جدیدترین گوشی‌های عرضه شده توسط سامسونگ یعنی Galaxy Z flip3 و Galaxy Z fold3 توانستند به رکورد فروش بسیار بالایی دست پیدا کنند و بهتر از حد انتظار ظاهر شدند. طبق آمارهای منتشر شده، تاکنون بیش از 1 میلیون گوشی Galaxy Z flip3 و Galaxy Z fold3 توسط سامسونگ در کره به فروش رفته است. 

طبق گزارشی که توسط Korea Herald منتشر شده است، سامسونگ توانسته به فروش داخلی بسیار خوبی دست یابد و انتظار می‌رود در روزهای آینده، این عدد از یک میلیون دستگاه نیز عبور کند. 

گوشی‌های تاشو سامسونگ یعنی Galaxy Z flip3 و Galaxy Z fold3 در روز 27 آگوست 2021 در کره جنوبی رونمایی شدند و این یعنی در مدت یک ماه، هر دو گوشی توانستند به رقم فروش قابل توجهی دست پیدا کند. آنچه سبب محبوبیت و افزایش فروش گلکسی زد فلیپ ۳ شده است را می‌توان وجود بلندگوهای استریو، پشتیبانی از استاندارد IPX8، نمایشگر دوم با ابعاد بزرگ‌تر، قیمت نسبتا مناسب و سخت‌افزار بهبود یافته آن دانست. زد فولد ۳ نیز از دارای ویژگی‌های بی‌نظیری از جمله نمایشگر 120 هرتزی، قیمت مناسب، پشتیبانی از استاندارد IPX8 و قلم است که به گوشی تاشو مورد علاقه کاربران بسیاری تبدیل شده است.  

اگر بخواهیم نگاه دقیق‌تری به آمار داشته باشیم باید گفت فروش گوشی Galaxy Z flip3 در حدود دو برابر بیشتر از Galaxy Z fold3 بوده است. این امر چندان عجیب نیست چرا که به لحاظ قیمت، Galaxy Z flip3 قیمت پایین‌تری دارد و در ساخت آن از تراشه Qualcomm Snapdragon 888 بهره گرفته شده است. 

پیش از این، گوشی‌های گلکسی Note 10 و S8 توانسته بودند با چنین سرعتی به فروش 1 میلیون دستگاه در کره دست پیدا کنند. به نظر می‎‌رسد سامسونگ توانسته تا گوشی‌های تاشو خود را در میان کاربران بسیار محبوب کند. اکنون فروش این دو محصول، از فروش گوشی‌های سری گلکسی S21 نیز عبور کرده است بنابراین باید گفت این دو گوشی در حال حاضر دو گوشی محبوب در میان طرفداران سامسونگ محسوب می‌شوند.