به نظر می‌رسد روند انتشار سیستم عامل iOS 15 چندان راحت انجام نگرفته باشد چرا که اکنون باگ و مشکلات زیادی در مورد این سیستم عامل در حال نمایان شدن است. یکی از مشکلاتی که به شدت موجب آزار کاربران شده است، عدم توانایی در بازکردن قفل گوشی آیفون به کمک اپل واچ، در هنگام استفاده از ماسک است. این مشکل زمانی نیز بدتر می‌شود که شما حتی قادر نیستید تا تنظیمات مربوط به باز کردن قفل را انجام دهید.

علاوه بر این، برخی کاربران گوشی آیفون 13 مشکلات دیگری نیز گزارش کرده‌اند. برای مثال برخی از آنها در اپلیکیشن دوربین گوشی، یک viewfinder غیر کاربردی مشاهده کرده‌اند، همچنین عده‎‌ای دیگر نیز قادر به بازکردن صفحه نمایش گوشی iPhone 13 با لمس صفحه نبوده‌اند. برخی دیگر نیز گفته‌اند که بعد از بازکردن قفل گوشی، صفحه نمایش پاسخگویی چندان مناسبی نداشته است و در نهایت دسته‌ای دیگر از کاربران از مشکل در برنامه Mail شکایت داشته‌اند.

اپل در حال حاضر از این مشکلات آگاه است و برخی از آن‌ها را نیز تائیده کرده و در نسخه  iOS 15.1 beta 2، به مشکل Apple Watch نیز اشار داشته است. طبق گفته برخی از کاربران، به نظر می‌رسد باید به زودی منتظر انتشار نسخه قدرتمند iOS 15.1 باشیم. کمپانی اپل حتی ورود iOS 15 را بر روی گوشی‌های سری جدید خود یعنی آیفون 13 متوقف کرده است این یعنی هیچ راهی برای Restore بر روی گوشی آیفون 13 شما وجود ندارد. آنچه مشخص است آن است که اپل قادر نیست تا این مشکلات را به مدت طولانی تحمل کند بنابراین بدون شک، به سرعت iOS 15.1 را منتشر خواهد کرد.