در ویدئویی که به تازگی منتشر شده، ویژگی‌های کلیدی گوشی Samsung Galaxy A52 5G در معرض نمایش قرار گرفته است. این گوشی هوشمند نسخه پیشرفته گوشی Samsung A52 4G است. به عبارت ساده‌تر گفته می‌شود تفاوت‌های چشمگیری میان این دو گوشی هوشمند وجود ندارد.

آنچه مشهود است آن است که Samsung A52 5G و 4G به لحاظ ساختار و طراحی کلی، تفاوت چندانی ندارند و یکسان هستند. حتی گزینه‌های رنگ دستگاه‌ها، تا جایی که در هر دو مدل بررسی شده، کاملا یکسان و یک بنفش پاستلی ملایم و جذاب است. این بار سامسونگ موفق شده تا یک صفحه نمایش فوق‌العاده با فناوری Super AMOLED و 120 هرتزی بسیار خوبی ارائه کند. همچنین درون این گوشی، یک چیپست Snapdragon 750G 5G بسیار قدرتمند نیز قرار داده شده است.

باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و 4 ماژول دوربین با کیفیت 64MP برای دوربین اصلی نیز در هر دوی این گوشی‌ها بدون تغییر باقی مانده است. سوالی که وجود دارد این است که آیا با وجود چیپست سریع‌تر 5G، گوشی Samsung A52 با فناوری 5G را به 4G ترجیح خواهید داد؟ برای بررسی کامل این موارد بهتر است تا زمان معرفی کامل این دستگاه و انتشار جزئیات بیشتر کمی متنظر بمانیم.


منبع: جی اس ام آرنا