بسیاری از کاربران در هنگام خرید یک ساعت هوشمند، به دنبال محصولی هستند که از زبان فارسی پشتیبانی کند. اگر شما نیز به تازگی قصد خرید یک ساعت هوشمند را دارید که پیام‌ها و اعلان‌های گوشی هوشمندتان را به زبان فارسی نمایش دهد، توصیه می‌کنیم در ادامه این مقاله همراه پایاتلکام باشید. در این مقاله، یک فهرست از ساعت‌های هوشمند بازار که قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی را دارند در اختیار شما قرار می‌دهیم. مقاله راهنمای خرید ساعت هوشمند نیز می‌تواند به شما در انتخاب بهترین محصول کمک کند.

لیست ساعت‌های هوشمند با قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی

پیش از آنکه به معرفی این محصولات بپردازیم توصیه می‌کنیم به چند نکته توجه کنید. منظور از پشتیبانی از زبان فارسی، تنها نمایش نوتیفیکیشن‌ها و اعلان‌های گوشی هوشمند شما به زبان فارسی است و زبان منو و بخش‌های مختلف ساعت، تغییر نخواهد کرد. برخی از ساعت‌ها و مچ‌بندهای هوشمند بازار، از زبان عربی پشتیبانی می‌کنند بنابراین قادر به نمایش حروف مشترک بین فارسی و عربی نیز می‌باشند و تنها چهار حرف گ، پ، ژ و چ را نمایش نمی‌دهند. این ساعت‌ها نیز در دسته ساعت‌های هوشمند با پشتیبانی از زبان فارسی قرار می‌گیرند. حال که با این نکات آشنا شدید، لیست خرید ساعت هوشمند را به شما معرفی می‌کنیم.

ساعت هوشمند مدل N78 Plus

ساعت هوشمند N78 Plus یکی از ساعت های هوشمندی است که به تازگی وارد بازار ایران شده است و توانسته است قیمت مناسبی را با امکانات بسیار زیاد ارائه دهد. این محصول که در منوی ساعت و در پیام ها از زبان فارسی پشتیبانی می کند، قابلیت های دیگری همچون امکان پاسخ به تماس و صحبت از طریق ساعت را از طریق میکروفوت و اسپیکری که بر روی آن درج شده است فراهم می کند. مشاهده پیام های دریافتی از طریق SMS و واتس اپ، از دیگر ویژگی های این ساعت جذاب است.

ساعت هوشمند مدل N78 Plus

ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی Amazfit Bip U Pro Global

Amazfit Bip U pro شامل تمامی قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی است که انتظارات شما از یک ساعت هوشمند را بر آورده می‌سازد. این محصول با یک صفحه نمایش 1.43 اینچی تمام رنگی با پنل IPS LCD، داده‌ها را به خوبی در معرض نمایش قرار می‌دهد از این رو به سادگی می‌توانید در زیر نور مستقیم آفتاب با آن کار کنید. همچنین بدنه ضد آب این ساعت به شما امکان می‌دهد در هنگام شنا نیز بدون نگرانی از آن استفاده کنید. شما می‌توانید با سنسورهای این محصول، به طور مطلوبی بر روی روند سلامت و تناسب اندام خود نظارت داشته باشید. یکی از ویژگی‌های جذاب این ساعت هوشمند، برخورداری از GPS است که اطلاعات دقیق‌تری از فعالیت‌های ورزشی نظیر میزان مسافت پیموده‌شده را در اختیار شما قرار می‌دهد. این ساعت هوشمند، مجهز به میکروفن است بنابراین می‌توانید برای پاسخ به تماس‌های تلفنی خود از آن استفاده کنید. شما با استفاده از این محصول می‌توانید تمامی نوتفیکیشن‌ها از جمله پیام، تماس و SMS را به زبان انگلیسی و فارسی دریافت کنید. 

قیمت و خرید ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی Amazfit Bip U Pro Global

ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی Amazfit Bip U Pro Global

ساعت هوشمند شیائومی Mibro Color

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro Color مجهز به یک صفحه نمایش 1.57 اینچی HD با پشتیبانی از رزولوشن 240×240 پیکسل است. این ساعت هوشمند زیبا، دارای بدنه‌ای فلزی مقاوم است که به لطف پشتیبانی از استاندارد 5ATM، دارای مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب است. این ساعت هوشمند، از 15 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند بنابراین می‌توانید از آن به عنوان دستیار ورزشی خود کمک بگیرید. MIBRO در نگاه اول، حس ساعت‌های شیک و اسپرت را به شما القا می‌کند. برای این ساعت هوشمند، ده‌ها واچ‌فیس متنوع طراحی شده است که به جذابیت بیشتر ساعت هوشمند شما کمک خواهد کرد. شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن Mibro Fit، واچ‌فیسی که بیشتر به سلیقه شما نزدیک است را انتخاب کنید. از دیگر ویژگی‌های این محصول، وجود سنسور اندازه‌گیری ضربان قلب است که می‌توانید به سرعت از بی‌نظمی ضربان قلب خود مطلع شده و از اتفاقات احتمالی جلوگیری کنید. در نهایت باید گفت، باتری این ساعت هوشمند با ظرفیت 270mAh، به طور کامل تا 7 روز دوام خواهد آورد. همچنین با غیر فعال کردن اتصال بلوتوثی و برخی قابلیت‌ها می‌توانید مدت دوام باتری را به 10 روز افزایش دهید. این محصول قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی در منوها و اعلان‌ها را دارد.

قیمت و خرید ساعت هوشمند شیائومی Mibro Color


ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی Amazfit Bip U Global

ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی مدل Amazfit Bip U Global هم می‌‌تواند به عنوان دستیار ورزشی شما ایفای نقش کند و هم وظیفه دارد تا بر روی روند سلامت شما نظارت داشته باشد. به لطف صفحه نمایش بزرگ این ساعت، شما می‌توانید تمام اطلاعات را به راحتی بر روی صفحه نمایش آن مشاهده کنید و همچنین به دلیل نور خوب زمینه، می‌توانید بدون کوچکترین مشکلی، در زیر نور مستقیم آفتاب با ساعت خود کار کنید. به دلیل جنس عالی بدنه و بند این محصول، در استفاده طولانی‌مدت دچار آسیب نخواهد شد. در مجموع باید گفت این ساعت، هرآنچه که از یک ساعت هوشمند را انتظار دارید برآورده خواهد ساخت. نکته با اهمیتی که در مورد این محصول وجود دارد آن است که به دلیل Global بودن این ساعت هوشمند، شما می‌توانید تمام پیام‌های دریافتی را به زبان فارسی و به شکل صحیح مشاهده کنید. 

قیمت و خرید ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی Amazfit Bip U Global


ساعت هوشمند ریلمی Realme Watch 2

ساعت هوشمند ریلمی مدل Realme Watch 2 یکی از محصولات شرکت نام‌آشنای ریلمی است که عمده فعالیت آن، تولید گجت‌های پوشیدنی هوشمند است. این محصولات دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی هستند و با قیمت بسیار مناسبی روانه بازار شده‌اند به طوریکه در مدت کوتاهی، توانسته‌اند تا توجه طیف وسیعی از کاربران را به خود جلب کنند. Realme Watch 2 از لحاظ طراحی ظاهری، به Apple Watch شباهت دارد. این محصول مجهز به یک صفحه نمایش 1.4 اینچی است که با پشتیبانی از رزولوشن و تراکم پیکسلی بالا، داده‌ها را به شکل جذابی به شما نمایش می‌‌دهد. برای این محصول جذاب، بیش از 100 واچ‌فیس طراحی شده که جذابیت آن را دوچندان می‌کنند. آنچه در مورد این محصول قابل توجه می‌باشد، پشتیبانی این گجت هوشمند از 90 حالت ورزشی است بنابراین باید گفت این محصول به طور مشخص برای نظارت بر روند تناسب اندام شما طراحی شده است. از دیگر قابلیت‌های جذاب آن می‌توان به یادآوری نوشیدن آب، پایش خواب، یادآور بی‌تحرکی، گام‌شمار و سنسور سطح اکسیژن خون اشاره کرد. به لطف برخورداری از استاندارد IP68، بدنه این محصول دارای مقاومت بسیار مطلوبی در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت است. برای ارائه عملکرد بهتر توسط این محصول، باید از برنامه Realme Link استفاده کنید. این محصول قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی در اعلان‌ها را دارد.

قیمت و خرید ساعت هوشمند ریلمی Realme Watch 2


ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی Amazfit GTS 2

ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی مدل Amazfit GTS 2 یکی از محصولات محبوب و البته جذاب شرکت امیزفیت است که در سال گذشته وارد بازار شد. طراحی آن در مقایسه با مدل‌های قبلی، پیشرفت چشمگیری داشته به طوری که با یک نگاه، مجذوب آن می‌شوید. طراحی مربعی شکل و تنوع واچ‌فیس‌های این ساعت هوشمند، سبب شده تا این محصول به محصول مورد علاقه جوانان تبدیل شود. آنچه در مورد این ساعت هوشمند قابل توجه است، پشتیبانی آن از اسپیکر و میکروفن است از این رو، به راحتی می‌توانید از طریق ساعت خود و بر روی بستر بلوتوث، مکالمات تلفنی خود را انجام دهید اما این ساعت، امکان نصب سیم‌کارت را در اختیار شما قرار نمی‌دهد. این ساعت هوشمند با یک صفحه نمایش مربعی AMOLED با رزولوشن 1.65 اینچ پشتیبانی می‌کند. به دلیل پشتیبانی این محصول از رزولوشن 442*348 پیکسل و تراکم پیکسلی نسبتا بالا، باید گفت رنگ‌ها و اطلاعات به شکل بسیار مطلوبی در اختیار شما قرار می‌دهد. از دیگر قابلیت‌های این ساعت هوشمند، برخورداری از سنسورهایی است که می‌توانید به منظور نظارت بر روند سلامتی خود از آن‌ها استفاده کنید. همچنین به دلیل پشتیبانی از 90 حالت ورزشی، با تشخیص خودکار، می‌تواند برای مدیریت فعالیت‌های ورزشی خود به طور مرتب از آن استفاده کنید. ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی GTS 2 دارای باتری با ظرفیت 246 میلی‌آمپر ساعت است که از طریق استند شارژ مغناطیسی شارژ می‌شود و در نهایت 2 ساعت برای شارژ کامل آن احتیاج خواهید داشت. به ادعای امیزفیت، با یک بار شارژ این ساعت هوشمند، باتری آن در حالت استفاده سبک، متوسط و سنگین، به ترتیب 20، 7 و 3.5 روز دوام خواهد داشت. این ساعت هوشمند، همچنین تا عمق 50 متری، در برابر نفوذ آب مقاوم است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به اتصال بلوتوث نسخه 5، اتصال  WLAN 2.4GHz و سازگاری با گوشی‌های اندروید و iOS اشاره کرد. این محصول قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی را دارد.

قیمت و خرید ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی Amazfit GTS 2

ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی Amazfit GTS 2

ساعت هوشمند ریلمی Realme Watch 2 Pro

شرکت ریلمی، یک از شرکت‌های نوظهور در زمینه تولید گجت‌های هوشمند است اما در مدت کوتاهی توانسته تا سهم خوبی از بازار را از آن خود کند. محصولات تولید شده توسط این شرکت، به لحاظ سخت‌افزاری و قابلیت‌ها، در سطح بسیار قابل قبولی قرار دارند. ساعت هوشمند ریلمی مدل Realme Watch 2 Pro یکی از محصولات پرفروش و محبوب این برند است. طراحی و ساخت استاندارد، صفحه نمایش بزرگ، قابلیت‌های کاربردی، GPS، پشتیبانی از حالت‌های ورزشی و ده‌ها مزیت دیگر، این محصول را به یکی از گجت‌های ایده‌آل برای کاربران تبدیل کرده است. بدنه این محصول، از مقاومت خوبی برخوردار است و به دلیل طراحی ظاهری خود، برای استفاده روزمره و ورزشی، گزینه بسیار مناسبی به شمار می‌رود. همچنین برخورداری از یک صفحه نمایش 1.75 اینچی بزرگ با نور زمینه 600 نیت، سبب می‌شود تا داده‌ها را به خوبی بر روی صفحه نمایش بزرگ و رنگی این محصول مشاهده کنید. اگر به صورت حرفه‌ای ورزش می‌کنید، قطعا به Realme Watch 2 Pro نیاز پیدا خواهید کرد چرا که این گجت هوشمند، از 90 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند. برای اجرای قابلیت‌های مختلف و اعمال تنظیمات بیشتر، باید از نرم‌افزار مربوط یعنی Realme Link استفاده کنید. خبر خوب این است که این ساعت برای نظارت بر سلامت شما نیز قابلیت‌های زیادی دارد. سنسور اکسیژن خون، نظارت 24 ساعته روی ضربان قلب و پایش خواب، بخشی از مواردی هستند که به منظور نظارت بر سلامت جسمی شما مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول قابلیت پشتیبانی از زبان عربی را دارد. برای مثال عبارت "سلام خوبی؟" به درستی نمایش داده می‌شود اما به محض قرارگیری حروف فارسی، آن را جدا و به صورت "چ‌طوری خوب‌ی؟" نمایش خواهد داد.

قیمت و خرید ساعت هوشمند ریلمی Realme Watch 2 Pro


ساعت هوشمند Mi Watch Sportswear یا Mi Color S

ساعت هوشمند Mi Color S که با نام Mi Watch Sportswear نیز در بازار شناخته می‌شود، از دسته گجت‌های هوشمندی است که قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

وضعیت: ناموجود


ساعت هوشمند ریلمی Realme Watch S

ساعت هوشمند ریلمی مدل Realme Watch S در مقایسه با نسل اول ساعت‌های هوشمند ریلمی، پیشرفت قابل توجهی از نظر کیفیت ساخت، طراحی ظاهری بدنه و صفحه نمایش داشته است. قابلیت‌هایی که این ساعت هوشمند در اختیار شما قرار می‌دهد به قدری است که تمامی انتظارات شما از یک ساعت هوشمند را برآورده خواهد ساخت. شما می‌توانید از این محصول به طور همزمان به عنوان دستیار ورزشی و پزشکی خود استفاده کنید. نکته‌ای که در مورد این محصول قابل توجه است، باتری 390 میلی‌آمپری این محصول است که با یک بار شارژ، شما را تا 15 روز از شارژ بی‌نیاز می‌کند. اگر بودجه نسبتا محدودی دارید اما تمایل دارید تا امکانات یک ساعت هوشمند حرفه‌ای را در اختیار داشته باشید باید گفت Realme Watch S می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد. صفحه نمایش 1.3 اینچی و گرد این محصول، تمام‌رنگی و تمام‌لمسی است و داده‌ها را به شکلی کاملا واضح و جذاب به شما نمایش می‌دهد. نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید آن است که این محصول تنها با گوشی‌های اندرویدی سازگار است و قابلیت‌هایی نظیر شاتر دوربین، نمایش اعلان و پخش موسیقی را در اختیار شما قرار خواهد. بیش از ده‌ها واچ‌فیس مختلف برای این ساعت طراحی شده که می‌توانید برای جذابیت بیشتر ساعت خود از آن استفاده کنید. این محصول قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی در اعلان‌ها و پیام‌ها را دارد.

قیمت و خرید ساعت هوشمند ریلمی Realme Watch S


ساعت هوشمند ایمیلب شیائومی Imilab W12

ساعت هوشمند ایمیلب شیائومی مدل Imilab W12، هرآنچه که از یک ساعت هوشمند انتظار را در اختیار شما قرار می‌دهد. این محصول جذاب مجهز به یک صفحه نمایش رنگی و لمسی HD با ابعاد 1.32 اینچ است که خواندن اطلاعات صفحه در زیر نور مستقیم آفتاب را برای شما بسیار ساده می‌کند. بدنه و بند این ساعت هوشمند، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و به لطف برخورداری از استاندارد IP68، مقاومت بسیار مطلوبی در برابر نفوذ آب و رطوبت دارد. علاوه بر این، این ساعت همه‎‌کاره از 13 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و مجهز به سنسور اکسیژن خون و مانیتورینگ 24 ساعته ضربان قلب است. بارزترین و برجسته‌ترین ویژگی‌ این محصول را می‌توان عمر 30 روزه باتری آن دانست که طبیعتا با غیرفعال کردن برخی قابلیت‌ها می‌توانید این زمان را افزایش دهید. این محصول قابلیت پشتیبانی از زبان عربی را دارد. برای مثال عبارت "سلام خوبی؟" به درستی نمایش داده می‌شود اما به محض قرارگیری حروف فارسی، آن را جدا و به صورت "چ‌طوری خوب‌ی؟" نمایش خواهد داد.

قیمت و خرید ساعت هوشمند ایمیلب شیائومی Imilab W12

ساعت هوشمند ایمیلب شیائومی Imilab W12

مچ بند هوشمند آنر Honor Band 6

در میان شرکت‌هایی که اقدام به تولید گجت‌های هوشمند پوشیدنی کرده‌اند، بی شک شرکت HONOR، برتری‌های بسیاری نسبت به سایر آن‌ها دارد. محصولات تولید شده توسط این کمپانی، از لحاظ کیفیت ساخت و قابلیت‌های ارائه شده در سطح بسیار بالایی قرار دارند که در کنار قیمت مقرون‌به‌صرفه، توانسته‌اند تا توجه کاربران را به خود جلب کنند. مچ بند هوشمند آنر مدل Honor Band 6 یکی از جدیدترین و محبوب‌ترین مچ‌بندهای سلامتی کمپانی آنر است که با دارا بودن قابلیت‌هایی نظیر اندازه‌گیری سطح استرس، مانیتورینگ 24 ساعته ضربان قلب و سنسور اکسیژن خون، می‌تواند اطلاعات دقیقی از وضعیت سلامتی شما در اختیارتان قرار دهد. این محصول جذاب، علاوه بر نقاط قوت، دارای نقاط ضعفی نیز هست که یکی از آن‌ها، نبود GPS داخلی بر روی آن است. اگر قادر باشید این موارد را نادیده بگیرید، این ساعت هوشمند می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برایتان باشد. Honor Band 6 تمامی اعلان‌های مربوط به پیامک، تماس‌ها، شبکه‌های اجتماعی و همچنین وضعیت آب و هوا و آلارم را به شما نمایش می‌دهد. نقطه قوت این محصول را می‌توان باتری با دوام آن دانست که در حالت استفاده عادی، تا 14 روز دوام خواهد داشت. این محصول قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی در اعلان‌ها و پیام‌ها را دارد. 

قیمت و خرید مچ بند هوشمند آنر Honor Band 6


ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی Amazfit GTS 2e

ساعت‌های هوشمند موجود در بازار در انواع مختلف و با صفحه نمایش‌های متنوعی موجود هستند که از میان آن‌ها می‌توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی مدل Amazfit GTS 2e از نوع ساعت‌های هوشمند با صفحه‌نمایش مربعی است که محبوبیت بالایی در میان کاربران دست پیدا کرده است. این محصول جذاب، مجهز به یک صفحه نمایش 1.65 اینچی با فناوری AMOLED است که به لطف وضوح و تراکم پیکسلی بالا، تصاویر را به شکل بسیار مطلوبی به شما نمایش می‌دهد. ابعاد و وزن این محصول، بسیار جمع‌و‌جور است و اگر تمام روز آن را بر روی مچ دست خود داشته باشید، احساس خستگی یا کلافگی نخواهید داشت. محصولی که در حال بررسی آن هستیم، می‌تواند به عنوان مربی ورزشی شما ایفای نقش کند چرا که به طور پیش‌فرض از 90 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و قابلیت تشخیص خودکار دارد. بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید، آن است که شروع به ورزش کنید. به دلیل آنکه بدنه این ساعت دارای استاندارد 5ATM است، شما می‌توانید در هنگام شنا و یا دوش گرفتن آن را در دست داشته باشید چرا که تا عمق 50 متری، در برابر نفوذ آب مقاوم است. اگر تمایل دارید تا به طور مرتب بر روی روند سلامت خود نظارت داشته باشید، سنسورهای سلامتی این محصول شامل نظارت 24 ساعته بر روی ضربان قلب و اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، می‌تواند به شما کمک کند. در نهایت باتری 246 میلی‌آمپری با عمر 14 روز، امکان استفاده از آن به مدت 2 هفته را فراهم خواهد ساخت. این محصول قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی در اعلان‌ها و پیام‌ها را دارد.

قیمت و خرید ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی Amazfit GTS 2e


ساعت هوشمند هایلو RS3 LS04

این محصول قابلیت پشتیبانی از زبان عربی را دارد. برای مثال عبارت "سلام خوبی؟" به درستی نمایش داده می‌شود اما به محض قرارگیری حروف فارسی، آن را جدا و به صورت "چ‌طوری خوب‌ی؟" نمایش خواهد داد.

وضعیت: ناموجود


مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 6 Global Version

مچ‌بندهای هوشمند تولیدشده توسط شیائومی از جمله مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 6 Global Version، با برخورداری از جدیدترین قابلیت‌ها، پاسخگوی انتظارات شما از یک مچ‌بند هستند. این محصولات، به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند تا به عنوان دستیار ورزشی شما ایفای نقش کنند. در نظر داشته باشید شما تمامی امکانات را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار دارید. شیائومی با ارتقا ویژگی‌های می بند 5، توانسته با عرضه Mi Band 6، رضایت کاربران بسیاری را جلب کند. این محصول از 30 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و دارای سنسورهای مختلف جهت حفظ روند سلامت شماست. این محصول قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی در اعلان‌ها و پیام‌ها را دارد.

قیمت و خرید مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 6 Global Version


ساعت هوشمند ایمیلب شیائومی Imilab KW66

ساعت هوشمند ایمیلب شیائومی مدل Imilab KW66، هرآنچه که از یک ساعت هوشمند انتظار را در اختیار شما قرار می‌دهد. این محصول جذاب مجهز به یک صفحه نمایش رنگی و لمسی 3D TFT با ابعاد 1.28 اینچ است که خواندن اطلاعات صفحه در زیر نور مستقیم آفتاب را برای شما بسیار ساده می‌کند. بدنه و بند این ساعت هوشمند، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و به لطف برخورداری از استاندارد IP67، مقاومت بسیار مطلوبی در برابر نفوذ آب و رطوبت دارد. علاوه بر این، این ساعت همه‎‌کاره از 13 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و مجهز به مانیتورینگ 24 ساعته ضربان قلب است. بارزترین و برجسته‌ترین ویژگی‌ این محصول را می‌توان عمر 30 روزه باتری آن دانست که طبیعتا با غیرفعال کردن برخی قابلیت‌ها می‌توانید این زمان را افزایش دهید. این محصول قابلیت پشتیبانی از زبان عربی را دارد. برای مثال عبارت "سلام خوبی؟" به درستی نمایش داده می‌شود اما به محض قرارگیری حروف فارسی، آن را جدا و به صورت "چ‌طوری خوب‌ی؟" نمایش خواهد داد.

قیمت و خرید ساعت هوشمند ایمیلب شیائومی Imilab KW66

ساعت هوشمند ایمیلب شیائومی Imilab KW66

ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی Amazfit GTS 2 Mini

ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی مدل Amazfit GTS 2 Mini یکی از محصولات و گجت‌های هوشمندی است که توسط شرکت امیزفیت به بازار عرضه شده است. این محصول، طراحی زیبایی دارد که سبب شده تا طیف وسیعی از علاقمندان این محصول را جوانان تشکیل دهند. این محصول بیش از 80 واچ فیس جذاب دارد که می‌‎توانید آن را روی صفحه نمایش همیشه روشن آن مشاهده کنید. سه رنگبندی جذاب این ساعت هوشمند به شما امکان می‌دهند تا به سادگی آن را به استایل روزمرخ خود ست کنید. اگر اهل ورزش هستید و به انجام فعالیت‌های ورزشی علاقه دارید باید گفت Amazfit GTS 2 Mini همان محصولی است که به دنبال آن بودید چرا که از بیش از 70 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند. همچنین به دلیل وجود سنسور اکسیژن خون و ضربان قلب، می‌توانید روند سلامت خود را به طور مرتب بررسی کنید. به لطف وجود باتری 220 میلی‌آمپر ساعتی، شما می‌توانید تا 14 روز به طور مداوم از ساعت هوشمند خود استفاده کنید. برخلاف ظاهری مینیاتوری که این ساعت هوشمند دارد باید گفت، بالاترین سطح قدرت را در اختیار شما قرار می‌دهد. این ساعت هوشمند، از بلوتوث برای برقراری اتصال با گوشی هوشمند شما استفاده می‌کند و با گوشی‌های اندرویدی و iOS کاملا سازگار است. این محصول قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی در اعلان‌ها و پیام‌ها را دارد.

قیمت و خرید ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی Amazfit GTS 2 Mini


ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی Amazfit GTR 2

شرکت نام‌آشنای امیزفیت تاکنون محصولات بسیار پرفروشی را روانه بازار کرده است اما از میان آن‌ها، ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی مدل Amazfit GTR 2 توانسته به جایگاه بسیار مطلوب‌تری در میان کاربران دست یابد. قابلیت‌های جذاب این ساعت هوشمند می‌تواند تا ساعت‌ها شما را سرگرم کند. همچنین به لحاظ طراحی ظاهری، باید گفت بدنه ظریف و زیبایی دارد که قطعا در نگاه اول توجه شما را به خود جلب می‌کند. آنچه این ساعت هوشمند را به یک محصول محبوب تبدیل کرده است، امکان استفاده از آن برای انجام بسیاری از فعالیت‌های روزمره نظیر کنترل موسیقی، امکان ایجاد آلارم، دستیار صوتی الکسا و... است. علاوه بر این، به دلیل وجود سنسورهای مختفل ورزشی و پزشکی، می‌توانید از این ساعت هوشمند به عنوان دستیار پزشکی و تناسب اندام خود نیز استفاده کنید. Amazfit GTR 2 با نسخه اسپرت مجهز به یک بدنه آلومینیومی و بند سیلیکونی است که در طول روز و شب هیچگونه احساس خستگی و ناراحتی بر روی مچ دست شما ایجاد نخواهد کرد. این محصول دارای یک صفحه نمایش گرد با زاویه دید بسیار جذاب است که به لطف رزولوشن 454x454 پیکسل و تراکم پیکسلی 326ppi، اطلاعات را به شکل بسیار خوبی به شما نمایش می‌دهد. ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی مدل Amazfit GTR 2 مجهز به یک باتری بادوام 471 میلی‌آمپری است که به ادعای امیزفیت، با استفاده سبک تا 38 روز دوام خواهد داشت. این محصول قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی در اعلان‌ها و پیام‌ها را دارد.

قیمت و خرید ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی Amazfit GTR 2


ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی Amazfit GTR 2e

ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی مدل Amazfit GTR 2e با برخورداری از قابلیت‌‌های بی‌نظیر خود و طراحی بسیار زیبا، توانسته تا توجه کاربران بسیاری را به خود جلب نماید. این محصول، دارای طراحی نسبتا ظریف و زیبایی است و می‌تواند تا ساعت‌ها، شما را با قابلیت‌های خود سرگرم کند. با استفاده از ساعت هوشمند خود، می‌توانید موزیک را کنترل کنید، آلارم و تقویم شخصی تعریف کنید و روند سلامت خود را با استفاده از حسگرهای آن تحت نظر داشته باشید. بند ۲۲ میلیمتری این ساعت هوشمند، از جنس بسیار خوبی برخوردار است و برای مچ دست‌های مختلف، کاملا اندازه و مناسب خواهد بود. این ساعت هوشمند دارای فرم گرد است و صفحه نمایش آن دارای نور بسیار مطلوبی است به طوریکه خواندن اطلاعات در نور شدید آفتاب را بدون مشکل می‌سازد. همچنین زاویه دید آن بسیار مناسب است به طوریکه از هرجهتی می‌توانید داده‌های نمایش یافته بر روی ساعت را مشاهده کنید. یکی از قابلیت‌های این ساعت هوشمند، گزینه always-on است که از خاموش شدن مانیتور جلوگیری می‌کند با این حال توصیه می‌شود به منظور مدیریت مصرف باتری، آن را در حالت غیر فعال قرار دهید. این محصول قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی در اعلان‌ها و پیام‌ها را دارد.

قیمت و خرید ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی Amazfit GTR 2e


ساعت هوشمند Xiaomi 70mai Saphir Watch

کمپانی 70mai، یکی از ده‌ها شرکت زیرمجموعه غول فناوری چینی یعنی شیائومی است که ساعت هوشمند Saphir را تولید و روانه بازار نموده است. این محصول قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی را دارد. 

وضعیت: ناموجود


در این مطلب از پایاتلکام، تلاش کردیم تا لیست دقیقی از ساعت‌های هوشمند با قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی را در اختیار شما قرار دهیم. لازم به ذکر است، این مطلب به طور مرتب به‎‌روزرسانی خواهد شد.

شما تجربه استفاده از کدامیک از این ساعت‌های هوشمند را داشته‌اید؟ در قسمت نظرات برای ما بنویسید.