شرکت‌های تولید‌کننده تلفن همراه سخت در تلاش هستند تا محصولات جدید خود را با سخت‌افزارهای قدرتمند به بازار عرضه کنند. در این مطلب با معرفی‌ تلفن‌های جدید که هفته گذشته معرفی شدند با ما همراه باشید.  پس از برگذاری رویدادهای بزرگ توسط کمپانی‌های معروف و محبوب سامسونگ، شیائومی و آنر، در هفته گذشته شاهد معرفی محصولات جدید دیگری، میان‌رده یا رده پایین بودیم. در این مطلب از پایا تلکام، تمامی گوشی‌هایی که در 7 روز گذشته رونمایی شدند را به شما معرفی خواهیم کرد.

Motorola Edge 20 Fusion و Motorola Edge دو گوشی هستند که سری Motorola Edge 20 به مجموعه محصولات خود اضافه کرد. Motorola Edge 20 Fusion مجهز به پردازنده Dimensity 800U است که عملکردی نسبتا قدرتمند دارد و قیمت آن کمی بیش از 400 دلار برآورد شده است.
Motorola Edge تا حدودی شبیه به Edge 20 است اما مشخصات آن کاملا خلاقانه و حدید است. این گوشی مجهز به سنسور عمق 2 مگاپیکسل و دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسل می‌باشد. علاوه  بر این، ظرفیت باتری آن افزایش پیدا کرده و به 5000 میلی آمپر ساعت رسیده است.

vivo نیز از iQOO 8 duo رونمایی کرد. این دو گوشی پرچمدار مجهز به پردازنده‎‌های Snapdragon 888 و +888 هستند که نسخ Pro آن‌ها دارای اسکنر اثر انگشت با قابلیت‌های جدیدی است.

vivo iQOO 8 duo

سامسونگ نیز از این قافله عقب نمایند و دو دستگاه مختلف را معرفی کرد. A52s 5G با پردازنده Snapdragon 778G بهبود یافته با سرعت بالا، مصرف کم و باتری با دوام بالا در هفته گذشته رونمایی شد. علاوه بر آن، Samsung Galaxy A03s نیز به بازار معرفی شد که ویژگی‌های خود را از Galaxy A02s به ارث برده است. Samsung Galaxy A03s دارای بدنه، صفحه نمایش و دوربینی مشابه با Galaxy A02s است. تنها تفاوت آن ها در پردازنده است.

galaxy a52s samsung

شیائومی نیز روز چهارشنبه، از گوشی Redmi 10 رونمایی کرد. این گوشی مجهز به صفحه نمایش +Full HD و 90 هرتزی است و دوربین اصلی آن دارای کیفیت 50 مگاپیکسل است. باتری آن با ظرفیت 5,000mAh عرضه شده و قابلیت شارژ سریع با توان 18 وات را در اختیار شما قرار می‌دهد.  Redmi 10 همچنین به اسکنر اثر انگشت، جک 3.5 میلیمتری و اندروید 11 مجهز می‌باشد.

xiaomi redmi 10

Google Pixel 5a 5G نیز در هفته گذشته رونمایی شد که شباهت اندکی به Pixel 4a 5G دارد. این گوشی مجهز به چیپست Snapdragon 765G، رم LPDDR4X و دوربین 12 مگاپیکسلی می‌باشد. صفحه نمایش آن نیز کمی بزرگ و با ابعاد 6.34 اینچ است و باتری آن از ظرفیت 4680 میلی آمپر ساعت پشتیبانی می‌کند.

Google Pixel 5a 5G

در نهایت دو گوشی جدید ایسوس یعنی 5s و 5s Pro در هفته گذشته معرفی شدند. این دو گوشی از چیپست +Snapdragon 888 استفاده می‌کنند و هر دو دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی با فناوری Super AMOLED هستند. به لطف نرخ 360 هرتزی لمس، اکنون نرخ تاخیر لمس صفحه نمایش تنها 24 میلی ثانیه است.

منبع: www.gsmarena.com