با پیشرفت تکنولوژی، تمایل به استفاده از ابزار و گجت‌های هوشمند در میان کاربران بسیار افزایش داشته است. بسیاری از کاربران علاقمند هستند تا به سرعت از اعلان‌های دریافت شده روی گوشی هوشمند خود مطلع شوند و این کار تنها با استفاده از ساعت‌ها و مچ‌بندهای هوشمند امکان‌پذیر است. از آنجایی که قیمت این محصولات، همانند بسیاری از دستگاه‌های الکترونیکی بازار، با افزایش سرسام‌آور قیمت مواجه شده، بسیاری از کاربران به خرید اقساطی ساعت هوشمند روی آورده‌اند. شاید خرید قسطی یک وسیله ضروری، در نگاه اول چندان خوشایند به نظر نرسد اما با بررسی مواردی که در ادامه آن‌ها را عنوان می‌کنیم باید گفت، در شرایط فعلی جامعه، خرید اقساطی یک انتخاب هوشمندانه خواهد بود. 

خرید اقساطی ساعت هوشمند به راحتی آب خوردن!

پیش از آنکه در مورد این مبحث صحبت کنیم، بهتر است کمی با ساعت هوشمند، کاربری و ضرورت استفاده از آن با شما صحبت کنیم. گجت‌های پوشیدنی هوشمند، محصولات بسیار جذابی هستند که قابلیت‌های مختلفی برای نظارت بر سلامت و تناسب اندام شما را در اختیارتان قرار می‌دهند. این محصولات، دارای طراحی‌های بسیار زیبا و چشم‌نوازی هستند که می‌توانند جایگزین ساعت‌های کلاسیک و قدیمی شما شوند. تنوع طراحی و کاربردهایی که این محصولات در اختیار شما قرار می‌دهند بسیار زیاد است و شما می‌توانید با توجه به انتظارات خود از یک ساعت هوشمند و بودجه‌ای که در اختیار دارید، یکی از این محصولات جذاب را خریداری کنید. در ادامه، شما را با قابلیت‌هایی که یک ساعت هوشمند در اختیارتان قرار می‌دهد آشنا می‌کنیم. 

  • امکان نظارت مستمر بر روی ضربان قلب
  • نمایش میزان کالری سوزانده شده در طول فعالیت ورزشی
  • شمار قدم‌ها
  • نمایش میزان مسافت طی شده در طول فعالیت ورزشی
  • پایش کیفیت خواب
  • پایش سطح استرس و تمرین تنفس
  • گزارش کلی از سطح سلامت
  • امکان اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون
  • پشتیبانی از فعالیت‌های ورزشی
  • پایش سلامت زنانه
  • کنترل موسیقی

خرید اقساطی ساعت هوشمند

اگر علاقمند هستید تا گزارش دقیقی در مورد وضعیت کلی بدن (سلامت و تناسب اندام) خود داشته باشید، قطعا خرید ساعت هوشمند را به شما توصیه می‌کنیم. پیش از آنکه ساعت هوشمند محبوب خود را به شکل اقساطی یا نقدی خریداری کنید باید برخی موارد را در نظر داشته باشید. 

مواردی که باید پیش از خرید یک ساعت هوشمند در نظر داشته باشید شامل موارد زیر هستند:

  1. در درجه اول، نوع صفحه نمایش می‌تواند برای شما اهمیت داشته باشید. اگر به ساعت کلاسیک علاقه دارید می‌توانید یک ساعت با صفحه نمایش گرد انتخاب کنید. در غیر این صورت، یک صفحه نمایش مستطیلی می‌تواند جذاب و اسپورت باشد.
  2. از آنجایی که قرار است از ساعت خود در طول روز و مدت زمان زیادی استفاده کنید، سعی کنید یک ساعت هوشمند با بند سیلیکونی انتخاب کنید.
  3. در نظر داشته باشید ساعت هوشمندتان با گوشی هوشمندی که در اختیار دارید، کاملا سازگار باشد. 
  4. اگر شناگر هستید، توجه کنید که ساعت هوشمند شما در برابر رطوبت کاملا مقاوم باشد. 
  5. اگر برای نظارت بر سلامتی خود، قصد خرید ساعت هوشمند را دارید، در هنگام خرید به سنسورهای سلامتی نظیر اکسیژن خون و ضربان قلب توجه کنید. 
  6. باتری ساعت نیز از موارد دیگری است که باید برای شما دارای اهمیت باشد. 
  7. قیمت ساعت هوشمند نیز مورد آخری است که باید به آن توجه کنید. قیمت این محصولات با در نظر گرفتن تمامی مواردی که در این بخش عنوان شد می‌‎‌تواند متفاوت باشد بنابراین اگر بودجه برای شما در اولویت است، باید برخی از قابلیت‌ها را در نظر داشته باشید.

حال که این موارد را در نظر گرفتید، زمان خرید فرا می‌رسد. اما آیا خرید اقساطی ساعت هوشمند بهتر است یا خرید نقدی...؟

خرید اقساطی ساعت هوشمند چه مزایایی دارد؟

حال که با کاربرد و قابلیت‌های یک ساعت هوشمند آشنا شدید، به شما می‌گوییم چرا باید ساعت هوشمند خود را نه به صورت نقد، که به صورت قسطی خریداری کنید. احتمالا شما نیز زمانی که تصمیم به خرید یک گجت هوشمند گرفته‌اید، سعی کردید تا چندین ماه حقوق و پس‌انداز خودتان را کنار بگذارید تا به ساعت هوشمند محبوبتان برسید. هنگامی که تصور کردید پولتان به اندازه کافی جمع شده است، سریعا به فروشگاه‌های لوازم جانبی رفته‌اید اما زمانی که قیمت‌‌ها را می‌بینید، سقف آرزوهایتان به یک‌باره خراب می‌شود! در حالی که شما ماه‌ها مشغول پس‌انداز بوده‌اید، قیمت دلار نیز در حال افزایش بوده و طبیعتا قیمت کالاهای دیجیتال نیز سر به فلک کشیده‌اند. در این وضعیت چه باید کرد؟ همانطور که در ابتدای این مقاله اشاره کردیم، خرید قسطی در این شرایط می‌تواند راه حل هوشمندانه‌ای باشد. شما با پرداخت بخشی از مبلغ ساعت هوشمند به فروشنده و تعیین اقساط چند ماهه، می‌تواند کالای مورد علاقه‌تان را خریداری کنید. در ادامه، به مزایای بیشتری اشاره می‌کنیم.

  1. با خرید قسطی ساعت هوشمند، نیازی نیست تا کل مبلغ محصول را به صورت یکجا پرداخت کنید و پس‌انداز خود را کاملا خرج کنید. شیوه پرداخت به صورت پیش‌پرداخت+اقساط ماهیانه خواهد بود. 
  2. پس از مشخص شدن مبلغ پیش‌پرداخت و اقساط ماهیانه، می‌توانید به سرعت کالای خود را خریداری کنید.
  3. برخی از فروشگاه‌ها، امکان خرید به صورت تمام‌قسطی را برای شما فراهم می‌کنند بنابراین نیازی نیست تا حتی مبلغی به عنوان پیش‌پرداخت به فروشنده بپردازید. 
  4. در صورتی که کالایی را به صورت قسطی خریداری کنید، فشار مالی نیز از روی دوشتان برداشته خواهد شد. 
  5. شما می‌توانید با یک بار دریافت اعتبار، چندین کالا را به صورت قسطی خریداری کنید. 

با در نظر گرفتن این موارد، باید گفت دیگر نباید بین خرید اقساطی یا خرید نقدی مردد باشید.


از پایاتلکام اقساطی ساعت هوشمند بخر


به چه مدارکی برای خرید ساعت هوشمند به صورت قسطی نیاز دارید؟

مدارکی که برای خرید یک ساعت هوشمند به صورت قسطی نیاز دارید، شامل مدارک شناسایی، یکی از موارد ضمانت نظیر چک/سفته/فیش کسر از حقوق، سند یا اجاره‌نامه منزل و پرینت حساب معتبر خواهند بود. احتمالا با شنیدن نام خرید قسطی، حس ناخوشایندی به شما دست بدهد اما در شرایط حاضر که قیمت دلار روزبه‌روز در حال افزایش است، خرید قسطی کالاهای ضروری از جمله ساعت هوشمند یک انتخاب بسیار هوشمندانه و بی‌دردسر محسوب می‌شود. دریافت وام از بانک‎‌های خصوصی و دولتی در شرایط فعلی کمی دشوار است چرا که نیاز به معرفی شخص ضامن دارید اما با خرید قسطی ساعت هوشمند از فروشگاه‌های اقساطی می‌توانید محصول مورد نظرتان را با سود کم و با ضمانت چک، سفته و یا فیش کسر از حقوق خریداری نمایید.

به نظر می‌رسد با بررسی مواردی که تا به این بخش از مقاله عنوان کردیم، نباید میان خرید قسطی و خرید نقدی مردد باشید. خرید اقساطی ساعت هوشمند، مزایای بسیار زیادی دارد که مهم‌ترین آن، جلوگیری از خالی شدن جیب شماست. همانطور که گفتیم، خرید قسطی، راهکاری هوشمندانه است بنابراین توصیه می‌کنیم حتی اگر بودجه کافی برای خرید این لوازم جانبی را در اختیار دارید، باز هم به شیوه قسطی خرید خود را انجام دهید تا دغدغه‌ای از بابت خرج شدن ناگهانی پس‌اندازتان نداشته باشید.

خرید ساعت هوشمند به صورت قسطی

خرید اقساطی از پایاتلکام را تجربه کنید!

فروشگاه اینترنتی پایاتلکام، به عنوان شرکت رسمی وارد کننده موبایل و لوازم جانبی، به منظور سهولت کاربران در خرید انواع ساعت و مچ بند هوشمند، خرید اقساطی را برای همراهان خود امکان‌پذیر نموده است. شما کاربران گرامی می‌توانید با دریافت اعتبار مورد نظر خود از سایت بای‌چک، کالای مورد نظر خود را بدون سقف قیمت از وب‌سایت ما خریداری نمایید. 

بهتر است دیگر دست‌دست نکنید، نیازی نیست تا ماه‌ها خود را در سختی قرار دهید و با جمع‌آوری پس‌انداز خود، تمام آن را به صورت یکجا برای خرید این گجت‌های پوشیدنی خرج کنید. شما می‌توانید با دریافت اعتبار از سایت بای‌چک، گوشی، هندزفری و ساعت هوشمند مورد علاقه خود را به صورت اقساطی خریداری کنید و مبلغ آن را طی چندماه بپردازید. همانطور که می‌دانید نوسان قیمت دلار و افزایش سرسام‌آور قیمت ارز، به طور مستقیم بر روی کالاهای وارداتی از جمله ساعت هوشمند تاثیر می‌گذارد بنابراین توصیه می‌کنیم اگر قصد خرید هریک از این محصولات را دارید همین امروز و پیش از آنکه قیمت آن چندبرابر شود، اقدام به خرید نمایید.

در چنین شرایطی که تورم در جامعه بیداد می‌کند، خرید اقساطی می‌تواند بهترین راه‌ حل باشد چرا که اگر پول خود را سال‌ها برای خرید یک کالا پس‌انداز کنید، قیمت آن هنوز از پس‌‌انداز شما بیشتر است. آنچه در هنگام خرید قسطی ساعت هوشمند به نفع شماست آن است که در این حالت، فشار مالی چندانی به شما وارد نمی‌شود و شما می‌توانید با توجه به درآمد خود، مدت‌زمان اقساط و رقم اقساط ماهیانه را مشخص کنید. در نظر داشته باشید که شما پس از دریافت اعتبار می‌توانید به جای یک کالا، چندین کالا را به صورت اقساطی خریداری نمایید پس این موضوع مزیت بزرگی محسوب می‌شود. 

شرایط خرید اقساطی ساعت هوشمند از پایاتلکام چگونه است؟

به منظور تسهیل شرایط خرید قسطی برای شما همراهان گرامی، پایاتلکام شرایط بسیار ساده‌ای در نظر گرفته است:

  1. خرید از پایاتلکام هیچ سقف و محدودیتی ندارد. شما می‌توانید پس از دریافت اعتبار از وب‌سایت بای‌چک، کالای مورد نظر خود را از وب‌سایت پایاتلکام خریداری نمایید. 
  2. برای خرید کالا تنها نیاز است تا یک‌چهارم مبلغ را به عنوان پیش‌پرداخت پرداخت نمایید. 
  3. بابت ضمانت در تعهد پرداخت اقساط می‌توانید یکی از مدارک ضمانتی نظیر چک، سفته یا کسر از حقوق را ارائه نمایید.
  4. پس از تکمیل فرم درخواست تسهیلات، مراحل اعتبارسنجی جهت اعطای تسهیلات توسط بای‌چک انجام می‌گیرد و پس از دریافت تسهیلات می‌توانید با مراجعه به سایت پایاتلکام، اقدام به خرید کالای مورد نظر خود نمایید.  
  5. پس از پیمودن مراحل لازم و انجام مراحل خرید در سایت، می‌توانید محصول خود را در سریع‌ترین زمان، درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

خرید اقساطی ساعت هوشمند

خرید قسطی ساعت هوشمند از پایاتلکام چه مزایایی دارد؟

حال که قصد دارید ساعت هوشمند موردنظرتان را به صورت قسطی خریداری کنید به شما خواهیم گفت چرا باید پایاتلکام را برای خرید قسطی کالاهای مورد نظرتان انتخاب کنید. 

پایاتلکام، واردکننده رسمی گوشی موبایل و لوازم جانبی است و یکی از معتبرترین شرکت‌ها در زمینه فروش آنلاین محسوب می‌شود از این رو این اطمینان را به شما می‌دهیم که کالای اصل را با گارانتی معتبر دریافت می‌کنید. علاوه بر این، وب سایت ما تمامی مجوزهای مربوط جهت جلب اعتماد شما کاربران گرامی را دارد بنابراین خیال شما از بابت خریداری کالا راحت خواهد بود. همچنین به دلیل آنکه کالا به طور مستقیم توسط شرکت وارد می‌شود، قیمت محصولات در مقایسه با سایر فروشگاه‌ها و بازار، بالطبع کمتر است از این رو پرداخت هزینه‌ها برای شما نیز ساده‌تر خواهد بود. 

بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی، تاخیر بسیاری در ارائه کالا به مشتریان دارند و این امر سبب شده تا کاربران، اعتماد خود نسبت به فروشگاه‌های اینترنتی را از دست بدهند. پایاتلکام، همواره رعایت حقوق مشتریان گرامی را در اولویت قرار می‌دهد بنابراین به شما اطمینان می‌دهیم پس از دریافت اعتبار موردنظرتان از سایت بای‌چک و طی کردن مراحل خرید از سایت، کالای خود را در مدت زمان بسیار کوتاهی دریافت خواهید کرد. 

در پایاتلکام، طیف متنوعی از انواع مچ بندها و ساعت‌های هوشمند جدید را با تمامی مشخصات مشاهده‌ می‌کنید و می‌توانید نقد و بررسی محصولات را به طور کامل مطالعه نموده و محصول مورد نظر خود را به درستی انتخاب کنید. حتی اگر کالای مورد نظر شما موجود نیست، نگران نباشید، ما کالا را برای شما موجود می‌کنیم تنها کافیست با کارشناسان ما تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. 

برای خرید کالا از فروشگاه اینترنتی پایاتلکام و از طریق با‌ی‌چک، نیازی به شخص ضامن نخواهید داشت. اگر امکان ارائه چک، سفته و یا فیش کسر از حقوق دارید، کفایت می‌کند. ما راه را برای خرید شما هموار کرده‌ایم. تنها کافیست تا یک‌چهارم مبلغ تسهیلات را به عنوان پیش‌پرداخت، پرداخت کرده و پس از دریافت اعتبار مورد نظر، اقساط ماهیانه را به صورت آنلاین به بای‌چک بپردازید

کلام آخر

در این مقاله، در مورد مزایای خرید اقساطی با شما صحبت کردیم. چنانچه قصد خرید ساعت هوشمند را دارید، فروشگاه اینترنتی پایاتلکام به عنوان شرکت رسمی واردکننده گوشی موبایل و لوازم جانبی می‌تواند به شما اطمینان دهد که بهترین خرید قسطی و اینترنتی را تجربه خواهید کرد. پس از پیمودن مراحل لازم و پر کردن فرم درخواست تسهیلات در صفحه راهنمای خرید قسطی می‌توانید بدون سقف و محدودیت، کالای موردنظر خود را خریداری کرده و آن را در سریعترین زمان ممکن دریافت کنید. با خرید اینترنتی از سایت پایاتلکام، به شما تضمین می‌دهیم کالای اصل را با قیمت بسیار مناسب و با گارانتی معتبر دریافت خواهید کرد.