در حدود یک هفته از معرفی و رونمایی رسمی از سری آیفون 13 می‌گذرد و شاید انتشار این خبر، کمی زود باشد اما تحلیلگر اپل، Ming-Chi Kuo، نوشته‌های خود در مورد نسل بعدی گوشی‌های آیفون را منتشر کرده است. بر اساس گفته‌ها، گوشی آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرومکس، مجددا تغییراتی را در طراحی تجربه خواهند کرد و به نظر می‌رسد محل ناچ، جای خود را به یک حفره کوچک بدهد.

این تمام ماجرا نیست! گفته می‌شود هر دو مدل، مجهز به دوربین عریض 48 مگاپیکسلی نیز خواهند بود. احتمال می‌رود باید در نیمه دوم سال 2022، منتظر عرضه سری آیفون 14 باشیم. Ming-Chi Kuo همچنین اشاره کرده است که در سری جدید خبری از اسکنر اثر انگشت در روی صفحه نیست چرا که طبق شایعات، این اسکنر قرار است تا در سال 2023 روی صفحه نمایش قرار گیرد.

علاوه بر این‌ها، گوشی‌های آیفون سری جدید قرار است تا با صفحه نمایش 6.7 اینچی به بازار عرضه شوند. در یادداشت‌های این تحلیلگر، اشاره‌ای به آیفون 14 مینی نشده است که این امر می‌تواند به شایعه کنار گذاشتن iPhone mini توسط اپل قوت ببخشد. همچنین طبق گفته‌ها، سری جدید iPhone SE نیز با پشتیبانی از 5G در شش ماهه اول سال 2022 عرضه خواهد شد.