همانطور که می‌دانید سری شیائومی ۱۲، به عنوان پرچم‌دار جدید کمپانی شیائومی روانه بازار خواهد شد و به زودی جایگزین Mi 11 خواهد شد. این گوشی جدید، از اولین گوشی‌های هوشمندی خواهد بود که با پردازنده Snapdragon 8 Gen 1 روانه بازار می‌گردد. تاکنون شایعات بسیار زیادی در مورد مشخصات فنی و سخت‌افزاری این محصول منتشر شده است اما جزئیات زیادی در مورد شکل ظاهری و طراحی بدنه این گوشی پرچم‌دار منتشر نشده است. 

به تازگی اما یکی از کاربران در شبکه مجازی weibo، تصاویری را منتشر کرده که به نظر می‌رسد تصویر قاب محافظ سری شیائومی ۱۲ باشد. اگر این تصاویر را با رندرهای منتشر شده از گوشی‌های سری 12 شامل پرو و اولترا در کنار هم قرار دهیم به نظر می‌رسد این نسخه نهایی طراحی این گوشی پرچم‌دار باشد. آنچه در نگاه اول توجه شما را به خود جلب می‌کند، طراحی عجیب ماژول دوربین این گوشی است که کمی به چینش ماژول دوربین گوشی Xiaomi Civi شباهت دارد. بر اساس این چینش ماژول، به نظر می‌رسد اندازه سنسور دوربین اصلی بسیار بزرگ است و دو سنسور دیگر، درست زیر سنسور اصلی قرار گرفته‌اند. 

ماژول دوربین Xiaomi 12 pro به Xiaomi 12 شباهت دارد اما برای نسخه اولترا، 8 ماژول در نظر گرفته شده است با این حال، هنوز اطلاعات دقیقی در مورد کیفیت تصویر این سنسورها در دسترس نیست اما احتمال می‌رود 3 ماژول برای دوربین‌ها و بیش از یک فلش برای این گوشی در نظر گرفته شده باشد. همچنین ممکن است این نسخه لوکس، به میکروفون‌های حذف صدای محیط نیز مجهز گردد. نکته‌ دیگری که از این طراحی و چینش ماژول‌ دوربین به دست می‌آید آن است که این گوشی در قسمت قاب پشتی، دارای نمایشگر دوم نخواهد بود چرا که دوربین‌ها فضای زیادی از قسمت پشت گوشی را احاطه کرده‌اند.

شما در مورد طراحی سری شیائومی ۱۲ چه نظری دارید؟