دیروز شرکت ردمی اعلام کرد که گوشی Xiaomi Redmi Note 11S، در کشور هند به طور رسمی رونمایی خواهد شد. اکنون، جزئیات بیشتری از مشخصات سخت‌افزاری و فنی این محصول افشا شده است. این در حالی است که احتمالا این گوشی هوشمند، 20 بهمن امسال معرفی خواهد شد. 

در این اطلاعات منتشر شده، آمده است که این گوشی جدید، به یک صفحه نمایش AMOLED Full HD با اندازه 6.4 اینچ است که نرخ نوسازی آن 90 هرتز است. همچنین مجهز به پردازنده Helio G96 Mediatek است و از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند. به این ترتیب، پردازنده Redmi Note 11S در مقایسه با Redmi Note 10S، عملکرد بهبودیافته‎‌تری ارائه می‌نماید. این گوشی جدید احتمالا مجهز به حافظه رم با ظرفیت 4 یا 6 گیگابایت خواهد بود همچنین میزات حافظه ذخیره‌سازی نیز به ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت خواهد رسید. علاوه بر این، منبع تغذیه آن یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت است که قابلیت پشتیبانی از Fast Charging با توان 33W را خواهد داشت. 

در مورد دوربین‌های نوت 11 اس نیز این احتمال وجود دارد که 4 دوربین شامل یک لنز 108، یک لنز 8، و دو لنز 2 مگاپیکسل، مجموعه دوربین‌های این گوشی را تشکیل بدهند. همچنین دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی آن  بر روی پنل جلویی گوشی جا خوش کرده است. بر اساس این اطلاعات فاش شده، ردمی نوت 11S که در هند رونمایی می‌شود، با سیستم عامل Android 11 و رابط کاربری MIUI 12.5 عرضه می‌شود.