هندزفری بلوتوثی هایلو مدل Haylou GT1

Haylou GT1 Wireless Headphones

رنگ را انتخاب کنید:
مشکی مشکی
رنگ
رنگ را انتخاب کنید
نوع
گارانتی گارانتی 6 ماهه پایاتلکام
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود 5 روز کاری
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هندزفری بی سیم هایلو مدل Haylou GT1 احتمالاً یکی بهترین هدفون‌های بی‌سیمی است که با آن روبه‌رو می‌شوید. قاب شارژ این هدفون، فضای بسیار کمی اشغال می‌کند و از این رو هیچ مشکلی برای حمل آن نخواهید داشت. هایلو به‌راحتی در جیب شما قرار می‌گیرد بدون آنکه احساس ناراحتی کنید. ابعاد گوشی‌های این هدفون نیز بسیار کوچک هستند و طراحی نیمه‌منحنی آن‌ها سبب می‌شود تا به راحتی در گوش شما قرار گیرند. همچنین وجود سری‌های اضافه به شما امکان می‌دهد تا سایز مناسب گوش خود را انتخاب کنید. با استفاده از Haylou GT1، به راحتی می‌توانید Bass موسیقی و فیلم‌ها را احساس کنید. با یکبار شارژ این هدفون، ‌می‌توانید چیزی در حدود 3 ساعت، به طور مداوم با آن کار کنید. دکمه‌های GT1، لمسی خازنی هستند همچنین فشار دادن بیشتر آن‌ها، باعث فرورفتن به عمق گوش شما نمی‌شوند.

به جرئت می‌توان گفت هندزفری بی سیم هایلو مدل Haylou GT1 یکی از بهترین هندزفری‌های بی سیم بازار است و شما را شگفت‌زده خواهد کرد. قاب این شارژ، طراحی بسیار جمع و جور و ابعاد کوچکی دارد بنابراین به راحتی در جیب و کیف شما قابل حمل است. ایربادها نیز طراحی زیبا و اندازه کوچکی دارند و به دلیل طراحی ارگونومیکی دارند، به سادگی درون گوش شما قرار می‌گیرند. شما با یک بار شارژ کامل این محصول، می‎‌توانید تا 4 ساعت به پخش موسیقی بپردازید. پنل‌های هر دو ایرباد از نوع لمسی هستند و به شما امکان می‌دهند فرامین لمسی را به کمک آن انجام دهید. کارکرد این محصول بسیار ساده است و به محض آنکه ایربادها را از کیس شارژ خارج کنید، اتصال میان آن‌ها با گوشی هوشمند شما برقرار می‌شود. همچنین اگر مجددا ایربادها را درون کیس قرار دهید، اتصال بلوتوثی به صورت خودکار قطع خواهد شد. چنانچه قصد خرید هایلو GT1 را داشته باشید توصیه می‌کنیم در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. 

هندزفری بی سیم هایلو Haylou GT1 | نقد و بررسی

هندزفری بی سیم هایلو مدل Haylou GT1 احتمالاً یکی بهترین هدفون‌های بی‌سیمی است که با آن روبه‌رو می‌شوید. قاب شارژ این هدفون، فضای بسیار کمی اشغال می‌کند و از این رو هیچ مشکلی برای حمل آن نخواهید داشت. هایلو به‌راحتی در جیب شما قرار می‌گیرد بدون آنکه احساس ناراحتی کنید. ابعاد گوشی‌های این هدفون نیز بسیار کوچک هستند و طراحی نیمه‌منحنی آن‌ها سبب می‌شود تا به راحتی در گوش شما قرار گیرند. همچنین وجود سری‌های اضافه به شما امکان می‌دهد تا سایز مناسب گوش خود را انتخاب کنید. با استفاده از Haylou GT1، به راحتی می‌توانید Bass موسیقی و فیلم‌ها را احساس کنید. با یکبار شارژ این هدفون، ‌می‌توانید چیزی در حدود 3 ساعت، به طور مداوم با آن کار کنید. دکمه‌های GT1، لمسی خازنی هستند همچنین فشار دادن بیشتر آن‌ها، باعث فرورفتن به عمق گوش شما نمی‌شوند. در ابتدا نگاه به طراحی این هندزفری بی سیم خواهیم انداخت.

هندزفری بی سیم هایلو Haylou GT1

طراحی

هندزفری بی سیم هایلو مدل Haylou GT1 همانند سایر هندزفری‌های این شرکت، با یک کیس شارژ عرضه شده است. طراحی این محصول بسیار زیباست و از بزرگ‌ترین مزایای آن می‌توان به وزن سبک آن اشاره کرد. ایربادها دارای طراحی مینیمال هستند و وزن آن‌ها تنها 3.9 گرم است از این رو، در طولانی‌مدت سبب احساس ناراحتی در گوش شما نخواهند شد. همانگونه که مشاهده می‌کنید، ایربادها دارای طراحی ارگونومیکی هستند و به دلیل طراحی نیمه‌منحنی که دارند، به راحتی درون گوش شما فیکس می‌شوند. همچنین به دلیل قرارگیری بهتر ایرباد در گوش خود، می‌توانید از سری‌های اضافی با سایز مختلف که همراه محصول ارائه شده است استفاده کنید. کیس شارژ نیز دارای ابعاد جمع و جور و وزن نسبتا سبکی است بنابراین به راحتی می‌توانید آن را در جیب و کیف خود حمل کنید. بر روی بدنه کیس شارژ، 3 نشانگر LED قرار گرفته است که نمایشگر میزان شارژ باقیمانده محفظه شارژ است. همچنین به منظور شارژ این کیس، یک پورت USB Type C نیز بر روی بدنه کیس شارژ تعبیه شده است. یکی از مزایای هایلو GT1، محافظت IPX5 است که نشان می‌دهد این هندزفری مقاومت بسیار بالایی در برابر نفوذ رطوبت عرق دارد. 

کیفیت صدا

قطر درایور در هندزفری‌های بی‌سیم یکی از مواردی است که به طور مستقیم بر روی کیفیت صدا تاثیر دارند. هندزفری بی سیم هایلو مدل Haylou GT1 مجهز به درایورهای 7.2 میلی‌متری است که در کنار پشتیبانی از کدک صوتی AAC، صدا را به شکل متعادل، شفاف و با Bass بسیار مطلوبی در اختیار شما قرار می‌دهند. آنچه سبب وضوح صدا در این هندزفری می‌شود، حذف نویز توسط فناوری DSP است به این شکل، این اطمینان وجود دارد که صدا با حداقل نویز به گوش شما می‌رسد. همین موضوع سبب شده تا هایلو GT1 در مقایسه با مدل‌های قبلی، کیفیت تماس بهتری ارائه کند. 

اتصالات، قابلیت کنترل و راحتی

پنل‌های هندزفری بی سیم هایلو مدل Haylou GT1 دارای طراحی لمسی هستند و واکنش بسیار سریع و خوبی به اثر انگشت نشان می‌دهند به طوریکه از میزان حساسیت بالای آن‌ها تا حدی کلافه می‌شوید. کار با این هندزفری بسیار ساده است که در لیست زیر، آن‌ها را به شما آموزش می‌دهیم:

  • پاسخ/اتمام تماس: دو ضربه روی یکی از ایربادها
  • پخش/توقف موزیک: یک ضربه روی یکی از ایربادها
  • فعالسازی دستیار صوتی: سه ضربه روی ایرباد سمت چپ
  • رد تماس: لمس یکی از ایربادها به مدت 1 ثانیه
  • رفتن به آهنگ بعدی/قبلی: دو ضربه روی ایرباد سمت راست/چپ
  • حالت گیمینگ: سه ضربه روی ایرباد سمت راست

ارتباط هندزفری هایلو GT1 از طریق بلوتوث 5 با گوشی هوشمند شما انجام می‌گیرد. این یعنی شما در یک محدوده 10 متری، یک اتصال پایدار دارید و میزان مصرف باتری گوشی نیز به میزان چشمگیری کاهش خواهد یافت. 

باتری

در نهایت به مهم‌ترین بخش تشکیل‌دهنده هندزفری بی‌سیم یعنی باتری آن می‌رسیم. هندزفری بی سیم هایلو مدل Haylou GT1 مجهز به یک کیس شارژ با ظرفیت باتری 310mAh است و هریک از ایربادها نیز دارای ظرفیت 43mAh است. به ادعای هایلو، یک بار شارژ کامل این کیس، امکان پخش 180 ترک موسیقی، 20 قسمت سریال، 12 ساعت بازی و 6 فیلم سینمایی را در اختیار شما قرار خواهد داد. ایربادها قابلیت پخش 4 ساعت موسیقی را خواهند داشت که به کمک ایربادها به 12 ساعت خواهد رسید. 

جمع‌بندی

اینکه هایلو GT1 ارزش خرید دارد یا نه به میزان زیادی به توقع و انتظارات شما از یک هندزفری بی سیم بستگی دارد. این محصول به دلیل وجود فناوری DSP، درایورهای 7.2 میلی‌متری و کدک AAC قادر است تا نویز را به میزان چشمگیری کاهش و کیفیت صدا را افزایش دهد. ابعاد این محصول، بسیار جمع و جور است و باتری آن در حدود 4 ساعت، به شما امکان پخش فایل‌ها را خواهد داد به همین جهت می‌تواند در دسته هندزفری‌های کاربردی با قیمت مناسب قرار گیرد.

وزن
3.9 گرم هر ایرباد
ابعاد
-
مناسب برای
مکالمه, گیمینگ, ورزش, کاربری عمومی
نوع گوشی
دو گوشی
جنس بدنه
ABS
قطر درایور
7.2 میلی‌متری
پاسخ فرکانسی
امپدانس
-
محدوده عملکرد
10 متر
فناوری حذف نویز
DSP
NFC
سازگاری
Android/iOS
نوع اتصال
بی‌سیم
نسخه‌ بلوتوث
5.0
مقاومت در برابر رطوبت و عرق
استاندارد محافظتی
IPX5
کدک صوتی
AAC
میکروفن
پورت شارژ
USB Type C
نشانگر LED
سایر ویژگی‌ها
میکروفون, Noise Cancelling Microphone, دارای محفظه شارژ
منبع تغذیه هدفون
کیس شارژ و باطری داخل هدفون
نوع باتری
Li-Ion
ظرفیت باتری
310 میلی‌آمپر ساعت کیس شارژ
43 میلی‌آمپر ساعت برای هریک از ایربادها
عمر باتری در حالت استندبای
120 ساعت
عمر باتری در حالت مکالمه
4 ساعت
عمر باتری در حالت پخش موسیقی
12 ساعت
زمان مورد نیاز برای شارژ هندزفری
1.5 ساعت
عمر باتری محفظه شارژ
12 ساعت
زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه
1.5 ساعت
اقلام همراه
کیس شارژ، کابل شارژ، دو سری گوشی اضافی، دفترچه راهنما
گارانتی
گارانتی 6 ماهه پایاتلکام
توجه
زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 60 روز کاری پس از ثبت سفارش می‌باشد

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...