ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی مدل Amazfit T-Rex Pro

Xiaomi Amazfit T-Rex Pro Smart Watch

رنگ را انتخاب کنید:
خاکی خاکی
مشکی مشکی
رنگ
رنگ را انتخاب کنید
نوع
گارانتی گارانتی 6 ماهه پایاتلکام
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود 5 روز کاری
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی مدل Amazfit T-Rex Pro یک گجت هوشمند و فوق‌العاده است که می‌تواند برای مانیتورینگ فعالیت‌های ورزشی و روزمره شما، یک انتخاب بسیار مناسب باشد. شاید در نگاه اول، طراحی آن چندان جذاب به نظر نرسد اما این ساعت هوشمند، توان انجام کارهای زیادی را دارد. شما می‌توانید اطلاعات مربوط به سلامتی خود از جمله سطح اکسیژن، میزان ضربان قلب و... را جمع‌آوری نموده و در صورت نیاز به آن دسترسی داشته باشید. ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی T-Rex Pro از بیش از 100 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند که از میان آن‌ها می‌توان به دویدن و قدم زدن، دوچرخه‌سواری، شنا، ورزش‌های رزمی، ورزش‌های زمستانی و... اشاره کرد که به طور خودکار توسط ساعت، تشخیص داده می‌شود. یکی از مزایای این ساعت هوشمند، پشیبانی از GPS است به این ترتیب می‌توانید مسیرهای طی شده بر روی نقشه را در اختیار داشته باشید. از دیگر مزایای این ساعت هوشمند، مقاومت در برابر آب تا عمق 100 متری است. همچنین باتری آن دوام بسیار بالایی دارد که تا 18 روز شما را از شارژ ساعت بی‌نیاز می‌کند. 

ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی مدل Amazfit T-Rex Pro به دلیل برخورداری از بدنه مقاوم توانسته تا لقب جان‌سخت‌ترین ساعت هوشمند بازار را به خود اختصاص دارد. به نظر می‌رسد امیزفیت با پشتیبانی از 100 حالت ورزشی توسط این ساعت هوشمند، به طور مشخص، ورزشکاران و علاقمندان به فعالیت‌های ورزشی را مورد هدف قرار داده باشد اما قابلیت‌های بسیار جذاب آن سبب شده تا این محصول طرفداران خاص خود را پیدا کند. این محصول را در ادامه از جنبه‌های مختلف مورد نقد و بررسی قرار خواهیم داد.

ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی Amazfit T-Rex Pro | نقد و بررسی

ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی مدل Amazfit T-Rex Pro یک گجت هوشمند و فوق‌العاده است که می‌تواند برای مانیتورینگ فعالیت‌های ورزشی و روزمره شما، یک انتخاب بسیار مناسب باشد. شاید در نگاه اول، طراحی آن چندان جذاب به نظر نرسد اما این ساعت هوشمند، توان انجام کارهای زیادی را دارد. شما می‌توانید اطلاعات مربوط به سلامتی خود از جمله سطح اکسیژن، میزان ضربان قلب و... را جمع‌آوری نموده و در صورت نیاز به آن دسترسی داشته باشید. ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی T-Rex Pro از بیش از 100 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند که از میان آن‌ها می‌توان به دویدن و قدم زدن، دوچرخه‌سواری، شنا، ورزش‌های رزمی، ورزش‌های زمستانی و... اشاره کرد که به طور خودکار توسط ساعت، تشخیص داده می‌شود. یکی از مزایای این ساعت هوشمند، پشیبانی از GPS است به این ترتیب می‌توانید مسیرهای طی شده بر روی نقشه را در اختیار داشته باشید. از دیگر مزایای این ساعت هوشمند، مقاومت در برابر آب تا عمق 100 متری است. همچنین باتری آن دوام بسیار بالایی دارد که تا 18 روز شما را از شارژ ساعت بی‌نیاز می‌کند. ابتدا با نگاهی به طراحی بدنه محصول شروع می‎‌کنیم.

ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی Amazfit T-Rex Pro

طراحی بدنه

اگر از طرفداران دکمه‌های فیزیکی بر روی گجت‌های هوشمند هستید، باید گفت ساعت هوشمند آمیزفیت T-Rex Pro برای شما طراحی شده است. شما با وجود 4 دکمه فیزیکی که بر روی بدنه این ساعت تعبیه شده است به راحتی می‌توانید عملیات مورد نظر خود را انجام دهید. این ساعت دارای فرم صفحه گرد و از جنس پلی‌کربنات است و به بندهای سیلیکونی مجهز شده است که سبب شده تا وزن آن مجموعا 59.4 گرم باشد. به لطف طراحی با کیفیت و رعایت قوانین تست کیفیت استاندارد نظامی، این ساعت تا عمق 100 متری آب، بدون کوچکترین مشکلی عمل خواهد کرد. علاوه بر این در دماهای زیر 40 و بالای 70 درجه نیز بدون اختلال، به کار خود ادامه می‌دهد. شاید در نگاه اول، طراحی بدنه، چندان توجه شما را به خود جلب نکند. طراحی آن کاملا اسپرت و مردانه است و بر روی مچ‌های ظریف، نمای چندان خوبی پیدا نخواهد کرد. در بخش بعدی در مورد صفحه نمایش این ساعت هوشمند صحبت خواهیم کرد. 

صفحه نمایش

ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی مدل Amazfit T-Rex Pro از دسته ساعت‌های هوشمند با فرم گرد است که به یک صفحه نمایش 1.3 اینچی HD AMOLED مجهز شده است. این صفحه نمایش لمسی، از وضح و شفافیت خوبی برخوردار است و رنگ‌ها را به صورت واقعی نمایش می‌دهد. این صفحه نمایش ضخامت کمی دارد و در کنار فناری امولد، توانسته تا میزان مصرف باتری را به شکل بهینه‌ای مدیریت کند. زاویه دید این ساعت هوشمند، بسیار استاندارد است به طوریکه از تمامی جهات می‌توانید نوشته‌ها و اطلاعات روی صفحه نمایش را ببینید. این صفحه نمایش جذاب، در مقایسه با رقبا، دو ویژگی دارد که سبب برتری آن شده است. مزیت اول، صفحه نمایش همیشه روشن است که می‌تواند تمامی نوتیفیکشن‌ها را به شما نمایش دهد و دیگری، قابلیت تنظیم روشنایی صفحه نمایش به صورت خودکار است. جنس این صفحه نمایش از شیشه حرارت‌دیده است و دارای روکش ضد اثر انگشت می‌باشد. تنوع واچ‌فیس‌های طراحی شده برای این ساعت هوشمند بسیار بالاست با این حال، با AmazFaces قادر هستید تا واچ‌فیس‌های بیشتری برای ساعت هوشمند خود دانلود کنید. 

باتری

ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی T-Rex Pro با یک باتری lithium-ion polymer با ظرفیت 390 میلی‌آمپر ساعت است که به ادعای این شرکت، قادر است با استفاده متوسط تا 18 روز و با استفاده سنگین تا 9 روز دوام آورد. شارژ این ساعت هوشمند تنها 1.5 ساعت طول خواهد کشید و برای شارژ آن کافیست تا شارژ مغناطیسی را به پشت ساعت نزدیک کرده تا به آن متصل شود. 

قابلیت‌ها و ویژگی‌ها

آمازفیت T-Rex پرو قادر است تا روند سلامت شما را نیز تحت نظر داشته باشد به همین منظور، به سنسورهای شمارشگر ضربان قلب و اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون مجهز شده است و به طور دقیق این داده‌ها را اندازه‌گیری می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این ساعت، پشتیبانی از بیش از 100 حالت ورزشی پشتیبانی است که از میان آن‌ها می‌توان به دویدن و قدم زدن، دوچرخه‌سواری، شنا، ورزش‌های رزمی، ورزش‌های زمستانی و... اشاره کرد که تماما به طور خودکار توسط ساعت، تشخیص داده می‌شود. ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی مدل Amazfit T-Rex Pro مجهز به قابلیت پایش کیفیت خواب نیز هست اما عملکرد چندان دقیقی از خود ارائه نمی‌کند چرا که میان دراز کشیدن و خواب کامل، قادر به تشخیص نیست .

جمع‌بندی

قابلیت‌های آمازفیت T-Rex پرو، آن را به یک ساعت هوشمند جان‌سخت با قیمت کاملا مقرون‌به‌صرفه تبدیل می‌کند. بدنه پلیمری آن وزن کمی دارد و تمام روز می‌تواند بر روی مچ دست شما قرار گیرد بدون آنکه احساس خستگی کنید. این گجت پوشیدنی مجهز به سنسور ضربان قلب، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون و پایش کیفیت خواب است و از بیش از 100 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند. از مزایا و نقاط قوت این محصول می‌توان به مصرف بهینه باتری، صفحه نمایش با کیفیت، مقاومت در برابر برابر نفوذ آب تا عمق 100 متر و برخورداری از GPS اشاره کرد. اگر به دنبال خرید محصولی هستید که سال‌ها قادر به استفاده از آن برای نظارت بر روند سلامت و تناسب اندام خود باشید باید گفت ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی مدل Amazfit T-Rex Pro می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد. 

کاربرد
مناسب برای
آقایان و خانم‌ها
کاربری
ورزشی, روزمره
بدنه و صفحه نمایش
فرم
گرد
اندازه
13.5*47.7*47.7 میلی‌متر
وزن
59.4 گرم
جنس بدنه
پلی‌کربنات
جنس شیشه
شیشه حرارت‌دیده
فناوری
HD AMOLED
رزولوشن
1.3 اینچ 360 * 360 پیکسل
عمق رنگ
-
حداکثر نور زمینه
-
تراکم پیکسلی صفحه نمایش
-
صفحه نمایش لمسی
صفحه نمایش رنگی
مقاومت در برابر آب و رطوبت
توضیحات بیشتر
مقاومت در برابر آب تا 10 متر
صفحه نمایش همیشه روشن
تنظیم خودکار روشنایی صفحه
بند
جنس بند
سیلیکونی
نوع قفل
کمربندی
حسگرها و قابلیت‌ها
ضربان قلب
گام شمار
اکسیژن خون
ژیروسکوپ
قطب‌نما
شتاب سنج
وضعیت خواب
پایش سلامت زنانه
کنترل موسیقی
تکنولوژی
سازگاری
سازگار با اندروید 5.0 و iOS 10 به بالا
سیستم عامل
RTOS
قابلیت نصب کارت حافظه
قابلیت نصب سیم کارت
قابلیت مکالمه مستقیم
قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث
GPS
NFC
WIFI
بلوتوث
Bluetooth 5.0 BLE
توضیحات
نمایش اعلان تماس ورودی
مشخصات سخت‌افزاری
رم
-
حافظه فلش
-
حافظه داخلی
-
پردازنده
-
دوربین
اسپیکر
-
میکروفن
-
باتری
نوع شارژر
مغناطیسی 2 پین
عمر باتری
18 روز استفاده متوسط
9 روز استفاده سنگین
ظرفیت باتری
390 میلی‌آمپر لیتیوم یون پلیمر
مدت زمان شارژ
1.5 ساعت
فعالیت‌های ورزشی
توضیحات فعالیت‌ها
پشتیبانی از بیش از 100 حالت ورزشی به طور خودکار
سایر ویژگی‌ها
اقلام همراه
شارژر، دفترچه راهنما
زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام
نامشخص
گارانتی
گارانتی 6 ماهه پایاتلکام
توجه
زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 60 روز کاری پس از ثبت سفارش می‌باشد

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...