اگر قصد دارید برای خود یک ساعت هوشمند بخرید و یا به یکی از عزیزانتان هدیه بدهید، توصیه می‌کنیم تا انتهای این مقاله همراه پایاتلکام باشید چرا قصد داریم 10 مدل از بهترین ساعت‌های هوشمند بازار که قیمت آن‌ها زیر 4 میلیون تومان است را به شما معرفی کنیم تا انتخاب بهتری داشته باشید. پیش از آنکه به ادامه مطلب بپردازیم، بهتر است چند فاکتور مهم که باید پیش از خرید ساعت هوشمند به آن توجه کنید را با هم مرور می‌کنیم.

انتخاب و خرید بهترین ساعت هوشمند

همانطور که می‌دانید تنوع ساعت‌های هوشمند بازار به لحاظ مدل، قیمت و برند بسیار زیادی است بنابراین انتخاب بهترین ساعت هوشمند از میان انبوه این محصولات می‌تواند امری دشوار باشد. بنابراین ما با بررسی چندین مورد از تجربه کاربران توانستیم تا فاکتورهای مهمی که باید پیش از خرید یک ساعت هوشمند در نظر بگیرید را در اختیار شما قرار می‌دهیم.معرفی 10 ساعت هوشمند از 1 تا 4 میلیون

اولین فاکتوری که باید در نظر بگیرید، بودجه شما و قیمت محصولی است که قصد خریداری آن را دارید. ما در این مطلب، بازه قیمتی 1 تا 4 میلیون را در نظر گرفتیم بنابراین می‌توانید با بودجه خود یک محصول مناسب انتخاب کنید. فاکتور دوم، میزان انتظارات شما از یک ساعت هوشمند است یعنی ساعت هوشمند مورد نظر شما چه قابلیت‌هایی دارد. در نهایت طراحی و شکل ظاهری ساعت هوشمند است. ساعت‌های هوشمند، نمایشگرهای دایره و مستطیلی با ظاهر کلاسیک و اسپرت دارند. بنابراین این امر کاملا سلیقه‌ای است که کدام مدل ساعت هوشمند را می‌پسندید. اگر این 3 مورد را در نظر داشته باشید قطعا خرید بهتری را تجربه خواهید کرد با این حال اگر نیاز به اطلاعات کامل‌تری دارید توصیه می‌کنیم مقاله راهنمای خرید ساعت هوشمند را مطالعه کنید. همچنین اگر میان انتخاب ساعت هوشمند و مچ بند هوشمند مردد هستید، مقاله مقایسه ساعت هوشمند با مچ بند هوشمند می‌تواند به شما در انتخاب محصول مناسب کمک کند. 

اگر یک ساعت همه کاره می‌خواهید که شما را در جریان تمام فعالیت‌هایی که تلفن همراهتان انجام می‌دهد قرار دهد، یک ساعت هوشمند می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. یک ساعت هوشمند، درست مانند یک گوشی موبایل است که بر روی مچ شما قرار می‌گیرد و به کمک آن می‌توانید تماس‌های تلفنی را دریافت کرده و به آن‌ها پاسخ دهید. همچنین امکان پاسخگویی به ایمیل‌ها و پیامک‌ها نیز از طریق این گجت‌های هوشمند وجود دارد. به علاوه، امکان مشاهده مسیرها و نقشه نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در عین حال، ساعت هوشمند شما می‌تواند تناسب اندام و انجام فعالیت‌های ورزشی شما را ردیابی کرده و برنامه‌های تمرینی متنوعی را در اختیار شما قرار دهد.

یک ساعت هوشمند برای ارائه عملکرد دقیق و صحیح، از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند شما متصل می‌شود. چنانچه گوشی شما و ساعت هوشمندی که خریداری می‌‎کنید، هر دو از فناوری NFC پشتیبانی کنند، می‌توانید از آن برای برقراری اتصال میان ساعت هوشمند و گوشی هوشمند خود استفاده کنید. به محض برقراری اتصال میان دستگاه‌ها، انواع مختلف اعلان‌ها نظیر پیامک، ایمیل، تماس‌ها و... را بر روی ساعت خود دریافت می‌کنید. برخی از ساعت‌های هوشمند با پشتیبانی از ویژگی‌های پیشرفته‌، امکان پخش موزیک، حفظ تناسب اندام و بازی را در اختیار شما قرار خواهند داد. شاید قابلیت‌هایی که ساعت هوشمند در اختیار شما قرار می‌دهد، ساده به نظر برسد اما همین که بدون نگه داشتن گوشی در دست خود، می‎‌توانید پیام‌های دریافتی را مشاهده کنید و پاسخ دهید، توجیه بسیار خوبی است که خرید یک ساعت هوشمند می‌‎‌تواند واقعا لذتبخش باشد. 

بهترین ساعت هوشمند تا 4 میلیون

در ادامه این مقاله، 10 مدل از ساعت‌های هوشمند بازار که جزو پرفروش‌ترین‌ها نیز هستند را به شما معرفی خواهیم کرد. امیدواریم با مطالعه این مطلب، قادر باشید محصول مناسب و مورد نظر خود را انتخاب کنید. شما می‌توانید سوالات و مشکلات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. 

ساعت هوشمند ایمیلب w02

شرکت ایمیلب، زیر مجموعه کمپانی مطرح شیائومی است و به طور تخصصی در زمینه تولید هندزفری و ساعت هوشمند فعالیت می‌کند. ساعت هوشمند ایمیلب شیائومی مدل imilab w02 یکی از محصولات با کیفیت این شرکت است که به سرعت توانستi به محبوبیت خوبی در میان کاربران دست پیدا کند. این ساعت هوشمند مجهز به صفحه نمایش تمام لمسی بدون حاشیه 1.85 اینچی است و از وضوح 280* 240 پشتیبانی می‌کند. ظرفیت باتری آن 280 میلی امپر است و دوام باتری این ساعت هوشمند نیز با یک بار شارژ حتی به 10 تا 15 روز نیز می‌رسد. برقراری اتصال بلوتوث نسخه 5 با گوشی هوشمند نیز میزان مصرف باتری ساعت هوشمند را به میزان چشمگیری کاهش می‌دهد. در مقاله معرفی بهترین ساعت شیائومی می‌توانید در مورد این ساعت بیشتر مطالعه کنید. 

از دیگر ویژگی‌‎های این ساعت می‌توان به قابلیت مکالمه باکیفیت، بند اضافه سیلیکونی سرمه ای رنگ، حالت‌های ورزشی و سنجش سلامتی، فیس واچ‌های مختلف، قابلیت تغییر فیس واچ به صورت شخصیی سازی شده اشاره کرد.این محصول با پشتیبانی از استاندارد IP68، دارای مقاومت بالایی در برابر نفوذ گرد و غبار است با این حال توصیه می‌شود تا در هنگام شنا، آن را از دست خود خارج نمایید. 

قیمت و خرید ساعت هوشمند ایمیلب w02


ساعت هوشمند شیائومی میبرو ایر Mibro Air

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro Air مجهز به یک صفحه نمایش 1.28 اینچی TFT با پشتیبانی از رزولوشن 240×240 پیکسل است. این ساعت هوشمند زیبا، دارای بدنه‌ای فلزی مقاوم است که به لطف پشتیبانی از استاندارد IP68، دارای مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب است. این محصول، از 12 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند بنابراین می‌توانید از آن به عنوان دستیار صوتی خود کمک بگیرید. MIBRO یکی از زیربرندهای غول فناوری چینی یعنی شیائومی است بنابراین از نظر جایگاه در بازار باید گفت در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد. میبرو ایر، یک ساعت هوشمند با صفحه نمایش گرد است که در نگاه اول، حس ساعت‌های شیک و کلاسیک را به شما القا می‌کند. برای این ساعت هوشمند، ده‌ها واچ‌فیس متنوع طراحی شده است که به جذابیت بیشتر ساعت هوشمند شما کمک خواهد کرد. شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن Mibro Fit، واچ‌فیسی که بیشتر به سلیقه شما نزدیک است را انتخاب کنید. به دلیل وجود سنسور اندازه‌گیری ضربان قلب، می‌توانید به سرعت از بی‌نظمی ضربان قلب خود مطلع شده و از اتفاقات احتمالی جلوگیری کنید. در نهایت باید گفت، باتری این ساعت هوشمند با ظرفیت 200mAh، به طور کامل تا 10 روز دوام خواهد آورد. همچنین با غیر فعال کردن اتصال بلوتوثی و برخی قابلیت‌ها می‌توانید مدت دوام باتری را به 25 روز افزایش دهید.

قیمت و خرید ساعت هوشمند شیائومی میبرو ایر Mibro Air


ساعت هوشمند هایلو Haylou LS09 GST Global Version

شرکت شیائومی دارای شرکت‌های زیر مجموعه بسیاری است و هایلو نیز یکی از آن‌ها به شمار می‌رود. این شرکت با عرضه لوازم جانبی بسیار با کیفیت توانست در مدت کوتاهی، توجه کاربران بسیاری را به خود جلب نماید و سهم فروش زیادی از بازار را به خود اختصاص دهد. ساعت هوشمند هایلو شیائومی مدل Haylou LS09 Global Version یکی از محصولات با کیفیت این شرکت محسوب می‌شود. این ساعت هوشمند مجهز به یک صفحه نمایش 1.69 اینچی با رزولوشن صفحه نمایش 240x280 پیکسل است که مقاومت بالایی در  برابر آسیب‌ها و ضربات فیزیکی دارد. همچنین به دلیل تراکم پیکسلی بالا، رنگ‌ها با وضح بسیار بالایی نمایش داده می‌شوند. یکی از نکات جالب توجه در مورد این محصول آن است که دوام باتری آن به 20 روز می‌رسد. اتصال آن با گوشی هوشمندتان از طریق بلوتوث ورژن 5.1 انجام می‌گیرد و بنابراین به مدیریت مصرف باتری دستگاه کمک می‌کند. طراحی بدنه این محصول، زیبا، نازک و بسیار سبک است و به دلیل داشتن بند سیلیکونی، در طولانی مدت سبب تعریق پوست دست شما نخواهد شد. این ساعت هوشمند از نظارت ضربان قلب 24 ساعته، 12 حالت ورزشی و پایش کیفیت خواب نیز پشتیبانی می‌کند بنابراین شما می‌توانید روند سلامت و تناسب اندام خود را تحت نظر داشته باشید. 

قیمت و خرید ساعت هوشمند هایلو Haylou LS09 GST Global Version


ساعت هوشمند ایمیلب Imilab W12

ساعت هوشمند ایمیلب شیائومی مدل Imilab W12، هرآنچه که از یک ساعت هوشمند انتظار را در اختیار شما قرار می‌دهد. این محصول جذاب مجهز به یک صفحه نمایش رنگی و لمسی HD با ابعاد 1.32 اینچ است که خواندن اطلاعات صفحه در زیر نور مستقیم آفتاب را برای شما بسیار ساده می‌کند. بدنه و بند این ساعت هوشمند، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و به لطف برخورداری از استاندارد IP68، مقاومت بسیار مطلوبی در برابر نفوذ آب و رطوبت دارد. علاوه بر این، این ساعت همه‎‌کاره از 13 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و مجهز به سنسور اکسیژن خون و مانیتورینگ 24 ساعته ضربان قلب است. بارزترین و برجسته‌ترین ویژگی‌ این محصول را می‌توان عمر 30 روزه باتری آن دانست که طبیعتا با غیرفعال کردن برخی قابلیت‌ها می‌توانید این زمان را افزایش دهید. 

قیمت و خرید ساعت هوشمند ایمیلب Imilab W12


ساعت هوشمند میبرو لایت Mibro Lite

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro Lite مجهز به یک صفحه نمایش 1.3 اینچی AMOLED با پشتیبانی از رزولوشن 360×360 پیکسل است. این ساعت هوشمند زیبا، دارای بدنه‌ای فلزی مقاوم است که به لطف پشتیبانی از استاندارد IP68، دارای مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب است. این ساعت هوشمند، از 15 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند بنابراین می‌توانید از آن به عنوان دستیار ورزشی خود کمک بگیرید. این محصول جذاب، یک ساعت هوشمند با صفحه نمایش گرد است که در نگاه اول، حس ساعت‌های شیک و کلاسیک را به شما القا می‌کند. برای این ساعت هوشمند، ده‌ها واچ‌فیس متنوع طراحی شده است که به جذابیت بیشتر ساعت هوشمند شما کمک خواهد کرد. شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن Mibro Fit، واچ‌فیسی که بیشتر به سلیقه شما نزدیک است را انتخاب کنید. از دیگر ویژگی‌های این محصول، پشتیبانی از 15 فعالیت ورزشی مختلف از جمله دویدن، پیاده‌روی، تردمیل، بدمینتون، بسکتبال، یوگا، دوچرخ‌سواری و... است. همچنین به دلیل وجود سنسور اندازه‌گیری ضربان قلب و اکسیژن خون، می‌توانید به سرعت از بی‌نظمی ضربان قلب خود مطلع شده و از اتفاقات احتمالی جلوگیری کنید. در نهایت باید گفت، باتری این ساعت هوشمند با ظرفیت 230mAh، به طور کامل تا 8 روز دوام خواهد آورد. همچنین با غیر فعال کردن اتصال بلوتوثی و برخی قابیلت‌ها می‌توانید مدت دوام باتری را به 10 روز افزایش دهید.

قیمت و خرید ساعت هوشمند میبرو لایت Mibro Lite


ساعت هوشمند امیزفیت Amazfit Bip U Global

ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی مدل Amazfit Bip U Global هم می‌‌تواند به عنوان دستیار ورزشی شما ایفای نقش کند و هم وظیفه دارد تا بر روی روند سلامت شما نظارت داشته باشد. به لطف صفحه نمایش بزرگ این ساعت، شما می‌توانید تمام اطلاعات را به راحتی بر روی صفحه نمایش آن مشاهده کنید و همچنین به دلیل نور خوب زمینه، می‌توانید بدون کوچکترین مشکلی، در زیر نور مستقیم آفتاب با ساعت خود کار کنید. به دلیل جنس عالی، بدنه و بند این محصول در استفاده طولانی‌مدت دچار آسیب نخواهد شد. در مجموع باید گفت این ساعت، هرآنچه که از یک ساعت هوشمند را انتظار دارید برآورده خواهد ساخت. نکته با اهمیتی که در مورد این محصول وجود دارد آن است که به دلیل Global بودن این ساعت هوشمند، شما می‌توانید تمام پیام‌های دریافتی را به زبان فارسی و به شکل صحیح مشاهده کنید. 

قیمت و خرید ساعت هوشمند امیزفیت Amazfit Bip U Global


ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch Lite 2

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Lite 2 مجهز به یک صفحه نمایش جذاب با پشتیبانی از رزولوشن 360*320 پیکسل است که در مقایسه با مدل‌های قبلی تا 10 درصد بزرگتر است و تجربه بصری و لمسی بهتری را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای این ساعت هوشمند، بیش از 100 واچ فیس متنوع طراحی شده است که سبب زیبایی و جذابیت بیشتر نمایشگر 1.55 اینچی آن می‌شود. این محصول با پشتیبانی از 100 حالت ورزشی پیش‌فرض، می‌تواند به عنوان دستیار ورزشی شما ایفای نقش کند. همچنین به دلیل برخورداری از سنسورهای ضربان قلب، پایش کیفیت خواب و تمرین تنفس، می‌توانید روند سلامت، سطح استرس و خواب شب خود را بهبود ببخشید.یکی از مزایای Mi Watch Lite 2، مجهز بودن آن به GPS است که می‌تواند به انجام فعالیت‌های ورزشی شما کمک بزرگی کند. در نهایت باید گفت این محصول دارای باتری با ظرفیت 262 میلی‌آمپر ساعت است که در استفاده معمولی، می‌توانید تا 10 روز از آن استفاده کنید و شما برای شارژ کامل آن به حدود 2 ساعت زمان احتیاج خواهید داشت.

قیمت و خرید ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch Lite 2


ساعت هوشمند امیزفیت Amazfit GTR 47mm

ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی مدل Amazfit GTR 47mm مجهز به یک صفحه نمایش 1.39 اینچی با فناوری AMOLED است که از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است و توسط Corning Gorilla 3 محافظت می‌شود. یکی از نکات جذاب در مورد این محصول، طراحی بدنه بسیار زیبا با مقاومت در برابر نفوذ آب است بنابراین می‌توانید در هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی خود نیز از آن استفاده کنید. به لطف برخورداری از GPS+GLONASS، شما می‌توانید اطلاعات دقیق‌تری از مسیرهای پیموده شده در هنگام دویدن، قدم‌زدن و... در اختیار داشته باشید. علاوه بر این، این ساعت هوشمند جذاب از سنسورهای کاربردی سلامت نیز برخوردار است بنابراین می‌توانید عملیاتی نظیر اندازه‌گیری میزان ضربان قلب، پایش خواب، اندازه‌گیری میزان کالری مصرفی و... را به کمک آن انجام دهید. Amazfit GTR 47mm مجهز به باتری 410mAh LiPo است که در حالت استفاده عادی تا 24 روز دوام خواهد داشت. این محصول توسط شارژ مغناطیسی شارژ می‌شود و برای شارژ کامل آن به دو ساعت زمان نیاز خواهید داشت.

قیمت و خرید ساعت هوشمند امیزفیت Amazfit GTR 47mm


ساعت هوشمند امیزفیت Amazfit GTS 2

ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی مدل Amazfit GTS 2 یکی از محصولات محبوب و البته جذاب شرکت امیزفیت است که در سال گذشته وارد بازار شد. طراحی آن در مقایسه با مدل‌های قبلی، پیشرفت چشمگیری داشته به طوری که با یک نگاه، مجذوب آن می‌شوید. طراحی مربعی شکل و تنوع واچ‌فیس‌های این ساعت هوشمند، سبب شده تا این محصول به محصول مورد علاقه جوانان تبدیل شود. آنچه در مورد این محصول قابل توجه است، پشتیبانی آن از اسپیکر و میکروفن است از این رو، به راحتی می‌توانید از طریق ساعت خود و بر روی بستر بلوتوث، مکالمات تلفنی خود را انجام دهید اما ساعت، امکان نصب سیم‌کارت را در اختیار شما قرار نمی‌دهد. این ساعت هوشمند با یک صفحه نمایش مربعی AMOLED با رزولوشن 1.65 اینچ پشتیبانی می‌کند. به دلیل پشتیبانی این محصول از رزولوشن 442*348 پیکسل و تراکم پیکسلی نسبتا بالا، باید گفت رنگ‌ها و اطلاعات به شکل بسیار مطلوبی در اختیار شما قرار می‌دهد. از دیگر قابلیت‌های این ساعت هوشمند، برخورداری از سنسورهایی است که می‌توانید به منظور نظارت بر روند سلامتی خود از آن‌ها استفاده کنید. همچنین به دلیل پشتیبانی از 90 حالت ورزشی، با تشخیص خودکار، می‌تواند برای مدیریت فعالیت‌های ورزشی خود به طور مرتب از آن استفاده کنید. ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی GTS 2 دارای باتری با ظرفیت 246 میلی‌آمپر ساعت است که از طریق استند شارژ مغناطیسی شارژ می‌شود و در نهایت 2 ساعت برای شارژ کامل آن احتیاج خواهید داشت. به ادعای امیزفیت، با یک بار شارژ این ساعت هوشمند، باتری آن در حالت استفاده سبک، متوسط و سنگین، به ترتیب 20، 7 و 3.5 روز دوام خواهد داشت. این ساعت هوشمند، همچنین تا عمق 50 متری، در برابر نفوذ آب مقاوم است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به اتصال بلوتوث نسخه 5، اتصال  WLAN 2.4GHz و سازگاری با گوشی‌های اندروید و iOS اشاره کرد. 

قیمت و خرید ساعت هوشمند امیزفیت Amazfit GTS 2


ساعت هوشمند ایمیلب Imilab KW66

ساعت هوشمند ایمیلب شیائومی مدل Imilab KW66، هرآنچه که از یک ساعت هوشمند انتظار را در اختیار شما قرار می‌دهد. این محصول جذاب مجهز به یک صفحه نمایش رنگی و لمسی 3D TFT با ابعاد 1.28 اینچ است که خواندن اطلاعات صفحه در زیر نور مستقیم آفتاب را برای شما بسیار ساده می‌کند. بدنه و بند این ساعت هوشمند، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و به لطف برخورداری از استاندارد IP67، مقاومت بسیار مطلوبی در برابر نفوذ آب و رطوبت دارد. علاوه بر این، این ساعت همه‎‌کاره از 13 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و مجهز به مانیتورینگ 24 ساعته ضربان قلب است. بارزترین و برجسته‌ترین ویژگی‌ این محصول را می‌توان عمر 30 روزه باتری آن دانست که طبیعتا با غیرفعال کردن برخی قابلیت‌ها می‌توانید این زمان را افزایش دهید. 

قیمت و خرید ساعت هوشمند ایمیلب Imilab KW66


در این مقاله، 10 مدل از بهترین و پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند بازار در بازه قیمتی 1 تا 4 میلیون را به شما معرفی کردیم. هریک از این محصولات، دارای ویژگی‌های منحصر به فرد و طراحی زیبا و جذاب هستند که انتخاب آن‌ها کاملا به انتظارات شما از یک ساعت هوشمند و بودجه‌ای که در اختیار دارید باز می‌گردد. امیدوارم با مطالعه این مقاله، قادر باشید بهترین محصول را انتخاب و خریداری کنید.