هواوی از ساعت هوشمند بند 8 بالاخره به انتظار طرفداران این برند پایان داد و رونمایی شد. این دستبند نسبت به مدل‌های دیگر برخی امکانات جدید دارد و ویژگی‌های قابل توجهی در خود نهفته است. البته برخی سخت‌افزارهای آن تغییر خاصی نکرده است. 

آشنایی با هواوی بند 8

اگر بخواهیم به مشخصات این محصول اشاره کنیم، می‌توان گفت هواوی Band 8 از یک نمایشگر ۱.۴۷ اینچی OLED با وضوح ۱۹۴ در ۳۶۹ پیکسل بهره می‌برد و بدون بندها فقط ۱۴ گرم وزن دارد. لبه‌های این دستبند تخت هستند و همین موضوع در کنار عوامل دیگر باعث شده این اسمارت واچ یکی از راحت‌ترین ساعت‌های هوشمند باشد.

هواوی تمرکز خود را در بند 8 روی ارائه قابلیت‌های جدید گذاشته که شامل نسخه بهبودیافته پایش خواب TruSleep 3.0، قابلیت TruSeen 5.0 برای پایش ضربان قلب و سایر عملکردهای بدن و همچنین قابلیت TruSport برای تشخیص ۱۰۰ فعالیت مختلف می‌شود. نرم‌افزار این دستبند هوشمند همچنین اجازه شخصی‌سازی بیش از ۱۰۰ واچ‌فیس‌ موجود روی دستگاه را می‌دهد. برخی از این واچ‌فیس‌ها از قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن نیز پشتیبانی می‌کنند.

قیمت  HUAWEI Band 8

این ساعت هوشمند به قیمت 269 یوان (39 دلار) برای رنگ‌های سبز، مشکی و صورتی بدون قابلیت NFC و 309 یوان (45 دلار) با قابلیت NFC ارایه شده است. یک نسخه مشکی/نارنجی با بند نایلونی نیز وجود دارد که به قیمت 279 یوان (40 دلار) بدون قابلیت NFC و 319 یوان (46 دلار) با NFC فروخته خواهد شد. طبق اطلاعات موجود این دستگاه از چند روز قبل پیش فروش می‌شود، و فروش آن از روز ششم اردیبهشت‌ ماه خواهد بود. البته نسخه خاص آن که نارنجی‌ رنگ است از دهم اردیبهشت‌ ماه فروخته خواهد شد.