به تازگی توئیتی منتشر شده است که جزئیات نسبتا داغی در مورد S Pen Pro آشکار کرده است. این قلم قرار است در آینده به همراه گوشی‌ های Galaxy Z Fold3 مورد استفاده قرار گیرد. نکته بسیار جالب آن است که در روزهای اخیر، توجه چندانی به این توئیت نشده است با این حال به نظر می‌رسد یک منبع معتبر این اخبار را فاش نموده باشد.

جزئیات جدید به همراه قیمت S Pen Pro

گفته می‌شود این قلم 0.7 میلی متری، بسیار نازک است که به صفحه نمایش تاشو دستگاه آسیب نخواهد رساند، قابلیت تحمل سطح فشار به میزان 4096 را دارد و از طریق USB-C قابل شارژ است. می‌توان گفت تمامی این جزئیات تا حدودی غیر منتظره به نظر می‌رسد. البته لازم به ذکر است S Pen Pro را می‌بایست به صورت جداگانه خریداری کنید. قلم جدید سامسونگ، بر روی سطوح سازگار، به صورت مغناطیسی قابل اتصال است. برآورد شده این محصول در انگلستان با قیمت تقریبی 70 پوند به فروش برسد.

مقایسه S Pen Pro و S Pen 

در حال حاضر قیمت S Pen در حدود 35 پوند است و همانند S Pen Pro دارای یک نوک 0.7 میلیمتری است و قابلیت تشخیص سطح فشار تا 4096 را دارد. با این حال S Pen Pro در مقایسه با S Pen قابلیت‌های بسیار جدیدتری از جمله اتصال بلوتوث برای انجام کنترل از راه دور ارائه می‌کند. با فاش شدن این جزئیات جدید، این سوال مطرح است که قلم اس پن سامسونگ، به جز آسیب نرساندن به گوشی Z Fold3، چه قابلیت‌های دیگری دارد.

منبع: https://www.gsmarena.com/