همانطور که احتمالا می‌دانید، گوشی ردمی K50 جایگزین گوشی ردمی K40 خواهد بود و در واقع نسل پیشرفته و جدید این گوشی به شمار می‌رود. از زمان آغاز شایعات در مورد این گوشی هوشمند تاکنون، اخبار مختلفی در مورد آن منتشر شده است اما بر اساس شایعاتی که اخیرا منتشر شده به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند، در اوایل سال جدید میلادی، با 4 مدل و پردازنده، به طور رسمی رونمایی و معرفی خواهد شد. 

بر اساس این اخبار، احتمالا باید در فوریه سال 2022، منتظر عرضه 4 مدل گوشی ردمی K50 باشیم که با پردازنده‌های MediaTek Dimensity 9000، Snapdragon 8 Gen 1T، Snapdragon 870 Qualcomm و MediaTek Dimensity 7000 عرضه خواهند شد. شایعاتی در گذشته منتشر شده بود که این گوشی، احتمالا با رابط کاربری MIUI 13 در دسترس قرار خواهد گرفت. اگر تاریخ عرضه ردمی K50 در فوریه سال 2022 باشد، تا آن زمان، این رابط کاربری نیز عرضه خواهد شد بنابراین این خبر احتمالا صحت دارد اما هنوز خبری از نسخه اندروید این محصول منتشر نشده است. با این حال، در حدود 3 ماه تا عرضه این گوشی باقی مانده است و باید منتظر اخبار بیشتری از این محصول باشیم. 

در اخبار منتشر شده در مورد گوشی ردمی K50، گفته می‌شود این محصول در 4 مدل عرضه می‌شود اما تنها اطلاعات مربوط به 2 مدل منتشر شده است که نگاهی به آن‌ها خواهیم انداخت. Matisse و Rubens دو مدلی هستند که جزئیات اندکی در مورد آن‌ها در دسترس است. ردمی K50 با مدل Rubens نسخه استاندارد و گیمینگ این محصول است. این محصول مجهز به دوربین اصلی 64MP خواهد بود و با پردازنده MediaTek Dimensity 7000 روانه بازار خواهد شد. همچنین از آنجایی که این محصول، یک گوشی گیمینگ است، به سیستم خنک‌کننده نیز مجهز خواهد بود. 

ردمی K50 با مدل Matisse نیز که احتمالا با نام ردمی K50 گیمینگ پرو عرضه می‌شود، به یک صفحه نمایش OLED با رفرش ریت 120Hz یا 144Hz مجهز خواهد بود. این محصول نیز دارای یک دوربین 64MP است و احتمالا دارای مکانیزم خنک‌کننده است. هنوز اطلاعاتی در مورد 2 مدل دیگر دسترس نیست بنابراین باید صبر کنیم تا ببینیم ردمی برای دو مدل دیگر چه مشخصات فنی در نظر گرفته است.