ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Lite 2

Xiaomi Mi Watch Lite 2 Smart Watch

رنگ را انتخاب کنید:
سرمه ای سرمه ای
سفید سفید
مشکی مشکی
رنگ
رنگ را انتخاب کنید
وضعیت گارانتی را انتخاب کنید:
وضعیت گارانتی را انتخاب کنید
نوع
با گارانتی --> گارانتی 6 ماهه پایاتلکام و تحویل فوری | بدون گارانتی --> ارسال 5 روز کاری آینده
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود 5 روز کاری
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Lite 2 مجهز به یک صفحه نمایش جذاب با پشتیبانی از رزولوشن 360*320 پیکسل است که در مقایسه با مدل‌های قبلی تا 10 درصد بزرگتر است و تجربه بصری و لمسی بهتری را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای این ساعت هوشمند، بیش از 100 واچ فیس متنوع طراحی شده است که سبب زیبایی و جذابیت بیشتر نمایشگر 1.55 اینچی آن می‌شود. این محصول با پشتیبانی از 100 حالت ورزشی پیش‌فرض، می‌تواند به عنوان دستیار ورزشی شما ایفای نقش کند. همچنین به دلیل برخورداری از سنسورهای ضربان قلب، پایش کیفیت خواب و تمرین تنفس، می‌توانید روند سلامت، سطح استرس و خواب شب خود را بهبود ببخشید.یکی از مزایای Mi Watch Lite 2، مجهز بودن آن به GPS است که می‌تواند به انجام فعالیت‌های ورزشی شما کمک بزرگی کند. در نهایت باید گفت این محصول دارای باتری با ظرفیت 262 میلی‌آمپر ساعت است که در استفاده معمولی، می‌توانید تا 10 روز از آن استفاده کنید و شما برای شارژ کامل آن به حدود 2 ساعت زمان احتیاج خواهید داشت.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Lite 2 را می‌توان یکی از ساعت‌های هوشمند جذاب و اقتصادی سال 2021 دانست که به لطف ویژگی‌های متنوعی که در اختیار شما قرار می‌دهد، تمام توقعات شما از یک ساعت هوشمند را برآورده می‌سازد. وجود سنسورهای سلامتی و پشتیبانی از حالات ورزشی مختلف سبب می‌شود تا به طور کامل از خرید این محصول رضایت داشته باشید 

بدنه این محصول، طراحی زیبا و جذابی دارد و نقطه قوت آن را می‌توان صفحه نمایش 1.55 اینچی لمسی آن دانست. شیائومی در تولید این محصول، از یک صفحه نمایش TFT با تراکم پیکسلی قابل قبولی بهر گرفته است از این رو، نمایش رنگ‌ها و نورها به صورت زنده انجام می‌گیرد. این صفحه نمایش، به خوبی و به سرعت به لمس اثر انگشت شما پاسخ می‌دهد. در کل باید گفت ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Lite 2، با درنظر گرفتن قیمت و قابلیت‌های خوبی که ارائه می‌کند. با خرید این محصول، یک دستیار ورزشی و یک دستیار سلامت مقرون به صرفه در اختیار خواهید داشت. چنانچه قصد خرید این محصول را دارید، توصیه می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. 

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Lite 2 | نقد و بررسی

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Lite 2 مجهز به یک صفحه نمایش جذاب با پشتیبانی از رزولوشن 360*320 پیکسل است که قادر به نمایش اطلاعات به صورت جذاب و با کیفیتی است. برای این ساعت هوشمند، بیش از 100 واچ فیس متنوع طراحی شده است که سبب زیبایی و جذابیت بیشتر نمایشگر 1.55 اینچی آن می‌شود. این محصول با پشتیبانی از 100 حالت ورزشی پیش‌فرض، می‌تواند به عنوان دستیار ورزشی شما ایفای نقش کند. همچنین به دلیل برخورداری از سنسورهای ضربان قلب، پایش کیفیت خواب و تمرین تنفس، می‌توانید روند سلامت، سطح استرس و خواب شب خود را بهبود ببخشید.یکی از مزایای Mi Watch Lite، مجهز بودن آن به GPS است که می‌تواند به انجام فعالیت‌های ورزشی شما کمک بزرگی کند. در نهایت باید گفت این محصول دارای باتری با ظرفیت 262 میلی‌آمپر ساعت است که در استفاده معمولی، می‌توانید تا 10 روز از آن استفاده کنید و شما برای شارژ کامل آن تنها به 2 ساعت زمان احتیاج خواهید داشت. در ادامه، نگاه دقیق‌تری به ویژگی‌های این محصول خواهیم انداخت.

نقد و بررسی ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Lite 2

طراحی بدنه

اگر از طرفداران و علاقمندان ساعت هوشمند صفحه مستطیلی باشید، Mi Watch Lite 2 قطعا توجه شما را به خود جلب می‎‎‌‌کند. این محصول با برخورداری از ابعاد 41.2x35.3x10.7 میلی‌متری و وزن 35 گرمی، یکی از سبک‌ترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار محسوب می‌شود بنابراین در طولانی‌مدت، بر روی دست خود احساس خستگی نخواهید کرد. بدنه این ساعت هوشمند، از جنس آلومینیوم است و از این رو مقاومت بالایی در برابر آسیب و ضربه دارد. بر روی بدنه این ساعت هوشمند، یک کلید فیزیکی تعبیه شده است که برای برگشتن به صفحه اصلی ساعت می‌توانید از آن استفاده کنید. همانند بسیاری از ساعت‌های هوشمند بازار، Mi Watch Lite 2 مجهز به یک بند پلاستیکی TPU ضد حساسیت است که با وجود سوراخ‌های متعدد بر روی آن، قابلیت تغییر اندازه مطابق با مچ شما را خواهد داشت. این محصول تا عمق 50 متری در مقابل نفوذ آب مقاوم است. 

صفحه نمایش

Mi Watch Lite 2 مجهز به یک صفحه نمایش بزرگ 1.55 اینچی با فناوری TFT است که بخش زیادی از قاب را به خود اختصاص داده است. پنل این محصول TFT و کاملا لمسی است و پاسخگویی بسیار خوبی به لمس اثر انگشت دارد. روشنایی بسیار مطلوب نور زمینه سبب می‌شود تا اطلاعات به شکل مطلوبی، حتی در زیر نور خورشید به شما نمایش داده شوند. با پشتیبانی این صفحه نمایش از رزولوشن 360*320  تراکم پیکسلی 311 پیکسل در اینچ سبب می‌شود تا نور و رنگ‌ها به خوبی نمایش داده شوند. برای این ساعت هوشمند بیش از 100 واچ‌فیس طراحی شده است که سبب جذابیت بیشتر این محصول می‌شود. 

باتری

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Lite 2 مجهز به یک باتری 262 میلی‌آمپر ساعتی است که در حالت استفاده معمولی، تا 10 روز و در حالت استفاده سنگین تا 5 روز شارژدهی خواهد داشت. خبر خوب آن است که شما برای شارژ ساعت خود تنها به حدود 2 ساعت زمان نیاز خواهید داشت. دلیل کم بودن میزان شارژدهی این محصول، صفحه نمایش بزرگ 1.55 اینچی آن است.

قابلیت‌ها و ویژگی‌ها

ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch Lite 2، به طور پیش‌فرض از 100 فعالیت ورزشی پشتیبانی می‌کند بنابراین در هر شرایط ورزشی می‌توانید از آن به عنوان دستیار و یا مربی ورزشی خود استفاده کنید. به لطف مقاومت در برابر نفوذ آب، شما می‌توانید تا عمق 50 متری در آب شنا کنید. از دیگر قابلیت‌های این محصول، پشتیبانی از GPS است که روند موقعیت‌یابی مسیرها را بدون مشکل انجام خواهد. وجود حسگر ضربان قلب نیز، میزان ضربان قلب در زمان انجام فعالیت ورزشی را اندازه‌گیری خواهد کرد. این محصول، علاوه بر ضربان قلب، از سنسور تمرین تنفس و پایش کیفیت خواب نیز برخوردار است همچنین سنسور اندازه‌گیری اکسیژن خون و قابلیت نظارت بر سلامت زنانه نیز بر روی آن تعبیه شده است.

جمع‌بندی

با توجه به قیمت ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch Lite 2 و قابلیت‌هایی که در اختیار شما قرار می‌دهد، این محصول می‌تواند یک ساعت هوشمند نسبتا خوب و مقرون‌به‌صرفه باشد. طراحی این محصول بسیار زیبا و چشم‌نواز است و باتری آن تا 10 روز دوام خواهد داشت که برای یک ساعت هوشمند، عدد مناسبی محسوب می‌شود. 

کاربرد
مناسب برای
آقایان و خانم‌ها
کاربری
ورزشی, رسمی, روزمره
بدنه و صفحه نمایش
فرم
مستطیل
اندازه
41.2x35.3x10.7 میلی‌متر
وزن
35 گرم
جنس بدنه
آلومینیوم
جنس شیشه
-
فناوری
TFT
رزولوشن
1.55 اینچ 320x360 پیکسل
عمق رنگ
-
حداکثر نور زمینه
تراکم پیکسلی صفحه نمایش
311 پیکسل بر اینچ
صفحه نمایش لمسی
صفحه نمایش رنگی
مقاومت در برابر آب و رطوبت
توضیحات بیشتر
مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متری
بند
جنس بند
پلاستیک TPU
نوع قفل
سگکی
حسگرها و قابلیت‌ها
ضربان قلب
گام شمار
اکسیژن خون
ژیروسکوپ
قطب‌نما
شتاب سنج
وضعیت خواب
پایش سلامت زنانه
کنترل موسیقی
تکنولوژی
سازگاری
سازگار با گوشی های سیستم عامل اندروید نسخه 6 به بالا
سازگار با گوشی های سیستم ios نسخه 10 به بالا
سیستم عامل
سیستم عامل اختصاصی
قابلیت نصب کارت حافظه
-
قابلیت نصب سیم کارت
قابلیت مکالمه مستقیم
قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث
GPS
NFC
WIFI
بلوتوث
نسخه 5
توضیحات
-
مشخصات سخت‌افزاری
رم
-
حافظه فلش
-
حافظه داخلی
-
پردازنده
-
دوربین
اسپیکر
-
باتری
نوع شارژر
مغناطیسی 2 پین
عمر باتری
10 روز در حالت استفاده معمولی
5 روز در حالت استفاده سنگین
ظرفیت باتری
262 میلی‌آمپرساعت
مدت زمان شارژ
حدود 2 ساعت
فعالیت‌های ورزشی
توضیحات فعالیت‌ها
پشتیبانی از بیش از 100 فعالیت ورزشی
سایر ویژگی‌ها
اقلام همراه
بند سیلیکونی
شارژر
دفترچه راهنما
زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام
نامشخص
گارانتی لوازم

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...