شارژر دیواری اپل 20 وات

Apple 20 Watt Wall Charger

دسته بندی : شارژر
برند : اپل - apple
رنگ را انتخاب کنید:
سفید سفید
رنگ
رنگ را انتخاب کنید
وضعیت گارانتی را انتخاب کنید:
وضعیت گارانتی را انتخاب کنید
نوع
با گارانتی --> گارانتی 6 ماهه پایاتلکام و تحویل فوری | بدون گارانتی --> ارسال 5 روز کاری آینده
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

همانطور که از نام این محصول مشخص است، یک آداپتور دیواری با توان خروجی 20 وات است که جریان خروجی 0.3 آمپر در اختیار شما قرار می‌دهد. توان این آداپتور برای شارژ انواع گوشی آیفون و آیپد کافی است. در نگاه اول، متوجه تفاوت ظاهری این شارژر دیواری می‌شوید که برای استفاده توسط پریزهای داخل ایران مناسب نیست و برای استفاده از آن می‌بایست از تبدیل استفاده کنید. پس از قرارگیری تبدیل بر روی این آداپتور، آن را به برق وصل کرده و دستگاه مورد نظر خود را از طریق کابل USB به آن متصل کنید. ابعاد و طراحی این آداپتور به گونه‌ای است که به سادگی می‌توانید آن را با خود حمل کنید و وزن آن نیز در حدود 80 گرم است و یک آداپتور سبک محسوب می‌شود. میزان ولتاژ خروجی این محصول، 20 ولت و ولتاژ ورودی آن بین 220-240 است.

آداپتورها یکی از لوازم جانبی و یکی از متعلقات گوشی و یا تبلت‌ها محسوب می‌شوند. تنوع این محصولات در بازار بسیار زیاد است و هریک از این محصولات با توان خروجی متفاوتی که ارائه می‌کنند برای شارژ دستگاه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. شارژر دیواری اپل 20 وات محصول اصل کمپانی آیفون است که با توان خروجی و جریان خروجی 20 وات و 3 آمپر خود برای تغذیه گوشی‌های آیفون و آیپدهای این کمپانی یک گزینه ایده‌ال محسوب می‌شود. در ادامه برخی ویژگی‌ها و قابلیت‌ای این محصول را مورد بررسی قرار می‌دهیم. 

شارژر دیواری اپل 20 وات | نقد و بررسی

این محصول، طراحی بدنه نسبتا جمع و جوری دارد. ابعاد آن برابر 48x52x54.5 میلی‌متر است و وزن آن به 80 گرم می‌رسد که باید گفت این وزن و ابعاد، سبب سهولت حمل و نقل شارژر می‌گردد. این شارژر، دارای سرعت شارژ بسیار بالایی است و می‌تواند شارژ وسیله الکترونیکی شما را در هر مکانی از جمله محل کار، منزل و... تامین کند. حتی اگر در سفر باشید، شارژر دیواری اپل 20 وات می‌تواند انرژی مورد نیاز آیفون و آیپد شما را به شکلی موثر تامین کند. 

شارژر دیواری اپل 20 وات

اپل  در تولید محصولات خود همواره سعی دارد تا رضایت کاربران را جلب نماید از این رو تمام محصولات خود از جمله این شارژر دیواری را با بالاترین کیفیت و در دقیق‌ترین شرایط آزمایشگاهی تولید کرده تا به عنوان یک دستگاه استاندارد مورد استفاده طرفداران محصولات اپل قرار گیرد. این محصول دارای 3 پین جهت اتصال به پریز است و از آنجایی که با پریزهای استاندارد ایران سازگار نیست نیاز است تا از مبدل 3 به 2 بر روی آن استفاده کنید. بر روی بدنه این شارژر، یک پورت ارتباطی Type C تعبیه شده است که می‌توانید دستگاه‌های خود را به کمک کابل Type c to Lightning به این شارژ متصل نمایید. به ادعای اپل، این آداپتور قادر است تا در عرض نیم ساعت، میزان شارژ دستگاه شما را از صفر به 50 برساند. از این شارژ 20 وات می‌توان در هر محلی از جمله منزل و محل کار برای شارژ دستگاه‌های خود از جمله آیپد و گوشی آیفون استفاده کنید. 

متاسفانه فروش نمونه تقلبی این محصول در بازار زیاد است اما در پایاتلکام، شما کالای اصل و با کیفیت را خریداری می‌کنید و به این شکل، به سلامت باتری گوشی آیفون خود کمک کنید. از ویژگی‌های یک شارژر اصل می‌توان به 3 نکته زیر اشاره نمود که با مشاهده کالا به سرعت متوجه آن می‌شوید:

  1. وزن سبک
  2. بدنه با دوام و بهره‌گیری از متریال با کیفیت در  تولید محصول
  3. ابعاد کوچک و سهولت حمل و نقل

از قابلیت‌های این محصول می‌توان به امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر) , امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر)، جریان خروجی 3 آمپر، توان خروجی 20 وات، ولتاژ ورودی 220 تا 240 ولت و گواهی CE اشاره کرد.

ابعاد
48x52x54.5 میلی‌متر
وزن
80 گرم
مناسب برای
iPhone 12 Pro، iPhone 12 Pro Max، iPhone 12 mini، iPhone 12
iPhone 11 Pro، iPhone 11 Pro Max، iPhone 11، iPhone SE (2nd generation)
iPhone XS، iPhone XS Max، iPhone XR
iPhone X، iPhone 8، iPhone 8 Plus
و
iPad Pro 12.9-inch (4th generation)، iPad Pro 12.9-inch (3rd generation)
iPad Pro 12.9-inch (2nd generation)، iPad Pro 12.9-inch (1st generation)
iPad Pro 11-inch (2nd generation)، iPad Pro 11-inch (1st generation)
iPad Pro 10.5-inch، iPad Air (4th generation)
iPad Air (3rd generation)، iPad (8th generation)
iPad (7th generation)، iPad mini (5th generation)
پورت ارتباطی
USB Type-C
تعداد پورت ارتباطی
یک عدد
ولتاژ ورودی
220 - 240 ولت
جریان خروجی
3 آمپر
توان خروجی
20 وات
توضیحات
دارای گواهی CE
قابلیت‌ها
امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر) , امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر)
گارانتی لوازم

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...