از مدت‌ها قبل واتس‌اپ خبر داده که روی قابلیتی مشابه با سیو مسیج  کار می‌کند که به وسیله این قابلیت امکان ذخیره کردن اطلاعات را ساده‌تر می‌کند. حالا این قابلیت با نام «Message Yourself» یا پیام به خود در اختیار کاربران قرار گرفته است.

البته در واتس‌اپ پیش از این هم روش‌هایی وجود داشت که می‌توانستید برای خودتان پیام ارسال کنید. به عنوان مثال در این مقاله می‌توانید روش‌های قدیمی را مشاهده کنید. اما این ویژگی جدید که به واتساپ اضافه شده، کار را برای کاربر بسیار آسان‌تر کرده است.

پیام به خود سیو مسیج واتس‌اپ

قابلیت سیو مسیج یا پیام به خود واتس‌اپ

این روزها شبکه اجتماعی واتساپ قابلیت‌‌های جدیدی به پلتفرم خود اضافه کرده که قبلا آموزش اضافه کردن پروکسی را برای شما قرار دادیم. یکی دیگر از جدیدترین قابلیت‌ها ویژگی پیام به خود Message Yourself  است. در این قابلیت اسم حساب کاربری‌تان با یک You  به نمایش گذاشته می‌شود. کار با آن شبیه قابلیت سیومسیج   (Saved Message) تلگرام با آن کار کنید. به کمک این ویژگی امکان گفت‌وگو با خودتان در دستگاه‌های مختلف وجود دارد.

برای دسترسی به قابلیت پیام به خود، کافیست به منویی که با مخاطب خود چت می‌کنید، بروید. در بالای لیست سیو مسیج شما با عبارت You وجود دارد که با انتخاب آن می‌توانید پیام‌های مهم خود را آنجا قرار دهید. در صوتی که نتوانستید این قابلیت را پیدا کنید،کافیست عبارت you را سرچ کنید.

برای دسترسی به این قابلیت باید آخرین نسخه واتس‌اپ را داشته باشید. هر پیامی که در این قسمت برای خود بفرستید، در سایر دستگاه‌هایی که متصل می‌شوید نیز قابل دسترسی است. بنابراین اگر بر روی گوشی یا سیستم  خود لینکی در این قسمت ارسال کنید، در دستگاه دیگر به آن دسترسی خواهید داشت.