Double Eleven، یک جشنواره خرید معروف است که از تاریخ 20 آبان در چین آغاز می‌شود. در این جشنواره، علاوه بر  شیائومی، بسیاری از تولیدکنندگان گوشی هوشمند نیز حضور پیدا می‌کنند و جدیدترین محصولات خود را به تخفیف ویژه به فروش می‌رسانند. شیائومی در اکانت Weibo خود اعلام کرده علاوه بر Mi Mix Fold و گوشی Mix 4، تخفیف ویژه‌ای برای سایر محصولات خود از جمله Xiaomi 10s، گوشی شیائومی 11 و گوشی شیائومی 11 پرو نیز در نظر گرفته است. 

Mi Mix Fold در این جشنواره با قیمتی در حدود 1172 دلار (قیمت اصلی حدود ۱۵۳۶ دلار) در دسترس است. این گوشی هوشمند، اولین گوشی هوشمند تاشویی است که توسط شیائومی منتشر شده و مجهز به صفحه نمایش AMOLED است. این صفحه نمایش 8 اینچی، قابلیت پشتیبانی از رزولوشن ۱۸۶۰ در ۲۴۸۰ پیکسل را دارد و نرخ نوسازی در آن 60 هرتز است. 

گوشی Mix 4 نیز با تخفیف ویژه، به قیمت ۶۵۷ دلار (قیمت اصلی حدود ۷۸۲ دلار) خواهد رسید. این گوشی هوشمند، اولین گوشی شیائومی است که با دوربین زیر نمایشگر به بازار عرضه شده است. 

از دیگر محصولاتی که شامل این تخفیف ویژه خواهند شد، شیائومی ۱۱ پرو است. قیمت اصلی این محصول در حدود 703 دلار است که با تخفیف ویژه در حدود ۶۲۵ دلار خواهد بود. Xiaomi 11 و Xiaomi 10s نیز هریک به ترتیب با قیمت 547 دلار و 422 دلار در تخفیف ویژه به فروش می‌رسند.