سامسونگ به عنوان یکی از اسپانسرهای بازی‌های المپیک 2020 توکیو که در حال برگزاری است، اعلام کرده یک پک هدیه بسیار ارزشمند به تمامی ورزشکاران شرکت‌کننده در این رویداد بزرگ اهدا خواهد کرد. یکی از ورزشکاران حاضر در توکیو، در ویدئوی تیک تاک خود، محتویات این بسته هدیه را به نمایش گذاشت. باید گفت سامسونگ بسیار سخاوتمندانه عمل کرده است.

Bradley Forbes-Cryans، قایق‌سوار انگلیسی حاضر در المپیک، در صفحه شبکه اجتماعی خود، گوشی Samsung Galaxy S21 Tokyo 2020، که نسخه limited گوشی سامسونگ Galaxy S21 است را به نمایش گذاشت. رنگ این گوشی بسیار منحصر به فرد بوده و نماد رسمی المپیک بر روی آن حک شده است. علاوه بر رنگ آبی خیره‌کننده و طراحی جدید این گوشی، این محصول مجهز به پردازنده Qualcomm Snapdragon 888 می‌باشد.ورزشکاران حاضر در المپیک 2020 توکیو، یکی از بهترین گوشی های اندرویدی موجود در بازار اهدا می‌شود، به علاوه، هندزفری بی سیم Samsung Galaxy Buds Pro با قاب سفید جداگانه و خودکار یادگاری نیز به عنوان هدیه دریافت می‌کنند.

سامسونگ مدت زمان زیادی است که به عنوان حامی بازی‌های المپیک ظاهر می شود و از سال 1988 تاکنون، گوشی‌های نسخه المپیک را به ورزشکاران حاضر در این رویداد بزرگ اهدا می‌کند. متاسفانه به نظر می‌رسد گوشی Samsung Galaxy S21 نسخه المپیک، در حال حاضر تنها در کشور ژاپن به فروش می‌رسد.

با این حال، با توجه به این که در حال حاضر 17 هزار ورزشکار در المپیک و پارا المپیک حضور دارند، این اقدام سامسونگ و اهدای گوشی هوشمند و هدفون‌های درجه یک، اقدامی بسیار خوب از جانب این کمپانی بزرگ و محبوب بوده است.

منبع: androidcentral.com