در حالیکه قرار است گوشی‌های سری Galaxy S22 به زودی روانه بازار شوند، در اتفاقی عجیب، مدل گوشی Galaxy S22 Ultra بر روی وب سایت رسمی شرکت سامسونگ نمایش داده شد. این روزها، کمپانی سامسونگ خود را برای معرفی گوشی‌های پرچم‌دار خود آماده می‌کند و بر اساس اخبار، به نظر می‌رسد این گوشی‌ها در ماه فوریه سال 2022 (بهمن 1400) به طور رسمی معرفی شوند. بازار شایعات در مورد این محصولات بسیار داغ است و بر اساس آخرین شایعاتی که به گوش رسیده است، به نظر می‌رسید گوشی Galaxy S22 Ultra با نام Galaxy S22 Note در دسترس کاربران قرار گیرد. آنچه قابل توجه است، مشاهده این مدل، بر روی وب سایت رسمی سامسونگ، پیش از عرضه آن است.  

بر روی سایت رسمی سامسونگ در کشور چین، یک گوشی هوشمند با شماره مدل SM-S908U رویت شده است. این شماره، تنها مدل دستگاه است و به طور مشخص، نامی از Galaxy S22 Note برده نشده است. یکی از افشاگران اخبار حوزه فناوری اعلام کرده است که سامسونگ، پیش از آنکه سری Galaxy S22 را آغاز کند، در حال تولید گوشی پرچمدار بعدی خود است. گوشی S22 Ultra که آن را با نام S22 Note به بازار عرضه می‌کند احتمالا با مدل SM-908U در جهان و SM-S908N در کره جنوبی عرضه خواهد شد. طبق روال گذشته، این مدل‌های پرچم‌دار، با 2 نسخه پردازنده عرضه خواهند شد یعنی Galaxy S22 با پردازنده Snapdragon 8 Gen1 و Exynos 2200 در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. همچنین در گزارش دیگری آمده که Galaxy S22 Ultra در 2 مدل عرضه خواهد شد. مدل اول، مجهز به 12GB رم و 128/256 حافظه داخلی، و مدل دوم نیز به رم 16GB و حافظه داخلی 512 مجهز خواهد بود. 

احتمالا شاهد عرضه گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا در سه رنگ مشکی، سفید، قرمز و سبز خواهیم بود. اگر اخبار و شایعات منتشر شده در مورد این محصول صحت داشته باشد، احتمال می‌رود گوشی Galaxy S22 با قیمت 799 دلار به بازار عرضه شود.