تنها 3 روز تا گلکسی آنپکد ۲، رویداد بزرگ سامسونگ، باقی مانده است اما هنوز اطلاعی از اتفاقاتی که قرار است در این رویداد رخ دهد، در دست نداریم. اما به تازگی، سامسونگ تیزری را منتشر نموده که به نظر می‌رسد در حال کار بر روی رنگبندی گوشی‌های تاشو جدید خود یعنی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ و شخصی‌سازی آن‌هاست. 

در این ویدئو، هیچ اشاره مستقیمی به گوشی تاشو Samsung نشده است و تنها 3 موجود فضایی را می‌بینیم که در حال کار بر روی پلت‌های رنگی و مشاهده رنگ‌بندی‌های جدید هستند. در آخر تیزر نیز عنوان "get ready to unfold something, unmistakably you" نمایش داده می‌شود و در  نهایت از رویداد گلکسی آنپکد 2 در روز 20 اکتبر خبر می‌دهد. 

همانطور که گفته شد، هیچگونه گوشی و دستگاهی در این ویدئو به طور مشخص قابل مشاهده نیست اما می‌تواند تا حدودی ما را از آنچه در ذهن سامسونگ می‌گذرد آگاه کند. احتمال دارد سامسونگ با راه‌اندازی Galaxy Studio، امکان سفارشی‌سازی گوشی‌های هوشمند را به کاربران خود دهد.

همچنین عرضه گوشی‌های تاشو سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ دور از انتظار نیست چرا که این دو محصول با رنگبندی محدودی در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند. شاید سامسونگ با انتشار این تیزر قصد دارد به کاربران اعلام کند که منتظر عرضه این دو محصول با رنگبندی‌های جدید باشید. علاوه بر این ویدئو، ویدئوهای دیگری توسط سامسونگ منتشر شده است که به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد بر روی گوشی‌های تاشو خود و سفارشی‌سازی آن‌ها متمرکز شود. به هرحال آنچه مشخص است این است که تنها 3 روز دیگر باید انتظار بکشیم تا بفهمیم در سر این غول فناوری کره‌ای چه می‌گذرد. 

شما چه فکر می‌کنید؟ هدف سامسونگ از انتشار این ویدئو تبلیغاتی چه بوده است؟