صبح امروز، کمپانی Xiaomi به طور رسمی اعلام کرد که گوشی شیائومی مدل Mi Mix 4 در تاریخ 10 آگوست 2021 در چین معرفی خواهد شد. این کمپانی مطرح چینی، با انتشار تیزری در صفحه Weibo و عنوان save the date، از کاربران خواست تا تاریخ معرفی این گوشی را به خاطر داشته باشند. این رویداد طی هفته آینده روز سه شنبه ساعت 7:30 دقیقه عصر به وقت محلی (4 عصر به وقت ایران) برگزار خواهد شد. 

متاسفانه در این تیزر که به تازگی منتشر شده، هیچ‌یک از ویژگی‌های سخت‌افزاری دستگاه قابل مشاهده نیست. آنچه واضح است این است که محل قرارگیری دوربین سلفی دقیقا روی نمایشگر است که با خاموش شدن صفحه گوشی نمایان می‌شود. طبق فهرستی که اخیرا توسط TENAA عرضه شد، مشخص می‌شود که گوشی هوشمند شیائومی با مدل 2106118C عرضه خواهد شد. همچنین میزان رم دستگاه 8 یا 12 گیگابایت بوده و حافظه داخلی دستگاه ظرفیتی برابر 256GB خواهد داشت.

پس از انتشار اخبار مرتبط، در ویدئویی که توسط Digital Chat Station در صفحه Weibo منتشر شده است می‌توانید صفحه نمایش گوشی Xiaomi Mi MIX 4 را مشاهده کنید. صفحه نمایش دستگاه از روشنایی و شفافیت بسیار مطلوبی برخوردار است و به محض آنکه خاموش می‌شود، قادر هستید تا محل قرار گیری دوربین سلفی بر روی صفحه نمایش را مشاهده کنید.

روابط عمومی شیائومی در هفته‌های گذشته تائید کرد که گوشی Mi Mix 4 با MIUI 12.5 به بازار عرضه خواهد شد. احتمال می‌رود این دستگاه مجهز به چیپست اسنپدراگون 888 باشد و از شارژ با توان 120 وات پشتیبانی کند. در ضمن، دوربین سلفی Mi Mix 4  زیر صفحه نمایش مخفی شده است. رندرهای فاش شده از این دوربین شیائومی نشان می‌دهد که در قسمت پشت گوشی و در کنار دوربین ها، بخشی از صفحه نمایش قابل مشاهده باشد.

منبع: gsmarena.com