USB-C و هندزفری 3.5mm عرضه شده است. توصیه می‌کنیم به منظور محافظت از بدنه پلاستیکی محصول و صفحه نمایش، حتما از قاب سیلیکونی و محافظ صفحه بر روی آن استفاده کنید.

شبکه
تکنولوژی
4G , 3G , 2G
سیمکارت
دو سیم کارته (نانو سیم کارت, استندبای دوگانه)
سایز نانو 4G (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
رونمایی
تاریخ عرضه
12 دسامبر 2019
بدنه
ابعاد
163.6x76x7.7 میلی‌متر
وزن
179 گرم
جنس بدنه
قاب پشت و فریم پلاستیکی
مقاوم در برابر رطوبت
IP53
صفحه نمایش
فناوری صفحه‌ نمایش
Super AMOLED Plus
اندازه
6.7 اینچ
رزولوشن
1080 × 2400 پیکسل
تراکم پیکسلی
393 پیکسل
نسبت صفحه‌ نمایش به بدنه
87.2 درصد
محافظت
Corning Gorilla Glass 3
تعداد رنگ
16 میلیون
نرخ نوسازی
60Hz
بیشینه روشنایی
-
پشتیبانی از HDR10
-
سایر ویژگی‌ها
-
پلتفرم
تراشه
Qualcomm SDM730 Snapdragon 730 (8 nm) Chipset
پردازنده‌
هشت هسته ای (Hexa-core Kryo 470 Silver + Dual-Core Kryo 470 Gold CPU)
پردازنده‌ گرافیکی
Adreno 618 GPU
امکانات نرم افزاری
سیستم عامل
Android 10
رابط کاربری
One UI 2
حافظه
اسلات کارت حافظه
microSDXC
رم
6 گیگابایت
حافظه داخلی
128 گیگابایت
دوربین اصلی
تعداد
4
رزولوشن عکس
64 مگاپیکسل
ویژگی‌ها
دارای دوربین چهارگانه روی قاب پشتی | دوربین‌هایی با رزولوشن 64، 12، 5 و 5 مگاپیکسل
حسگر اول از نوع عریض (Wide)، با رزولوشن 64 مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/1.8، فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر (Focal Length 26 mm)، اندازه سنسور 1/1.7 اینچ، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز 0.8 میکرومتر (0.8µm Pixel Size) و مجهز به فناوری فوکوس اتوماتیک از نوع PDAF
حسگر دوم از نوع فوق‌عریض (Ultrawide) با رزولوشن 12 مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/2.2 و فاصله کانونی لنز 12میلی‌متر (Focal Length 12mm)
حسگر سوم از نوع ماکرو (Macro) با رزولوشن 5 مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/2.4، فاصله کانونی لنز 25میلی‌متر (Focal Length 25mm)، اندازه سنسور 1/5.0 اینچ و ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز 1.12 میکرومتر (1.12µm Pixel Size)
حسگر چهارم برای ایجاد عمق تصویر (Depth) با رزولوشن 5 مگاپیکسل و دریچه‌ی دیافراگم f/2.2
قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging)
قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه (Touch Focus)
قابلیت تشخیص چهره (Face Detection)
قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama)
قابلیت عکاسی HDR به صورت خودکار
فلش
LED
فیلمبرداری
رزولوشن 2160 × 4096 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (2160p@30FPS)
رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 960 فریم بر ثانیه (1080p@960FPS)
رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 240 فریم بر ثانیه (1080p@240FPS)
رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 60 فریم بر ثانیه (1080p@60FPS)
رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (1080p@30FPS)
دوربین سلفی
ویژگی
حسگری از با رزولوشن 32 مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/2.2، فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر (Focal Length 26 mm) و ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز 0.8 میکرومتر (0.8µm Pixel Size)
قابلیت عکاسی HDR
فیلمبرداری سلفی
رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (1080p@30FPS)
صدا
نوع بلندگو
Mono
جک 3.5 میلی‌متری
ارتباطات
Wifi
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac , Dual Band , Wi-Fi Direct , Hotspot
Bluetooth
5.0 , A2DP, LE
GPS
A-GPS, GLONASS, GALILEO, BDS
NFC
رادیو
USB
USB Type-C 2.0, USB On-The-Go
Infrared
سایر قابلیت‌ها
حسگرها
قطب‌نما (Compass) , شتاب‌سنج (Accelerometer) , مجاورت (Proximity) , ژیروسکوپ (Gyro) , اثرانگشت زیر صفحه نمایش (FingerPrint|Under-Display)
باتری
نوع باتری
لیتیوم پلیمری
ظرفیت باتری
4500 میلی‌ آمپر ساعت
قابلیت تعویض
شارژر
قابلیت
امکان شارژ سریع باتری با توان 25 وات (Fast battery charging 25W)
توضیحات
گارانتی
18 ماهه شرکتی (رجیستر شده)
رنگبندی
Prism Crush Black, Prism Crush Silver, Prism Crush Blue, Prism Crush Pink
مدل‌ها
SM-A715F, SM-A715F/DS, SM-A715F/DSN, SM-A715F/DSM
محافظ صفحه نمایش
اقلام همراه
دفترچه‌ راهنما
شارژر
کابل USB

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...